quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
HALLO![]()
![]()
[..]
Is ook niet ff de meeste belangrijke cq nuttige opmerking van vandaag en iedereen negeerd me gewoon![]()
![]()

dit was de Oss avond meetquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
WTF, wat een agressievelingen hier. Zijn jullie allemaal uit Japan komen overvliegen ofzo?![]()
Wel grappig die mail van stuntinstructors, beetje terugkrabbelen en alvast voorbereiden op crashes
[..]Toen FokMC nog voor kneusjes was
![]()
Zie ik daar OPM met schattig rugtasje, een van de eerste meets?![]()
[..]![]()
Dat die aangereden automobilist geschokt kan zijn ok, maar die mensen erachter die zeer waarschijnlijk een motorrijder door de lucht hebben zien vliegen langs hun raam en doorrijden

Dat uitdagen stond daar niet op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik lig nog regelmatig dubbel om die video![]()
![]()

quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
HALLO![]()
![]()
[..]
Is ook niet ff de meeste belangrijke cq nuttige opmerking van vandaag en iedereen negert me gewoon![]()
![]()

dat zegt mijn sensei ook altijdquote:
niemand durft nee te zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
HALLO![]()
![]()
[..]
Is ook niet ff de meeste belangrijke cq nuttige opmerking van vandaag en iedereen negeerd me gewoon![]()
![]()

Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef Makster het volgende:
HALLO![]()
![]()
[..]
![]()

I'll take that as a yesquote:

Net gedaanquote:

GSquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
WTF, wat een agressievelingen hier. Zijn jullie allemaal uit Japan komen overvliegen ofzo?![]()
Wel grappig die mail van stuntinstructors, beetje terugkrabbelen en alvast voorbereiden op crashes
[..]Toen FokMC nog voor kneusjes was
![]()
Zie ik daar OPM met schattig rugtasje, een van de eerste meets?![]()
[..]![]()
Dat die aangereden automobilist geschokt kan zijn ok, maar die mensen erachter die zeer waarschijnlijk een motorrijder door de lucht hebben zien vliegen langs hun raam en doorrijden

kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef Makster het volgende:
[..]
I'll take that as a yes![]()
![]()
Ik niet manLag al zo vroeg te pitten vandaag dat heel mijn libido ontregelt was. Ik probeerde hem vannochtend te zoeken maar hij was zover in zijn holletje gekropen dat ik niet eens heb overwogen om het wakker te maken
![]()

Wat een josti die ene persoonquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen helaas was er voor ons een auto bezig geweest en lag er dus zand op een gedeelte van de wegen daarom wilde 1 persoon daar niet meer rijden
en zijn we maar een stukje dijk gaan rijden
![]()

Eenschquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een josti die ene persoon
Zeker ook teveel 'eergevoel' om dan maar rustig aan te rijden en ieder zijn eigen tempo te doen.
@ Raus, stop talking about the videoDVD'tje branden en showen op een meet
![]()

op zich was er nog wel normaal te rijden hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeker ook teveel 'eergevoel' om dan maar rustig aan te rijden en ieder zijn eigen tempo te doen.
![]()

Ik heb al een DVDquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()

Oh mijn chef de capoeira zei dat nooit, die ging zelf meeknokken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat zegt mijn sensei ook altijd(en daarna komt 'uiteraard' jiu-jitsu volgens hem)
![]()
[..]
niemand durft nee te zeggen![]()
maarre, heb je wat interessants te melden dan![]()

My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je dus verder komt dan je vierde koord dan wordt je helemaal in elkaar gerost.Sorry dat ik lach, maar het is best leuk om te zien.
![]()
Wel erg Dortachtig om je eigen post te quoten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef Makster het volgende:
Ik niet manLag al zo vroeg te pitten vandaag dat heel mijn libido ontregelt was. Ik probeerde hem vannochtend te zoeken maar hij was zover in zijn holletje gekropen dat ik niet eens heb overwogen om het wakker te maken
![]()

Bij Capoeira gaat het er eigenlijk om dat je elkaar niet raakt. Als je later beter bent dan kun je dat wel doen, dat is wel leuk. En dan gebeurt het uiteraard ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
[..]
![]()
Bij "ons" op de sportschool hoorde in elkaar rammelen er al vanaf het begin bij.![]()
Ging je sparren met een maatje, kwam de sportschoolhouder tussendoor kijken of het goed ging.
Als hij een zwakke plek zag rammelde hij er gewoon even doorheen om het duidelijk te maken.
En wel zonder waarschuwing.
Ik zal nooit vergeten dat ik 5-6 klappen achter elkaar kreeg en niet eens wist wat er gebeurde.![]()
[..]
Wel erg Dortachtig om je eigen post te quoten.
Maar je hebt je even kunnen uiten nu.![]()
![]()

quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Capoeira gaat het er eigenlijk om dat je elkaar niet raakt. Als je later beter bent dan kun je dat wel doen, dat is wel leuk. En dan gebeurt het uiteraard ook.We hebben heel wat leuke roda's gehad zo. Maar zo'n hogere in rang legt je neer voordat je met je ogen hebt kunnen knipperen.
![]()

quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar zo'n hogere in rang legt je neer voordat je met je ogen hebt kunnen knipperen.![]()

The battle of love..ook een vorm van sport.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
oh ja, voor laatstenoemde onderwerp heb ik reeds bewijslast geleverdlopen 3 Rebbels rond hiero
![]()

quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
The battle of love..ook een vorm van sport.![]()
Vandaag concertje in de planning?![]()
![]()
Ga je lekker in de spits staan vanavond?![]()

Je had me bijna zover dat ik hier inhoudelijk op ging reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zich was er nog wel normaal te rijden hoor( hebben Raus en ik de avond er voor ook gedaan)
op 2 kruispunten lag wat rommel dus daar kon je nog niet eens schuin hangen![]()
maar wij waren dan ook geen echt racecircuit gewend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |