Of ik heb een andere mening, dat kan ook nogquote:Op zondag 4 december 2005 21:16 schreef Posdnous het volgende:
Dan zat ie niet op te letten, kan ook.
Tja, vandaag was het niet andersquote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zo voelde het he? 100 man in het doel, 100 man op het middenveld, 100 jagende aanvallers..
Zo benadruk je NEC's overmacht inderdaad mooi![]()
Auw, dat doet pijnquote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kan je aub opdonderen, bijdehand 14-jarig kereltje wat alleen maar meegaat op mama's seizoenskaart? Jouw opmerkingen beginnen niet alleen mij, maar ook je mede-supporters een beetje de keel uit te hangen. Pak een chocomelk met rietje en ga lekker Sinterklaas kijken op NL3, dan kan hier op een normaal niveau over voetbal gepraat worden. Dank je.![]()
JHK staat voor?quote:Op maandag 5 december 2005 10:39 schreef xboxps2 het volgende:
iemand sites met fotos ?
Grappigquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:37 schreef JeffLebowski het volgende:
Kreeg deze dijenkletser vanuit Nijmegen doorgemaild:
Aan het begin van het schooljaar moeten de kinderen aan de leraar over hun ouders vertellen.
Eén van de vragen is : "Wat is het beroep van je vader ?"
De ene vertelt dat zijn vader leraar is, de andere politieman of arbeider.
Als laatste komt Jantje en die zegt : "Mijn vader is paaldanser in een homobar !"
De klas barst in lachen uit en de leraar heeft moeite om de orde te herstellen.
Na de les roept hij Jantje alleen bij hem en vraagt : " Is het echt waar dat je vader paaldanser is in een homobar ?"
Waarop Jantje bekent : " Welnee, maar ik kon moeilijk zeggen dat hij in de goal staat bij Vitesse hè?"
Aan het begin van het schooljaar moeten de kinderen aan de leraar over hun ouders vertellen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |