tegen Sunderlandquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:19 schreef Skwish het volgende:
Spurs 0 - 1 achter
Het ging de scheids waarschijnlijk voorafgaand de actie van van Persie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
Ongelooflijk zeg,wat werden de doelpunten makkelijk weggegeven
Gilberto moet er zsm vanaf want die speelt echt waardeloos.
Verder had je de pech dat een mooi doelpunt van van Persie mijn inziens onterecht werd afgekeurd door de toch al niet sterk leidende scheids.
Dat weet ik maar dan vind ik het nog onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het ging de scheids waarschijnlijk voorafgaand de actie van van Persie.
Altijd maar die arbitragequote:Op zaterdag 3 december 2005 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,daar komt Bolton goed weg.
Diouf probeert een elleboog aan Lehman te geven en Faye had (wederom) zijn 2e gele moeten hebben
Keane mist een strafschop..quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:34 schreef numero_uno het volgende:
balen van die 2-2 maar ik gok er op dat de Spurs wel weer voorkomen
Het team van Chelsea.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat is het beste team van de PS van dit seizoen als je alle spelers mag kiezen?
Het gaat me meer om die goede start als eenoog.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil Jol nou niet echt een een-oog noemen..
Je moet ergens beginnen he... en ze doen het tenminste zonder 200 miljoen aan spelers uit te geven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die goede start als eenoog.
Ja, ze hebben helemaal geen spelers gekocht. Alles komt rechtstreeks uit de eigen jeugd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen he... en ze doen het tenminste zonder 200 miljoen aan spelers uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |