Daar begrijp ik niets van.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was net op de BBC. 62,8 procent wou hem wel weer terug als Manager
Als je de ellende onder Perrin hebt gezien is het een stuk duidelijker. Liever een judas die je erin houdt dan een flapdrol waarmee je degradeert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar begrijp ik niets van.
En hoe!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef stevengerrard het volgende:
yes Crouch heeft gescoord!!!
De 1-0 en de 2-0.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Nee, Crouch heeft gescoord.
Een godswonder!
Dat was het zeker... snap niet hoe die eerste goal er ooit in heeft kunnen gaan. Zelfs Grandel van Utrecht had die bal gehoudenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Nee, Crouch heeft gescoord.
Een godswonder!
Idd, wat een blunder. Maar neemt niet weg dat het een mooie goal was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat was het zeker... snap niet hoe die eerste goal er ooit in heeft kunnen gaan. Zelfs Grandel van Utrecht had die bal gehouden.
Ik geloof nooit dat de 1-0 op zijn naam zal komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef stevengerrard het volgende:
yes Crouch heeft gescoord!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |