Kan je aub opdonderen, bijdehand 14-jarig kereltje wat alleen maar meegaat op mama's seizoenskaart? Jouw opmerkingen beginnen niet alleen mij, maar ook je mede-supporters een beetje de keel uit te hangen. Pak een chocomelk met rietje en ga lekker Sinterklaas kijken op NL3, dan kan hier op een normaal niveau over voetbal gepraat worden. Dank je.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 18:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
"kijk, zoooo moet het!".
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zegquote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Posdnous het volgende:
Vitesse was inderdaad erg slecht. Ik snap niet hoe ze al die doelpunten de laatste wedstrijden gemaakt hebben.
Oh ja hoor, zeker. Als ik vooraf aan het seizoen voor de 5e plaats moest tekenen had ik het gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef Johan-Derksen het volgende:NEC
Domenica: 5e staan is ook mooi
Zo voelde het he? 100 man in het doel, 100 man op het middenveld, 100 jagende aanvallers..quote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef Domenica het volgende:
[..]
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zeg![]()
desalniettemin, gefeliciteerd nekkers
jullie hadden meer recht op de punten dan wij.![]()
Jij hebt de wedstrijd duidelijk niet gezienquote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef Domenica het volgende:
[..]
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zeg![]()
Wat een instellingquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Theo Janssen: "Ik had na 5 minuten al het gevoel: We gaan hier vandaag niet winnen..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |