Klopt,maar ze hebben meer besteed aan transfers de laatste 5-6 jaar dan Arsenal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he... en ze doen het tenminste zonder 200 miljoen aan spelers uit te geven.
Dat is dan ook een pluspuntquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Everton komt ook weer uit hun dal gelukkig.
Dat niet ( geen enkele Premier League club trouwens ), maar ze worden in de jonge jaren gekocht (Defoe, Carrick, Dawson, Lennon etc) en voor een relatief laag bedrag. Geen 40 miljoen voor een Essien. Toch een aardig verschil zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ze hebben helemaal geen spelers gekocht. Alles komt rechtstreeks uit de eigen jeugd.
Spurs kopen voor Premier League begrippen ook flink. 40 miljoen voor Essien vind ik overdreven, net zoals er teveel is betaald voor Drogba. Overschatte spelers.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat niet ( geen enkele Premier League club trouwens ), maar ze worden in de jonge jaren gekocht (Defoe, Carrick, Dawson, Lennon etc) en voor een relatief laag bedrag. Geen 40 miljoen voor een Essien. Toch een aardig verschil zou ik zeggen.
Wat vind je dan van de bedragen voor Carvalho (bijna 30 miljoen euro), Paulo Ferreira (meer dan 20 miljoen euro), en Kezman (9 miljoen voor een speler met nog één jaar contract)?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spurs kopen voor Premier League begrippen ook flink. 40 miljoen voor Essien vind ik overdreven, net zoals er teveel is betaald voor Drogba. Overschatte spelers.
Vorig jaar echter vaak genoeg gescoord hoor. Meer dan Rooney en Ruud bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Nee, Crouch heeft gescoord.
Een godswonder!
Alleen Ricardo Carvalho is te begrijpen. Hoort bij de beste vijf centrumverdedigers in de wereld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de bedragen voor Carvalho (bijna 30 miljoen euro), Paulo Ferreira (meer dan 20 miljoen euro), en Kezman (9 miljoen voor een speler met nog één jaar contract)?
Carvalho is een topper, die is dat geld waard. Ferreira vind ik ook geen slechte aankoop. 9 miljoen voor Kezman is weggegooid geld. Die is alleen gekocht om PSV wat te helpen/tegemoet te komen volgens mij. Kan geen ander argument bedenken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de bedragen voor Carvalho (bijna 30 miljoen euro), Paulo Ferreira (meer dan 20 miljoen euro), en Kezman (9 miljoen voor een speler met nog één jaar contract)?
Hee, kijk, nu niet meerquote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Gunner het volgende:
En daar boven AFC
Zonder ook maar iets te zien van d'n Bels twijfel ik daar geen moment aanquote:Op zondag 4 december 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Beveren - Genk te kijken, wat een verschil zal dat zijn.
Haha daarom ben ik blij met het sportkanaal en me Art card voor op de schotelquote:Op zondag 4 december 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Beveren - Genk te kijken, wat een verschil zal dat zijn.
echt een uitkomst dat sportkanaal,niet alleen wat PL betrefd maar ook zeker mbt de CL,lekker zelf kiezen wat je wilt kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 18:42 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Haha daarom ben ik blij met het sportkanaal en me Art card voor op de schotel
Zeker en ook andere competities live (al hoeft het uitzenden van Braziliaans voetbal voor mij niet). Jammer dat ze geen Nederlands voetbal hebben kunnen krijgen want ik ontvang versatel hier niet (al is dat waarschijnlijk een godsgeschenk als ik de verhalen van abbonees hoor).quote:Op zondag 4 december 2005 18:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
echt een uitkomst dat sportkanaal,niet alleen wat PL betrefd maar ook zeker mbt de CL,lekker zelf kiezen wat je wilt kijken
idd, dat been vooruit.quote:
Net zoals vorig seizoen in de FAC toen Diouf er vanaf moest vanwege een overtreding op onze Jensquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Die had Leham wel een kaart aangesmeert door en licht tegenaan te lopen ';)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |