neem het niet te zwaar, hij zal best aardig kunnen keepen, anders ben je geen reserve keeper bij nec. alleen het was alweer een tijdje geleden dat ik hem heb zien keepen, en ik schrok een beetje toen ik hem vandaag zag bij het schieten op goal. onnodig corners en zelfs goals weggeven. hij revengeerde zich enigzins bij het wedstrijdje, maar ik vraag me af hoe gerust het publiek op hun stoel kan zitten als van emmerik in de goal staat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Iedereen wil Babos ipv van Emmerik, dat is logisch.
Ik vind alleen wel dat je wat denigrerend praat over v. Emmerik. Hij speelt erg goed in het tweede, en dat al een hele tijd.
Dat je hem een kneus noemt, en dat hij vast een aardige jongen is op feestjes, is erg denigrerend.
Het getuigt niet van veel respect.
Natuurlijk is hij een klasse minder dan Babos. Ik zal niet lekker in het stadion zitten als hij mag keepen... omdat ik meer vertrouwen heb in Gabor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
maar ik vraag me af hoe gerust het publiek op hun stoel kan zitten als van emmerik in de goal staat.
met elvis-lives wil ik wel een biertje drinken, verders behoef ik geen ranja met een rietjequote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als neutrale supporter
bier drinken met mij is sowieso een aanrader!, alleen nu ff nietquote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef cazzie het volgende:
[..]
met elvis-lives wil ik wel een biertje drinken, verders behoef ik geen ranja met een rietje
[afbeelding]
Kon er wel van genietenquote:Op zondag 4 december 2005 15:55 schreef Posdnous het volgende:
Leiwa's wegwerpgebaartje richting het uitvak na de wedstrijd was minder slim![]()
.
Kan je aub opdonderen, bijdehand 14-jarig kereltje wat alleen maar meegaat op mama's seizoenskaart? Jouw opmerkingen beginnen niet alleen mij, maar ook je mede-supporters een beetje de keel uit te hangen. Pak een chocomelk met rietje en ga lekker Sinterklaas kijken op NL3, dan kan hier op een normaal niveau over voetbal gepraat worden. Dank je.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 18:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
"kijk, zoooo moet het!".
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zegquote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Posdnous het volgende:
Vitesse was inderdaad erg slecht. Ik snap niet hoe ze al die doelpunten de laatste wedstrijden gemaakt hebben.
Oh ja hoor, zeker. Als ik vooraf aan het seizoen voor de 5e plaats moest tekenen had ik het gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef Johan-Derksen het volgende:NEC
Domenica: 5e staan is ook mooi
Zo voelde het he? 100 man in het doel, 100 man op het middenveld, 100 jagende aanvallers..quote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef Domenica het volgende:
[..]
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zeg![]()
desalniettemin, gefeliciteerd nekkers
jullie hadden meer recht op de punten dan wij.![]()
Jij hebt de wedstrijd duidelijk niet gezienquote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef Domenica het volgende:
[..]
Vind je het gek als jullie met 100 man in het doel staan. tering wat saai voetbal zeg![]()
Wat een instellingquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Theo Janssen: "Ik had na 5 minuten al het gevoel: We gaan hier vandaag niet winnen..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |