Eindelijk weer een update. Ik was weer terug bij af en baalde ontzettend. Nu ben ik begonnen met Sonja Bakker, naja ik volg het niet helemaal ik doe het op mijn eigen manier. En dat werkt goed dus ^_^~! Ik denk dat het ook veelal de variatie was in mijn eetpatroon... en de vele boterhammen die ik at ^^:
oud:
Joyvke (1m60) (37,62) was 97,5 kg, weegt nu 96,3 kg en wil graag 60 kg wegen -1,2
Nieuw
Joyvke (1m60) (37,42 ) was 97,5 kg, weegt nu 95,8 kg en wil graag 60 kg wegen -1,7
En dan hopen dat het een beetje blijft afvallen ipv weer aankom enzo. Ik doe mijn best
![]()
.
Ik heb de laatste tijd echt ZO'N zin in Croky chips ~_~. Die groene. Sinds die uit is heb ik hem nog steeds niet op. Als ik zin heb in snacks ofzo, pak ik snack a jacks, maar dat is ook het enige tussendoortje wat ik pak
![]()
. En was alleen dinsdag. Moeders en zus wilden winkelen, maar ik mocht pas om 3 uur tussendoortje pakken. Gingen ze naar de friettent ~_~, kwam ik om half 4 thuis, meteen zakje snack a jacks en een las water erbij, gaaah wat had ik honger zeg T_T. Trouwens, goed gedaan Ymme en Beessie-Jen
![]()
.
Heeft iedereen het ook moeilijk gehad met die pepernoten en al die andere lekkernij? Ik wel, kreeg een witte chocoletter en kon hem niet weerstaan. De dag erna een fruitdag gehouden ^^:, omdat ik me schuldig voelde. S'avonds toch weer gewoon avondeten op, maarja ;p.
Mijn post wordt te lang! Tot de volgende keer ^_^.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~