abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 december 2005 @ 07:53:00 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32882808
Misschien kan dit helpen, poohy: http://www.calorietabel.nl/

Geen uitleg, maar je kunt er wel goed zien of iets veel vet bevat.

En vergeet niet dat je lichaam ook wat vet nodig heeft, maar dan wel bijvoorkeur gezonde vetten, dus plantaardige of die uit vis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 december 2005 @ 08:00:51 #52
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32882831
Bedankt Rewimo

Wat ik me nu afvraag: wat is nu veel? Ik weet wel wat ik maximaal aan calorieen mag eten per dag, maar hoe zit het met vet en eiwitten. Of is dat weer samengevat in de calorieen? Ik snap er niets van

pi_32882906
Op overgewicht.nl mocht ik geloof ik 42 gram vet per dag toen ik aan het afvallen was. Misschien is dat een indicatie?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 7 december 2005 @ 08:41:24 #54
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32883162
Dat is inderdaad ook een goede tip heb het even ingevuld en nu weet ik dat ik ongeveer 45 gram per dag aan vet mag eten
pi_32883254
Doe je dan wel zoveel mogelijk onverzadigd vet? Dat is het gezondste.

Ik vond die site ontzettend handig. Ik ging vanalles invullen en proberen wat ik kon combineren. En dan at ik wat het lekkerste was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 december 2005 @ 09:17:58 #56
13151 crew  Rewimo
pi_32883638
Die site werkt niet voor mij Hij houdt geen rekening met WLS-ers en vindt dat ik te snel afval Ik mag 312 calorieën en 12 gram vet en dat vindt ie te weinig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32883870
Je valt toch ook veel sneller af dan gemiddeld? Dus zo gek is dat niet. De site is gericht op langzaam en zeker afvallen zonder extra hulpmiddelen. Jij doet het snel en zeker en jouw darmen nemen toch niet meer alles op? (zoiets begreep ik) Dan moet je het toch echt zonder die site doen.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 december 2005 @ 09:40:49 #58
13151 crew  Rewimo
pi_32883946
Dat had ik al begrepen ja Maar ik heb het 'makkelijk' ten opzichte van mensen die 'alleen maar' diëten: ik val toch wel af, wat ik ook eet. Al blijft dat natuurlijk niet zo en kan ik me niet klem vreten aan taart en gebakjes (helaas ).
pi_32883955
Mijn update staat onder deze post.
Gisteravond had ik op de weegschaal op de lijn club 93 kilo staan!
Dus er is afgelopen week, 1 kilo eraf gegaan.
Dit had overigens meer kunnen zijn, want ik heb teveel zwaar verteerbaar vlees op.
Ik mocht dit 3x per week, maar ik had al 4x rosbief op brood en twee keer 's avonds bij het eten rundvlees.. dat is dus 5x.
En naast de 125 gram verplichte groenten moest ik meer andere groenten eten.
Dus dat ga ik deze week, en dan maar eens kijken hoe het volgende week is
Maar ik ben nu al heel tevreden over mezelf hoor
pi_32883961
Update

oud Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 94,0 kg en wil graag <70 kg wegen -0,0

Nieuw

Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 93,0 kg en wil graag <70 kg wegen -1,0
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 december 2005 @ 09:42:04 #61
13151 crew  Rewimo
pi_32883976
Goed gedaan Ymme!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_32884054
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan Ymme!
Dank je.
pi_32884107
Goed zo! Het eerste begin is er.
*OUD heilige*
  woensdag 7 december 2005 @ 11:41:55 #64
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32886601
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:41 schreef ymme het volgende:
Update

oud Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 94,0 kg en wil graag <70 kg wegen -0,0

Nieuw

Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 93,0 kg en wil graag <70 kg wegen -1,0
Eej mooi resultaat Ymme

Even een kleine kanttekening alleen bij jouw BMI, zoals het er nu staat klopt het niet. Via deze
link kun je het zelf het makkelijkst uitrekenen, je hoeft alleen even met de pijltjes te schuiven

Als je 1.66 bent en je weegt (woog) 94 kilo dan is je BMI: 34,1 en nu met 93 kilo is je BMI: 33,8
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_32890494
je bmi kan je ook zelf uitrekenen:

gewicht : (lengte in m X lengte in m)

mijn voorbeeld:

94.9 : (1.85 X 1.85) = 94.9 : 3.4225 = 27.73

ben best blij dat mijn BMI al zoveel is gezakt.... zat op een BMI van 34!!!

en voor het eerst onder de 95 kg vandaag!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 december 2005 @ 18:46:14 #66
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32898003
Oh ik voel me fantastisch, de zon schijnt, ik heb heerlijk geslapen en ik ga vandaag wer niet fietsen. Daardoor heb ik lekker wat langer iin bed kunnen blijven liggen

En volgens mij ben ik nu echt wat afgevallen want mijn broerkriem kan een gaatje strakker Ik denk dat ik me straks wel durf te wegen
pi_32899474
poohy bij 8 % vet is 8 % van het aantal calorieën afkomstig van vet.
pi_32917823

[ Bericht 34% gewijzigd door Sjeen op 08-12-2005 23:21:01 (dit is leuker ;-)) ]
pi_32919748
Heej Beessie-Jen, je bent de 20 kilo gepasseerd, wat goed zeg!!!!!

Ik weet niet wat het deze week wordt, ik heb zaterdag gegourmet, en zondag een klein patatje gehad bij het schaatsen. Maar aan de andere kant heb ik wel weer een uur extra gefietst en loop ik de laatste dagen vaak op en neer in het gebouw, dus er kon ook wel wat afgaan...

Ik zie het zondag wel, ik wil nu eindelijk wel weer eens een nieuw regeltje...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 december 2005 @ 21:19:46 #70
13151 crew  Rewimo
pi_32928656
Hier ook maar even vragen:

Heeft iemand toevallig Vinger aan de pols gezien? Dat ging onder andere over WLS en ze lieten een scopinaro-operatie zien in Sint Niklaas, door dokter Lemmens (Ze noemden het overigens een Gastric Bypass maar het was een Scopinaro).
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:42:08 #71
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32936935
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook maar even vragen:

Heeft iemand toevallig Vinger aan de pols gezien? Dat ging onder andere over WLS en ze lieten een scopinaro-operatie zien in Sint Niklaas, door dokter Lemmens (Ze noemden het overigens een Gastric Bypass maar het was een Scopinaro).
Eeeeej crosspost!!!!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2005 @ 07:43:17 #72
13151 crew  Rewimo
pi_32936944
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:42 schreef Faat het volgende:
Eeeeej crosspost!!!!

Heb ik er zelf boven gezet
pi_32937167
Ik ga nu kijken Rewimo. Bedankt voor de tip.
*OUD heilige*
pi_32938412
Hi Rewimo, ik heb een klein stukje gezien, helaas niet helemaal. Moest wel erg aan jou en Troel denken. Vanmiddag even kijken of ik het op uitzendinggemist.nl kan vinden.

(Zie al dat 't er inderdaad op staat... ga ik mooi vanmiddag even voor zitten...)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2005 @ 09:59:16 #75
13151 crew  Rewimo
pi_32938469
Ha da's mooi, ga ik hier en daar even melden (alweer een crosspost )
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:58:13 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_32939611
update dan maar
Beessie-jen (1m85) (27,9) was 115,5 kg, weegt nu 95,5 kg en wil graag 85 kg wegen -20,0

nieuw
Beessie-jen (1m85) (27,7) was 115,5 kg, weegt nu 94.9 kg en wil graag 85 kg wegen -20,6
pi_32939710
Eindelijk weer een update. Ik was weer terug bij af en baalde ontzettend. Nu ben ik begonnen met Sonja Bakker, naja ik volg het niet helemaal ik doe het op mijn eigen manier. En dat werkt goed dus ^_^~! Ik denk dat het ook veelal de variatie was in mijn eetpatroon... en de vele boterhammen die ik at ^^:

oud:
Joyvke (1m60) (37,62) was 97,5 kg, weegt nu 96,3 kg en wil graag 60 kg wegen -1,2

Nieuw
Joyvke (1m60) (37,42 ) was 97,5 kg, weegt nu 95,8 kg en wil graag 60 kg wegen -1,7

En dan hopen dat het een beetje blijft afvallen ipv weer aankom enzo. Ik doe mijn best .
Ik heb de laatste tijd echt ZO'N zin in Croky chips ~_~. Die groene. Sinds die uit is heb ik hem nog steeds niet op. Als ik zin heb in snacks ofzo, pak ik snack a jacks, maar dat is ook het enige tussendoortje wat ik pak . En was alleen dinsdag. Moeders en zus wilden winkelen, maar ik mocht pas om 3 uur tussendoortje pakken. Gingen ze naar de friettent ~_~, kwam ik om half 4 thuis, meteen zakje snack a jacks en een las water erbij, gaaah wat had ik honger zeg T_T. Trouwens, goed gedaan Ymme en Beessie-Jen .

Heeft iedereen het ook moeilijk gehad met die pepernoten en al die andere lekkernij? Ik wel, kreeg een witte chocoletter en kon hem niet weerstaan. De dag erna een fruitdag gehouden ^^:, omdat ik me schuldig voelde. S'avonds toch weer gewoon avondeten op, maarja ;p.

Mijn post wordt te lang! Tot de volgende keer ^_^.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2005 @ 11:10:10 #78
13151 crew  Rewimo
pi_32939888
Als je je alles ontzegt, heb je geen leven en hou je het niet vol

Neem als je het niet kunt weerstaan dan elke dag een stukje van die chocoladeletter (of iets anders wat je heel erg lekker vindt). Je hebt dan echt iets om naar uit te kijken elke dag

Bovendien heb je dan niet het dwangmatige idee van O help ik mag helemaal niks. Dat laatste is een geheide trigger om de fout in te gaan en bovendien heb je dan gauw de neiging om te zeggen: ik ben er nu aan begonnen, dus ik ben in de fout gegaan en nu eet ik de rest ook maar op.

Geef toe, zo gaat het Been there, done that...

Sta je jezelf toe om geregeld een klein stukje lekkers te eten, dan is die drang om dóór te eten makkelijker te weerstaan en kun je op andere momenten ook makkelijker nee zeggen (want je hebt al iets gehad of je mag straks nog iets).

Te streng zijn voor jezelf werkt niet
pi_32940247
Zow ik meld me ook weer eens. Het gaat hier nog steeds niet echt lekker. Ik krijg gewoon geen goed ritme. Gelukkig beweeg ik nu wel veel meer (fietsend naar werk, is 12,6 km heen, en dan nog weer terug ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_32941228
ik ben hetzelfde gebleven deze week. Weet eigenlijk niet precies waarom maar ja we zien het wel. Morgen dagje sauna met mijn lief
pi_32941330
Rewino. Ik onthoud mezelf nu al ongeveer 3 maanden Nutella ~_~. Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is geweest in het begin, nu eet ik het heeeeel soms als het weekend is . Heb ik wel de neiging om de dag erna nog een boterham met nutella te pakken ^_^;;;;. Hmmm Nutella... ~_~.

Ik ben ook niet TE streng hoor . Ik probeer gewoon zo min mogelijk 'slecht' te eten, ik denk dat ik in het weekend wel een dag plaats dat ik iig 2 keer iets lekkers mag eten op zaterdag en zondag. Dus 1 keer zaterdag, 1 keer zondag. Maar moet ik nog even kijken ^_^. Toen ik die chocoletter wou opeten had ik al ontzettende honger ^^ en dacht "goh, ja anders bederft die nog" 10 minuten later was die op ^^:. Achja .
En Riann: Beter gelijk blijven dan aankomen toch? .
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:11:29 #82
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32941395
Ik ben deze week ook niks afgevallen ondanks het vele sporten , maar ik laat me daar niet meer zo door van de wijs brengen
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:13:07 #83
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32941435
* Jojogirl post hier dan wel niet meer (tja afvallen en zwnager zijn gaan niet samen), maar leest nog steeds wel mee

En ik probeer nog steeds wel mijn gewicht in de gaten te houden en niet absurd veel te gaan snoepen onder het motto "ik eet toch voor twee". Tot nu toe lukt dat prima, zeker omdat ik de eerste maanden wel gewoon at en ook niet misselijk was, maar wel totaal geen trek meer in snoepen had. Nu wordt dat weer iets meer, maar nog steeds minder dan voor ik zwanger was.

Owja, sporten doe ik ook nog steeds, voor zover ik het nog zo kan noemen. Eén of twee keer per week ga ik naar de sportschool en dan fiets ik en wandel ik op de loopband. De rest gaat of mag niet meer wegens te hoge hartslag of te groete belasting van mijn buikspieren.

Veel succes met deze moeilijke maand allemaal en ontzeg jezelf niet alles, nooit genieten met mate
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:11:46 #84
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_32947509
Vraagje

Ik kon geen duidelijk antwoord formuleren op de vraag van 1 van mijn leerlingen.

Zij drinkt liters water per dag (geen idee of het kraanwater is, Bar LeDuc of Spa Blauw) en gaat als gevolg daarvan stukken meer naar het toilet dan normaal.

Val je daarvan af?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_32947782
Plassen is toch het afvoeren van afvalstoffen? Dus denk het wel. Ik val wel sneller af nu ik er 2 liter water bij drink . Misschien weet iemand het wel beter hier in dit topic ^^.
pi_32947977
Natuurlijk val je niet meer af van water drinken. Je voert er wel afvalstoffen mee af, maar als je veel meer drinkt voer je niet spontaan meer afvalstoffen af, je urine wordt dan gewoon minder geconcentreerd. Het is wel goed om je nieren te spoelen, als je afvalt komen er namelijk meer afvalstoffen vrij en dan moet er genoeg water zijn om ze weg te spoelen ahw.
Wel voel je je voller als je veel water drinkt, dus dan eet je minder. Bovendien, als je zoveel water drinkt, drink je ws. niet veel anders meer. In veel ander drinken zitten calorieen, dus die bespaar je daarmee. En waarschijnlijk is er ook nog wel sprake van enig psychisch effect, doordat je je gezonder voelt ga je ms. je dieet of beweegpatroon ook aanpassen. Als ik meer water drink heb ik ook minder trek in dingen. Als je iets snoept hou je die smaak in je mond en blijf je trek in dingen houden, en water smaakt neutraal dus dan heb je dat niet. En ik vind het ook vaak zonde om iets te eten als ik m'n best gedaan heb om meer water te drinken (terwijl ik een enorme hekel heb aan water drinken), doe je al die moeite om niet aan te komen en dan ga je het er op een andere manier weer aan eten...
Sanity is (not) statistical
  zondag 11 december 2005 @ 17:54:40 #87
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32992565
Ik ben nu 6 kilo afgevallen dmv veel bewegen en goed op mn eten te letten , eet zo rond de 1400 Kc per dag.

Voel me erg happy over de verloren kilo's maar ben daarnaast erg somber omdat ik er nog zoveel moet (14) .

Herkenbaar?
  zondag 11 december 2005 @ 18:50:13 #88
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32993806
Nee niet echt, ik zou willen dat ik met 14 kilo klaar was N.icka
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32995955
Leuk dat je zwanger bent Jojo, gefeliciteerd! Hoe lang moet je nog? Mag je ook niet meer honkballen? Is het risco dan te groot op een bal in je buik?
*OUD heilige*
pi_32998425
Zo... donderdag en vandaag feest gehad op de miljonairs fair in A'dam.. dus ik denk dat de update van a.s dinsdag niet al te best zou zijn. Maar ja we wachten af.
Heb gewoon lekker meegedaan, geen extra dingen zoals taart etc.. maar toch wel een stuk of 2 lekkere bonbons op, en 1 glaasje champagne.. dus het word spannend dinsdag..

zondag 11 december 2005 @ 21:27:05 #91
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32998894
Dankjewel Yppy. Ik ben in mei uitgerekend en zit nu op 17 weken.

Softballen zal inderdaad niet meer gaan. Het seizoen was net afgelopen toen bleek dat ik zwanger was en de wintertraining begint in januari weer, dus dat gaat niets worden. Zeker ind e winter in de zaal krijg je toch nog wel eens ballen op gekke plekken en de goede houding om een grondbal te fielden daar past mijn buik waarschijnlijk niet tussen. Ik ga het dus maar een jaartje bij supporteren houden en misschien na de zomerstop nog weer buiten meetrainen (dan is het begin augustus).
Ik ben wel erg blij dat ik nu nog wel kan fitnessen (al is het op nivo niks), anders zou ik me echt zo'n couch potato voelen.
pi_33006643
Misschien mag je zwemmen? Ik weet niet of je dat leuk vind. Ik ging eens baantjes zwemmen en dat was tegelijk met vrouwen die elk moment konden bevallen (zo veel buik hadden ze).

Ik zit nog steeds een paar kilo boven mijn streefgewicht en daar ben ik erg blij mee. Ik had verwacht flink aan te zullen gaan komen, maar mijn ontslag gebeuren is nu bijna afgelopen en de extra kilo's zijn beperkt gebleven.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 07:58:41 #93
13151 crew  Rewimo
pi_33006650
Zwemmen mag je inderdaad gewoon tot het bittere einde Ik heb zwangerschapszwemmen gedaan, gaat in rustig tempo maar je bent wel lekker in beweging. Zelf gaan zwemmen kan natuurlijk ook.
  maandag 12 december 2005 @ 11:41:17 #94
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33010058
Oud regeltje: Faat (1m65) (37,1) was 114,0 kg, weegt nu 101,4 kg en wil graag 80 kg wegen -12,6

Nieuw regeltje: Faat (1m65) (36,8) was 114,0 kg, weegt nu 100,9 kg en wil graag 80 kg wegen -13,1

Ben net op de weegschaal gaan staan, maar kan nauwelijks genieten van het feit dat ik weer wat ben
afgevallen. Ik scheur echt van de honger, ik heb totaal geen motivatie en ik ben duizelig tot en met

Feitelijke honger kan ik eigenlijk niet hebben, maar ik heb ineens gewoon geen zin meer om te lijnen.
Het leven is momenteel drukdrukdruk, ook ik zit ineens in een ontslagprocedure en ga mijn baan
kwijtraken. Alhoewel de kans reëel is dat ik daar trouwens alleen maar op vooruit ga merk ik direct
aan mijn drang om te eten dat ik het allemaal toch effe niet meer zo strak onder controle heb.

Het is erg verleidelijk om nu met mezelf af te spreken om de december maand even niet meer te gaan
lijnen en het dan in het nieuwe jaar weer op te pakken, maar ik twijfel erg of dat nu wel zo verstandig is.
Zitten er nog meer lijners hier met dat dilemma of gaan jullie allemaal strak door deze laatste weken?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 11:49:07 #95
13151 crew  Rewimo
pi_33010236
Emotie-eten is zeker lastig Faat, als je zoveel voor je kiezen krijgt. En dan de feestdagen er nog bij... Misschien kun je het zo doen dat je tijdens de gewone dagen zoveel mogelijk normaal eet en dat je tijdens de echte feestdagen wel meedoet aan alle lekkere dingen? Ik denk zelf dat ik het zo ga doen. Wij hebben in deze periode ook nog eens een stel verjaardagen, waaronder de mijne.
  maandag 12 december 2005 @ 11:55:28 #96
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33010396
Het klinkt erg verleidelijk omhet even te laten schieten omdat het de feestdagen zijn . Maar dan ben je jarig , of je man , de buurvrouw geeft een feestje , enz enz enz . Er is altijd wel een excuus om het even te laten gaan.

Probeer deze weken gewoon door te gaan met lijnen. Dan alleen 1e kerstdag en oudjaar kiezen om lekker te eten en snoepen. Gelijk nieuwjaarsdag weer verder gaan. Wat zal je dan zijn aangekomen in die twee dagen? Hooguit een kilo. En dat krijg je er makkelijker af dan een kilo of 5

Succes en zet door
  maandag 12 december 2005 @ 12:37:22 #97
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_33011544
Vervelend lijkt me dat, ontslagen worden. Hebben jullie al nieuw werk op het oog?
Kan me voorstellen dat je in zo'n moeilijke periode helemaaaaal geen zin hebt om te lijnen, of wat dan ook!

Gefeliciteerd Jojogirl! Ik zie in de sportschool weleens een zwangere vrouw, hangt ze aan al die apparaten. Dat lijkt me een beetje overdreven en ook niet echt goed voor je kindje. Zoals eerder al genoemd is, is het zwembad hier soms een zwangere-vrouwen-boeg!

Ik weersta hier de voorraadkast die nu bijna door de sinterklaasperiode heen is. Vriendje heeft bijna alles opgegeten, ik slechts heeeel af en toe. Ik vond een heel weekend sinterklazen wel slecht genoeg en ben weer flink gaan opletten.
Resultaat:
Kroeltroel (1,83) (25,3) was 90,0 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 73 kg wegen -5,2

Nog even en ik heb weer een gezond gewicht!
Ik ga vrolijk door. Met de kerst mag ik zondigen, al waarschijnlijk niet te veel omdat mijn maag dat gewoon niet aankan na een periode streng zijn. Zit dan zo snel vol! (gelukkig maar....)
Ach, die 2 dagen overleef ik ook wel weer, als het daarbij blijft mag het wel van mezelf!.
Op naar de 73!!!!
pi_33012067
Ik merk dat ik het de laatste tijd iets meer laat schieten, maar ik eet door de week nog steeds heel goed, en in het weekend ook wel, maar dan neem ik eens een keertje iets extra's..

Met kerst eet ik gewoon mee met alles denk ik, mits ik er zin in heb.... Ik mrk dat ik veel eerder vol zit van dingen dan eerder, en dat ik het eten eerder zat ben, dus ik verwacht niet zoveel problemen eerlijk gezegd...

ik verheug me op de kerst, eindelijk vakantie, en ik ben er zo hard aan toe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 december 2005 @ 13:18:39 #99
13151 crew  Rewimo
pi_33012605
Wij gaan twee keer gourmetten rond de kerst, dat is makkelijk want dan kun je langzaam eten en toch lekker met alles meedoen. En eerste kerstdag eten we gewoon boerenkool met worst
  maandag 12 december 2005 @ 15:20:54 #100
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_33015682
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan twee keer gourmetten rond de kerst, dat is makkelijk want dan kun je langzaam eten en toch lekker met alles meedoen. En eerste kerstdag eten we gewoon boerenkool met worst
Toch op zijn MINST zelfgestampte ?!?!

Boerenkool met Worst is LEKKOR!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')