Ja dat hoofd van Menno net ook toen Rob even popie tegen hem aan het doen was... Lekker strak... prachtig... applaus Mennoquote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef Miss_B het volgende:
Van alle ex-bewoners klapte alleen Menno niet...![]()
hihi
Echt un creepquote:Op donderdag 1 december 2005 21:35 schreef schatje het volgende:
Die zoon is echt eng. Mijn god zeg.
Ze zijn in het huis niet voor niets alweer vrij vrolijk.quote:
zeurtje..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn in het huis niet voor niets alweer vrij vrolijk.
Die man was zó dominant...
Meestal is het andersom. Robquote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Hij is nog veel erger dan in het Huis![]()
.
Ja, als er nu full-scale attack is op Lieske heeft ze niemand meer die de gemoederen een beetje kan temperen. Ingrid zal dat niet doen denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik blij ben dat die kut Rob d'r uit is, had ik idd toch liever Dido gehad. Nou is de kans te groot dat Lieske komende week de lul is
Klopt, anders stemmen ze Chantal en Rob er niet uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen denken niet zo goed na.
Grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Hij is nog veel erger dan in het Huis![]()
.
Ik ben net zo oud als hij, maar wat voel ik me jong nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef avonne het volgende:
Leeftijdsverschil, zegt Rob.
!!!!! Ik ben van zijn leeftijd maar ik vind hem een vies oud mannetje !!!!!!
Bleeeh
Helemaal plastic.quote:
logish, die zit nou met het trio roel, naat en dido opgescheeptquote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ingrid kijkt echt niet blij
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! Deel 2
CW.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! Deel 2
CW.
Volgens mij is het meer het feit dat Rob eruit is...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Apie74 het volgende:
[..]
logish, die zit nou met het trio roel, naat en dido opgescheept
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gun mij m'n momentje ook even, zeg.![]()
dat 'vol gas' is achterwege geblevenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef Kolomo het volgende:
Echt een 3xniks uitzending...
Machtsmisbruik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
Gun mij m'n momentje ook even, zeg.![]()
True, maar uhhhquote:Op donderdag 1 december 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, anders stemmen ze Chantal en Rob er niet uit.
Hoewel 't vrij willekeurig is, die stemming in de live-uitzending.
Verbazend hequote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Naat loopt weer als de beste
Het is best saai de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat 'vol gas' is achterwege gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |