Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :Squote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou "ow"? Ik heb 6 afleveringen in 24 uur gekeken. Das kei goed..
Ligt eraan wie die opmerking maakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:53 schreef Andyvie het volgende:
Wel leuk trouwens om te horen dat je een geile ochtendstem hebt (alleen jammer dat het 3 uur 's middags was)
Nog iemand die Veronica Mars kijktquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :S
Ow. oepsquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over dat 8 niet wil binnenkomen.. da's OW
Vast niet.. maar soms wil ik het wel eensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je dat dan gekundzaterdag?Niet zoals Yost
Ik wil eens een aflevering proberen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog iemand die Veronica Mars kijkt?
isodinges en dingesspyquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, mag ik vragen om even te hinten waar je ze vandaan haalt? Want bij mij willen ze niet binnenkomen :S
Oh, maar wel duidelijk homo dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Andyvie het volgende:
@DM: iemand van ons call center. Jammer genoeg geen leuke jongen
Even gezocht: drie sterren maarliefst!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
2 michelin sterren, toch?
O god..quote:Op donderdag 1 december 2005 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/J23
Tjeuh... Jason die alweer 23 is.
Wat vliegt de tijd.
Mozes kriebelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even gezocht: drie sterren maarliefst!
Dr zit een duivels Vlarpje binnenin?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vast niet.. maar soms wil ik het wel eens
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wil eens een aflevering proberen.
Oeh, nou, er schijnt een wachtlijst van een half jaar te zijn!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mozes kriebel
*toch daar maar es naartoe moeten gaan
drie sterren dan kun je een kwartet doen..... zonder dat iemand iets te kort komt hahahhaquote:Op donderdag 1 december 2005 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even gezocht: drie sterren maarliefst!
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kwam ook meer omdat ik dacht dat Numansdorp bij Tilbug lag![]()
Uhuh...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dr zit een duivels Vlarpje binnenin?
lolquote:
Nee. dat ben ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lol ,en jij bent zeker een engeltje
One track mind...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
drie sterren dan kun je een kwartet doen..... zonder dat iemand iets te kort komt hahahha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |