het word steeds meerquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet eens een bod laten doen
Ik wacht nog even tot je 750 bied
Laagste wat ik gezegd heb was 750, eigenlijk wil ik meer maar jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het word steeds meerik heb een post van jou gezien dat je er 700 voor wilde hebben.
ik ben serieus geintresseerdmaar 750 is te veel voor een speelfietsje
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Arie Molenaar had ook zogenaamd meerdere bieders voor mijn VFR![]()
en ik heb begrepen dat een monteur van Arie het wrak heeft gekochtdezelfde die mij aanraadde om afstand van het ding te doen omdat er geen beginnen meer aan was
![]()
hij wilde hem graag zelf hebben bleek later.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het word steeds meerik heb een post van jou gezien dat je er 700 voor wilde hebben.
ik ben serieus geintresseerdmaar 750 is te veel voor een speelfietsje
![]()
dat is overal zo hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker dicht bij het vuur zitten als monteur.
Toen ik nog in een fotowinkel werkte had ik ook iedere 3 maanden een "nieuw" fototoestel voor weinig.![]()
Al kon ik mij de laatste jaren wel inhouden.. het bleef wel altijd kriebelen.![]()
Zo gaf ik mamsebamse ook maar eens wat leuks.
volgens mij alleen al het feit dat ze bij z'n move iemand een keer echt raken zijn ze compleet uit balans, aangezien dat (als het goed is) anders nooit gebeurt....quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kan erbij gaan omdat je de bewegingen mooi vindt, het is een dans.
Mocht je het moeten gaan gebruiken in een bar met kapot glas op de grond en je doet je "Flik-Flak-Ik-Schakel-Je-Uit"-move ...
![]()
Motorrijders = Levensgenietersquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:30 schreef Roderick2085 het volgende:
wel een 'gevaarlijk' groepje mensen hier als ik dat zo lees.... capoeira, aikido, ninjitsu, kung-fu, mensen die aan schieten doen.... sja, en hicham en worldpimber hoeven natuurlijk geen vechtsport te doen om gevaarlijk te zijn![]()
Ey mark, wel een beetje uitrusten he voor zondag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:04 schreef Makster het volgende:
Hoi....
Alles goed, ja joh, met jullie ook![]()
![]()
Yup komt goed, zaterdagavond gourmetten en zuipen en zal dus zonder + 5 kilo zwaarder aan de start verschijnen. Dit en het feit dat ik nog nooit van mijn leven in een kart heb gezeten zullen er toe lijdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ey mark, wel een beetje uitrusten he voor zondag.![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij alleen al het feit dat ze bij z'n move iemand een keer echt raken zijn ze compleet uit balans, aangezien dat (als het goed is) anders nooit gebeurt....
is nog 200 euro te duurquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, Martie, waarom is dit niets eigenlijk voor 700 euro.Zit ook nog een R6 kont los bij.
[afbeelding]
zolang ze elkaar niet raken wel... ik kan me voorstellen dat als ze z'n mooie sprong maken en ineens hun voet in de nek van de ander blijft hangen, dat de controle ver te zoeken is... maar ja, dat denk ik maar, voor het zelfde geld zit ik er compleet naastquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookmaar niets is minder waar alles wat ze doen is en gaat zeer gecontroleerd
Ligt er een beetje aan wat denk ik. Capoeira is in groepsverband en erg leuk om te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sowieso is georganiseerd in groepsverband sporten keigaaf.
[sub]Eerst ga ik nu een maandje fitnessproeven aan de sportschool hier, maar ik zag dat ze ook spinning doen.
Wil ik wel een keer aan proeven, en ik zag aardig wat Tuurachtige gasten lopen die misschien ook op de boksschool zitten, dus daar ga ik ook eens mee babbelen.
Het is absoluut geen mietensport hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ziet er idd verschrikkelijk mooi uit. Maar is ook zo onpraktisch als de pest in een zelfverdedigingssituatie. Net als stijlen waarbij je leert springen en hoge mooie trappen uitdelen. Waardeloos op straat. Ik bid voor een tegenstander die opspringt en trapt, want terwijl hij in de luicht hangt ros ik z'n poten onder 'm vandaan
Heb het 1 keer moeten gebruiken en dan grijp je vanzelf terug op je basis, korte felle stoten en blokken, niks dansen springen en god weet wat.
quote:
quote:
ik lig nog regelmatig dubbel om die videoquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is absoluut geen mietensport hoor.Heel zwaar trainen en héél effectief!!
Ik denk dat je echt versteld zult staan. Als het goed is weet je te voorkomen dat je uit de lucht getrapt wordt en mocht dat gebeuren dan zou je heel makkelijk weer een uitwijkbeweging kunnen doen, waardoor je de ander alsnog verrast.
De capoeiristas zoals de estageiro, professor, contra-mestre of natuurlijk de mestre (hoogste in rang) laten je alle hoeken van de kamer zien.
Ik kan het weten, want ik heb er een paar uitgedaagd.
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is absoluut geen mietensport hoor.Heel zwaar trainen en héél effectief!!
Ik denk dat je echt versteld zult staan. Als het goed is weet je te voorkomen dat je uit de lucht getrapt wordt en mocht dat gebeuren dan zou je heel makkelijk weer een uitwijkbeweging kunnen doen, waardoor je de ander alsnog verrast.
De capoeiristas zoals de estageiro, professor, contra-mestre of natuurlijk de mestre (hoogste in rang) laten je alle hoeken van de kamer zien.
Ik kan het weten, want ik heb er een paar uitgedaagd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |