Maar dan moet je niet zo trots verkondigen dat je geen alcohol of drugs gebruiktquote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet toch wakker blijven tot half 10...
Ik zal net als vorig jaar wel weer de eerste bus op zondagochtend (8:45) naar huis gaan pakken..
Het was een mevrouw, die met haar man net de auto had geparkeerd. Ogenschijnlijk genieten zij een bovenmodaal inkomen...quote:
Mja.. so?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet zo trots verkondigen dat je geen alcohol of drugs gebruiktIk vind het wel goed van je dat je dat niet doet, maar cafeine is net zo goed een drug. Waar je zelfs verslaafd aan kan raken.
Haha.. eetse!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was een mevrouw, die met haar man net de auto had geparkeerd. Ogenschijnlijk genieten zij een bovenmodaal inkomen...Heb niet gevraagd of ik mee mocht hoor!
Ben ook niet helemaal gekleed om een restaurant te bezoeken waar je 25 euro betaalt voor een voorgerecht...
Maar ik heb ze iig de weg kunnen wijzen, want het is hier om de hoek (toen jullie hier warengingen we linksaf, als je rechtsaf loopt, is het eehhh de goede richting en hééééllll dichtbij).
Deze gozer gaat macaroni eten
Neuken, man, neuken!quote:
Ik kan het me serieus niet voorstellen..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou! Mensen zeggen altijd dat ze niet horen waar ik vandaan kom....
Dat zegt niks, iemand vond vandaag dat ik extreem laag praatte. Mensen die mij in het echt hebben gezien weten dat ik een alles behalve lage stem heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit Brabantkwamquote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het me serieus niet voorstellen..
Maar ja, dat zal wel net zo zijn als dat ik denk dat ik geen accent heb en dat iedereen in het noorden me gelijk als Rotterdammer bestempeld...
Ik ga zo afl 7 kijken.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed zoooo!
![]()
Hoever ben je? Neem aan nog in Seizoen 1?
Lol ,en jij bent zeker een engeltjequote:
Mijn god.. ik heb alle behalve een zachte G ofzo..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit Brabantkwam
2 michelin sterren, toch?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef Waxxer het volgende:
Loop ik met mijn studentenmaaltijdboodschappen over straat te sjokken, opeens: "Mijnheer, weet u de weg naar de Librije?"![]()
(= restaurant met drie Michelin-sterren)
Owquote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga zo afl 7 kijken..
Alleen afl 8 wil niet echt binnenkomen..
De conclusie van één persoon is niet zo veelzeggend nee, maar wanneer meerdere mensen uit verschillende delen van Nederland het zeggen...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Andyvie het volgende:
Dat zegt niks, iemand vond vandaag dat ik extreem laag praatte. Mensen die mij in het echt hebben gezien weten dat ik een alles behalve lage stem heb.
Nee.. maar ik durf me nooit te misdragen...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lol ,en jij bent zeker een engeltje
Valt me nog meequote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
waar je 25 euro betaalt voor een voorgerecht...
Het kwam ook meer omdat ik dacht dat Numansdorp bij Tilbug lagquote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn god.. ik heb alle behalve een zachte G ofzo..
Had je dat dan gekundzaterdag?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. maar ik durf me nooit te misdragen...
Wel leuk trouwens om te horen dat je een geile ochtendstem hebt (alleen jammer dat het 3 uur 's middags was)quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De conclusie van één persoon is niet zo veelzeggend nee, maar wanneer meerdere mensen uit verschillende delen van Nederland het zeggen....
Wat nou "ow"? Ik heb 6 afleveringen in 24 uur gekeken. Das kei goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow
Ik heb ze allemaal op DVD gebackuped
2x10 is bijna binnen
Je werkt als doventolk?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had t over dat 8 niet wil binnenkomen.. da's OWquote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou "ow"? Ik heb 6 afleveringen in 24 uur gekeken. Das kei goed..
Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :Squote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou "ow"? Ik heb 6 afleveringen in 24 uur gekeken. Das kei goed..
Ligt eraan wie die opmerking maakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef Andyvie het volgende:
Wel leuk trouwens om te horen dat je een geile ochtendstem hebt (alleen jammer dat het 3 uur 's middags was)
Nog iemand die Veronica Mars kijktquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :S
Ow. oepsquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over dat 8 niet wil binnenkomen.. da's OW
Vast niet.. maar soms wil ik het wel eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je dat dan gekundzaterdag?Niet zoals Yost
Ik wil eens een aflevering proberen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog iemand die Veronica Mars kijkt?
isodinges en dingesspyquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :S
Oh, maar wel duidelijk homo dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Andyvie het volgende:
@DM: iemand van ons call center. Jammer genoeg geen leuke jongen
Even gezocht: drie sterren maarliefst!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
2 michelin sterren, toch?
O god..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/J23
Tjeuh... Jason die alweer 23 is.
Wat vliegt de tijd.
Mozes kriebelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even gezocht: drie sterren maarliefst!
Dr zit een duivels Vlarpje binnenin?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast niet.. maar soms wil ik het wel eens
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wil eens een aflevering proberen.
Oeh, nou, er schijnt een wachtlijst van een half jaar te zijn!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mozes kriebel
*toch daar maar es naartoe moeten gaan
drie sterren dan kun je een kwartet doen..... zonder dat iemand iets te kort komt hahahhaquote:Op donderdag 1 december 2005 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even gezocht: drie sterren maarliefst!
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kwam ook meer omdat ik dacht dat Numansdorp bij Tilbug lag![]()
Uhuh...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dr zit een duivels Vlarpje binnenin?
lolquote:
Nee. dat ben ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lol ,en jij bent zeker een engeltje
One track mind...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
drie sterren dan kun je een kwartet doen..... zonder dat iemand iets te kort komt hahahha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |