Da's niet gunstig, dan gaan mensen voor hun stemmen en blijven ze allebei.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat echt tussen Dido en Roel????
vraag me af of jij werkelijk BB5 gevolgd hebt ?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat echt tussen Dido en Roel????
Dan moet ik naar Almere om Dido dan écht de huid vol te schelde zoals ik gisteren zei dat ik dat wilde!!!!![]()
denk roel hij stond vorige week ook bijna onderaanquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Dido het Huis moet verlaten.
....gewoon, om mezelf ff te herhalen....quote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef CGJung het volgende:
Lieskuhuh, Lieskuh..Liehieskuh Lieske![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen vind ik wel een leuke woordspeling mbt Robquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef F4iTH het volgende:
Gaat nog tussen Dido en Roel
Rob ontspringt wederom de dans?
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:06 schreef ks_choice het volgende:
Linda:"Roel en ik kennen de waarheid..... en Dido niet"![]()
![]()
het is een schrikkelijke saaie uitzending ze gaan de bewoners achternaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje suffe uitzending.
Als Roel er uit moet, hoop ik dat ie live mag gaan blowen
denk het nietquote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Day het volgende:
Gewoon een valstrik dus. Nu gaat iedereen voor Roel/Dido stemmen. Gevolg: Lieske ligt eruit.
Vroeg ik me ook af, leek op Elliot Smith.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Olio het volgende:
Van wie was dat liedje bij de Sony televisie?
geeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |