abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 22:19:44 #251
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32930244
quote:
op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef sweetgirly het volgende:
volgens mij kunnen mannen beter geen topics openen met wat de vrouw schijnt te willen.
beetje hetzelfde als johan kruijf laten tennissen of mij de plaats in laten nemen van een goeie kok.

nee
vrouwen die niet kunnen koken
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32931064
quote:
op donderdag 8 december 2005 22:19 schreef .tarzan. het volgende:

vrouwen die niet kunnen koken
spaghetti kan ik wel enzo

joop braakhekke ben ik (nog) niet .
maar daarom, mannen die in de schoenen of moet ik zeggen pumps van vrouwen willen gaan lopen, oei..dat doet bijna pijn .

al moet ik zeggen, sommige zijn van die naturals erin.
maar dan draait het allemaal weer om uitstraling . cursus dit of dat, vrouwen (ooit) gaan snappen, dat lukt vrouwen zelf soms bijkans amper. zonde van het topic, al geven veel vrouwen juist weer aan wat nou niet, dus wat dat betreft.

partyboyy is best slim
  vrijdag 9 december 2005 @ 08:46:11 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32937382
quote:
op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

dus met vriendin mag je niet meer flirten?
ja weet niet, ik vind het niet echt done maar goed , als jij je daar goed bij voelt en het bij flirten blijft

ik heb overigens niet echt een tactiek. zie ik een leuk meisje dan praat ik daar wat mee en als het klikt dan is het goed, klikt het niet dan jammer. en ik flirt veel virtueel

[ Bericht 24% gewijzigd door Metro2005 op 09-12-2005 09:06:07 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32937877
quote:
op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
nou, onwijs aantrekkelijk, word er spontaan nat van , not.
overdrijven is ook een vak apart.
het is bewezen dat het aantrekkelijk werkt, maar niet zo
extreem als jij zegt.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32937898
quote:
op donderdag 8 december 2005 22:48 schreef sweetgirly het volgende:
partyboyy is best slim
dankje.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:06:13 #256
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32938610
quote:
op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak apart.
het is bewezen dat het aantrekkelijk werkt, maar niet zo
extreem als jij zegt.
idd, maar het is natuurlijk altijd makkelijk om alles af te schieten en erg moeilijk om de neiging te onderdrukken die jezelf laat zeggen dat jij anders bent dan de rest en dat universele regels zo goed als nooit voor jou gelden.

dames geef een beetje opbouwende kritiek/positive feedback aan de heren, niet van dat wijsneuzerige gezeik.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32938766
quote:
op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
je kon het (toch) niet laten hé, zgn sarcastische flip
[..]

en, heb jij al succes?
[..]
ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:27:21 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32939015
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:

[..]

ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.
jij en rustig aan
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32939068
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef metro2005 het volgende:

[..]

jij en rustig aan
ja en de paus is moslim.

ik hield het wel vol 4 uur niet te zoenen nadat het uit was hoor. dat was al heel wat. ik heb dus mijn rebound al gehad, nu kan ik rustig achterover hangen en rustig aan doen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:33:24 #260
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32939142
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:29 schreef tranceptor het volgende:

[..]

ja en de paus is moslim.

ik hield het wel vol 4 uur niet te zoenen nadat het uit was hoor. dat was al heel wat. ik heb dus mijn rebound al gehad, nu kan ik rustig achterover hangen en rustig aan doen.
doe ik er toch wat langer over maar ondertussen wel 3 mogelijke kandidaten waarvan ik er 1 vanavond al zie

maarja jij hebt betere technieken he dus tja, bij mij duurt het altijd ff
pi_32939240
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef metro2005 het volgende:

doe ik er toch wat langer over maar ondertussen wel 3 mogelijke kandidaten waarvan ik er 1 vanavond al zie

maarja jij hebt betere technieken he dus tja, bij mij duurt het altijd ff
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.

succes.
pi_32939580
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef tranceptor het volgende:
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.
eensch. vrouwen doorzien die technieken meteen. ligt er te dik bovenop. beetje zielig, en een zielige man = kansloos.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_32940168
quote:
op vrijdag 9 december 2005 10:06 schreef pracissor het volgende:

[..]
dames geef een beetje opbouwende kritiek/positive feedback aan de heren, niet van dat wijsneuzerige gezeik.
pi_32940245
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:59:40 #265
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32941103
quote:
op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
dat klopt. they have no clue.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:02:05 #266
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32941167
quote:
op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
klopt als een bus. het logisch- en emotionele denkvermogen zijn gescheiden
pi_32941681
dames snappen niets van zichzelf en ze houden er ook niet van als wij duidelijk in de zaak brengen, dus gewoon laten darren en verwarren.
pi_32941683
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.

wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".

zomaar 1 voorbeeldje.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32941739
quote:
op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch
dat is al een contradictio in terminus.

en ze zou denken dat je waarschijnlijk iets goed te maken hebt...
pi_32942554
quote:
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.

wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".

zomaar 1 voorbeeldje.
dat klopt dus voor 100%
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:29:20 #271
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32943189
quote:
op donderdag 8 december 2005 17:33 schreef m_schtoppel het volgende:
tyler durden lacht jullie allen vierkant uit.

weet je eigenlijk wel wie tyler durden is?

ik begrijp best dat tyler durden scoort bij de vrouwen. brad pitt ziet er nl te lekker uit in fight club
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:56:50 #272
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32943842
quote:

zomaar 1 voorbeeldje.
jij stelt dit allemaal als onomstotelijke feiten en mijn ervaring is anders.

mijn vriend is superlief voor me en ik geniet daar echt van. en andersom ook. hij is niet direct van de bloemen, maar haalt me wel altijd op en koop lieve cadeautjes voor me en dergelijken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32944305
quote:
op maandag 5 december 2005 16:30 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

"hoi, ik heb een grote lul" doet het toch echt niet zo goed bij de meiden
werkte bij mij laatst wel...
Power perceived is power achieved.
pi_32945157
quote:
op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef ripley het volgende:

[..]

maar wat is toch het misverstand dat vrouwen een topversierder zouden willen? ik voel me bijzonderder als een jongen met me begint te praten die niet ieder wijf in de bar kan/wil versieren.
volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:49:09 #275
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945261
quote:
op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef modwire het volgende:

[..]

volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.
ik denk dat het hetzelfde werkt bij vrouwen als bij mannen. voor een pure scharrel stel je andere eisen dan voor een relatie. dus misschien kunnen die stille verlegen jongens wel niet de meeste wijven versieren, maar misschien wel juist de meeste vrouwen voor langere tijd boeien

wel even voorop gesteld dat aantrekkingskracht ook een rol speelt - als ik niks heb met een man qua uiterlijk val ik er gewoon niet op, hoe lief ook. dan wordt het gewoon een vriend. ow en ook nog eens: lief en verlegen does not equal een zeikerig watje. die vallen namelijk bij niemand goed
pi_32945313
quote:
op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef ripley het volgende:
dus misschien kunnen die stille verlegen jongens wel niet de meeste wijven versieren, maar misschien wel juist de meeste vrouwen voor langere tijd boeien
stil en verlegen kom je nergens mee, je moet op een of andere manier eruitspringen omdat vrouwen gewoon minder bezig zijn gemiddeld met wie/waar of wat. je moet daarnaast overtuigd van jezelf zijn en veel stille verlegen jongens zijn dat absoluut niet.

gebrek aan ervaring zorgt er daarnaast voor dat ze de meeste vrouwen ook niet voor langere tijd boeien. het valt mij juist op dat de mensen met de lange relaties vaak de minst uitgesproken zijn, maar ook niet de saaiste. gewoon de meest gemiddelde mensen hebben het langst iets leuks.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:55:11 #277
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945456
quote:
op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef tranceptor het volgende:

[..]

stil en verlegen kom je nergens mee, je moet op een of andere manier eruitspringen omdat vrouwen gewoon minder bezig zijn gemiddeld met wie/waar of wat. je moet daarnaast overtuigd van jezelf zijn en veel stille verlegen jongens zijn dat absoluut niet.
misschien is stil niet d ejuiste omschrijving, maar verlegen geldt in ieder gevallen onder mijn vriendinnen als charmant. en daar zitten inderdaad ook meiden tussen die op gladde casanova's vallen, maar ook veel meiden die dat echt vreselijk vinden. ik zou het zonde vinden als een leuke normale jongen door dit gelul het idee heeft dat ie ook zo moet worden.

volgens mij zijn de keywords:
-respect
-oprechtheid
-spontaniteit
-vrijblijvendheid.

gewoon met meiden lullen dus, en leuke gesprekken voeren, maar niet direct denken dat je met iedereen moet trouwen. en aub niet al die mindgames van playing hard-to-get, jaloers maken door met een ander te flirten etc. dat is zo vermoeiend als je eenmaal boven de 20 bent
pi_32945507
quote:
op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef ripley het volgende:

volgens mij zijn de keywords:
-respect
-oprechtheid
-spontaniteit
-vrijblijvendheid.

gewoon met meiden lullen dus, en leuke gesprekken voeren, maar niet direct denken dat je met iedereen moet trouwen. en aub niet al die mindgames van playing hard-to-get, jaloers maken door met een ander te flirten etc. dat is zo vermoeiend als je eenmaal boven de 20 bent
helemaal mee eensch, maar er zijn nog heel veel mensen iig van mijn leeftijd (25) die nog steeds die spelletjes tot in den treure willen spelen.

vrijblijvendheid is het moeilijkste als je 1 iemand in bijzonder leuk vind.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:01:07 #279
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945641
quote:
op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef tranceptor het volgende:

[..]

helemaal mee eensch, maar er zijn nog heel veel mensen iig van mijn leeftijd (25) die nog steeds die spelletjes tot in den treure willen spelen.

vrijblijvendheid is het moeilijkste als je 1 iemand in bijzonder leuk vind.
met vrijblijvendheid bedoel ik dat een meisje niet het gevoel moet hebben dat je echt maar een ding wil en dat is versieren. je stelt je veel opener op als iemand gewoon leuk met je praat en wel ziet of het klikt.
pi_32945678
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef ripley het volgende:

[..]

met vrijblijvendheid bedoel ik dat een meisje niet het gevoel moet hebben dat je echt maar een ding wil en dat is versieren. je stelt je veel opener op als iemand gewoon leuk met je praat en wel ziet of het klikt.
iedere man wil uiteindelijk maar 1 ding, alleen de 1 wil het eenmalig en de andere op vaste basis.
pi_32945812
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:02 schreef tranceptor het volgende:

[..]

iedere man wil uiteindelijk maar 1 ding, alleen de 1 wil het eenmalig en de andere op vaste basis.
inderdaad.
mannen willen alleen neuken hoor.
denk je dat mannen praten met een vrouw om een 'gewoon' een leuk gesprek te hebben?
dan heb je het echt mis, want het gaat maar om één ding.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:10:45 #282
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945900
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

inderdaad.
denk je dat mannen praten met een vrouw om een 'gewoon' een leuk gesprek te hebben?
ja, maar het is wat anders dat iemand half over je heen loopt te kwijlen dan dat iemand gewoon over het weer lult
pi_32945980
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef ripley het volgende:

[..]

ja, maar het is wat anders dat iemand half over je heen loopt te kwijlen dan dat iemand gewoon over het weer lult
die periode van kwijlen ben ik wel voorbij, maar over het weer lullen vind ik ook zo cliché. vaak lul ik gewoon maar wat van me af en vraag ik haar af en toe wat. het schijnt te werken.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:17:19 #284
88139 JoeyT
pi_32946066
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

inderdaad.
en toch gaat t bij joey echt niet om 1 ding... voor dat ene heb ik geen vaste relatie nodig... sterker ik neukte alls vrijgezel een stuk meer dan dat ik nu doe...
pi_32946139
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef joeyt het volgende:
sterker ik neukte alls vrijgezel een stuk meer dan dat ik nu doe...

sukkel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:24:40 #286
88139 JoeyT
pi_32946255
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef tranceptor het volgende:

[..]

sukkel.
hoezo sukkel? ik zie mn vriendinnetje normaal gesproken alleen op vrijdag en zaterdag dus tsja dan kan ik wel meer neuken, maar iig niet met haar
pi_32946283
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:24 schreef joeyt het volgende:

[..]

hoezo sukkel? ik zie mn vriendinnetje normaal gesproken alleen op vrijdag en zaterdag dus tsja dan kan ik wel meer neuken, maar iig niet met haar
en je zou die van zaterdag overdragen aan je broertje.

van je familie moet je het hebben hoor.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:27:27 #288
88139 JoeyT
pi_32946329
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef tranceptor het volgende:

[..]

en je zou die van zaterdag overdragen aan je broertje.

van je familie moet je het hebben hoor.
i'm talking to here at the moment
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:27:41 #289
88139 JoeyT
pi_32946337
daniel is in tha house
pi_32946366
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef joeyt het volgende:

[..]

i'm talking to here at the moment
schuif haar ff door.
pi_32946418
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef joeyt het volgende:

[..]

en toch gaat t bij joey echt niet om 1 ding...
zeker wel.
dat is gewoon investeren voor in de toekomst voor als het uit gaat.
jij gaat echt niet altijd lullen tegen een vrouwtje dat je nooit zou kunnen neuken, tenzij je al je problemen er aan kwijt kunt.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:31:05 #292
88139 JoeyT
pi_32946424
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef tranceptor het volgende:

[..]

schuif haar ff door.
how's you're english...? would be a little bit weird when my brother speaks perfectly dutch
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:32:21 #293
88139 JoeyT
pi_32946458
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

zeker wel.
dat is gewoon investeren voor in de toekomst voor als het uit gaat.
jij gaat echt niet altijd lullen tegen een vrouwtje dat je nooit zou kunnen neuken, tenzij je al je problemen er aan kwijt kunt.
als ik ergens niet bang voor ben san is t mn toekomst. sekstekort zal ik niet krijgen hoor. en idd ik lul graag met meisjes die in mijn ogen aantrekkelijk zijn. maar ik ga ook graag om met mooie jongens
pi_32946522
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef joeyt het volgende:

[..]
maar ik ga ook graag om met mooie jongens
dat is investeren voor als je misschien homo wordt
pi_32946563
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef joeyt het volgende:

[..]

how's you're english...? would be a little bit weird when my brother speaks perfectly dutch
in some circumstances my english is only good enough to stammer some words into the air, but today must be your lucky day. my english might just be perfect today.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:36:32 #296
88139 JoeyT
pi_32946584
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

dat is investeren voor als je misschien homo wordt
hehehe zou t

hmmm, kan ik iig wel weer anaal
pi_32946601
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef joeyt het volgende:
hmmm, kan ik iig wel weer anaal
wil ze nog steeds niet?
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:10:45 #298
88139 JoeyT
pi_32947474
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef tranceptor het volgende:

[..]

in some circumstances my english is only good enough to stammer some words into the air, but today must be your lucky day. my english might just be perfect today.
hehehe, well if i was'nt the egocentric dick people say i am, it would be your lucky day... too bad that those idiots are right
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:11:38 #299
88139 JoeyT
pi_32947505
quote:
op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef tranceptor het volgende:

[..]

wil ze nog steeds niet?
probeer t nog elke keer met een vinger, maar dat is voor haar al een moodkliller
pi_32947982
quote:
op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

probeer t nog elke keer met een vinger, maar dat is voor haar al een moodkliller
dat het elke keer gezeik is, dat is voor mij een moodkiller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')