Hoe moet dat allemaal ook alweerquote:Bij een bepaald product is de kans 25% dat het niet goed werkt.
Er wordt een (aselecte) steekproef genomen van 9 stuks.
Bereken de kans dat er precies 4 producten niet goed werken.
Rond (zo nodig) af op 5 decimalen.
okequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785794/3/50#33229419]maandag 19
Btw Woutabest: dikke rekenfout van mesorry.
Hmm puntje. Had over die opmerking heengelezen. En die 7/6 klopt ook, zodat je uiteindelijk precies op die 0.833... uitkomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:25 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je wel 2 min de integraal doen. Je moet de oppervlakte weten van het stuk tussen y=2, de grafiek en de y-as...
Maar die min was inderdaad dom
Herkenbaar, en ik heb dit jaar eindexamen gedaan, hehequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe moet dat allemaal ook alweer? Is 2 jaar geleden dat ik het gehad heb, echt geen idee meer hoe dat precies moet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef RvdLinden het volgende:
ik jank ook niet, ik zeg hoe het er voor staat.
voor de rest, je bent een zeikerd
vriendelijk bedankt
Sorry dat je niet tegen de feiten kan.quote:
Het is vast een woord dat gamma's hebben bedacht om intellectueler over te komen dan ze zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef fallrite het volgende:
[..]Ja wij zijn beta, wij hebben geen verstand van je egodocumenten, zonder te Googlen weet ik niet eens wat het zijn
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is vast een woord dat gamma's hebben bedacht om intellectueler over te komen dan ze wij zijn..
Kijk! De gamma's vallen meteen door de mand!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef RvdLinden het volgende:
af te lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |