vrouwen die niet kunnen kokenquote:op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef sweetgirly het volgende:
volgens mij kunnen mannen beter geen topics openen met wat de vrouw schijnt te willen.
beetje hetzelfde als johan kruijf laten tennissen of mij de plaats in laten nemen van een goeie kok.
nee![]()
spaghetti kan ik wel enzoquote:
ja weet niet, ik vind het niet echt done maar goed , als jij je daar goed bij voelt en het bij flirten blijftquote:op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
dus met vriendin mag je niet meer flirten?
overdrijven is ook een vak apart.quote:op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
nou, onwijs aantrekkelijk, word er spontaan nat van, not.
dankje.quote:
idd, maar het is natuurlijk altijd makkelijk om alles af te schieten en erg moeilijk om de neiging te onderdrukken die jezelf laat zeggen dat jij anders bent dan de rest en dat universele regels zo goed als nooit voor jou gelden.quote:op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak apart.
het is bewezen dat het aantrekkelijk werkt, maar niet zo
extreem als jij zegt.
ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.quote:op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
je kon het (toch) niet laten hé, zgn sarcastische flip![]()
[..]
en, heb jij al succes?
[..]
jij en rustig aanquote:op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.![]()
ja en de paus is moslim.quote:
doe ik er toch wat langer overquote:op vrijdag 9 december 2005 10:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja en de paus is moslim.![]()
ik hield het wel vol 4 uur niet te zoenen nadat het uit was hoor. dat was al heel wat.ik heb dus mijn rebound al gehad, nu kan ik rustig achterover hangen en rustig aan doen.
![]()
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.quote:op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef metro2005 het volgende:
doe ik er toch wat langer overmaar ondertussen wel 3 mogelijke kandidaten
waarvan ik er 1 vanavond al zie
![]()
maarja jij hebt betere technieken hedus tja, bij mij duurt het altijd ff
![]()
eensch. vrouwen doorzien die technieken meteen. ligt er te dik bovenop. beetje zielig, en een zielige man = kansloos.quote:op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef tranceptor het volgende:
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.![]()
quote:op vrijdag 9 december 2005 10:06 schreef pracissor het volgende:
[..]
dames geef een beetje opbouwende kritiek/positive feedback aan de heren, niet van dat wijsneuzerige gezeik.
dat klopt. they have no clue.quote:op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
klopt als een bus. het logisch- en emotionele denkvermogen zijn gescheidenquote:op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
dat is al een contradictio in terminus.quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch
dat klopt dus voor 100%quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.
wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".
zomaar 1 voorbeeldje.
weet je eigenlijk wel wie tyler durden is?quote:op donderdag 8 december 2005 17:33 schreef m_schtoppel het volgende:
tyler durden lacht jullie allen vierkant uit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij stelt dit allemaal als onomstotelijke feiten en mijn ervaring is anders.quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.
wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".
zomaar 1 voorbeeldje.
werkte bij mij laatst wel...quote:op maandag 5 december 2005 16:30 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
"hoi, ik heb een grote lul" doet het toch echt niet zo goed bij de meiden
volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.quote:op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef ripley het volgende:
[..]
maar wat is toch het misverstand dat vrouwen een topversierder zouden willen? ik voel me bijzonderder als een jongen met me begint te praten die niet ieder wijf in de bar kan/wil versieren.
ik denk dat het hetzelfde werkt bij vrouwen als bij mannen. voor een pure scharrel stel je andere eisen dan voor een relatie. dus misschien kunnen die stille verlegen jongens wel niet de meeste wijven versieren, maar misschien wel juist de meeste vrouwen voor langere tijd boeienquote:op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef modwire het volgende:
[..]
volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.
stil en verlegen kom je nergens mee, je moet op een of andere manier eruitspringen omdat vrouwen gewoon minder bezig zijn gemiddeld met wie/waar of wat. je moet daarnaast overtuigd van jezelf zijn en veel stille verlegen jongens zijn dat absoluut niet.quote:op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef ripley het volgende:
dus misschien kunnen die stille verlegen jongens wel niet de meeste wijven versieren, maar misschien wel juist de meeste vrouwen voor langere tijd boeien
misschien is stil niet d ejuiste omschrijving, maar verlegen geldt in ieder gevallen onder mijn vriendinnen als charmant. en daar zitten inderdaad ook meiden tussen die op gladde casanova's vallen, maar ook veel meiden die dat echt vreselijk vinden. ik zou het zonde vinden als een leuke normale jongen door dit gelul het idee heeft dat ie ook zo moet worden.quote:op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef tranceptor het volgende:
[..]
stil en verlegen kom je nergens mee, je moet op een of andere manier eruitspringen omdat vrouwen gewoon minder bezig zijn gemiddeld met wie/waar of wat. je moet daarnaast overtuigd van jezelf zijn en veel stille verlegen jongens zijn dat absoluut niet.
helemaal mee eensch, maar er zijn nog heel veel mensen iig van mijn leeftijd (25) die nog steeds die spelletjes tot in den treure willen spelen.quote:op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef ripley het volgende:
volgens mij zijn de keywords:
-respect
-oprechtheid
-spontaniteit
-vrijblijvendheid.
gewoon met meiden lullen dus, en leuke gesprekken voeren, maar niet direct denken dat je met iedereen moet trouwen. en aub niet al die mindgames van playing hard-to-get, jaloers maken door met een ander te flirten etc. dat is zo vermoeiend als je eenmaal boven de 20 bent
met vrijblijvendheid bedoel ik dat een meisje niet het gevoel moet hebben dat je echt maar een ding wil en dat is versieren. je stelt je veel opener op als iemand gewoon leuk met je praat en wel ziet of het klikt.quote:op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef tranceptor het volgende:
[..]
helemaal mee eensch, maar er zijn nog heel veel mensen iig van mijn leeftijd (25) die nog steeds die spelletjes tot in den treure willen spelen.
vrijblijvendheid is het moeilijkste als je 1 iemand in bijzonder leuk vind.
iedere man wil uiteindelijk maar 1 ding, alleen de 1 wil het eenmalig en de andere op vaste basis.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:01 schreef ripley het volgende:
[..]
met vrijblijvendheid bedoel ik dat een meisje niet het gevoel moet hebben dat je echt maar een ding wil en dat is versieren. je stelt je veel opener op als iemand gewoon leuk met je praat en wel ziet of het klikt.
inderdaad.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:02 schreef tranceptor het volgende:
[..]
iedere man wil uiteindelijk maar 1 ding, alleen de 1 wil het eenmalig en de andere op vaste basis.![]()
ja, maar het is wat anders dat iemand half over je heen loopt te kwijlen dan dat iemand gewoon over het weer lultquote:op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
inderdaad.
mannen willen alleen neuken hoor.
denk je dat mannen praten met een vrouw om een 'gewoon' een leuk gesprek te hebben?
dan heb je het echt mis, want het gaat maar om één ding.
die periode van kwijlen ben ik wel voorbij, maar over het weer lullen vind ik ook zo cliché. vaak lul ik gewoon maar wat van me af en vraag ik haar af en toe wat. het schijnt te werken.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef ripley het volgende:
[..]
ja, maar het is wat anders dat iemand half over je heen loopt te kwijlen dan dat iemand gewoon over het weer lult
en toch gaat t bij joey echt niet om 1 ding... voor dat ene heb ik geen vaste relatie nodig... sterker ik neukte alls vrijgezel een stuk meer dan dat ik nu doe...quote:op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
inderdaad.
mannen willen alleen neuken hoor.
denk je dat mannen praten met een vrouw om een 'gewoon' een leuk gesprek te hebben?
dan heb je het echt mis, want het gaat maar om één ding.
quote:op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef joeyt het volgende:
sterker ik neukte alls vrijgezel een stuk meer dan dat ik nu doe...
hoezo sukkel? ik zie mn vriendinnetje normaal gesproken alleen op vrijdag en zaterdag dus tsja dan kan ik wel meer neuken, maar iig niet met haarquote:
en je zou die van zaterdag overdragen aan je broertje.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:24 schreef joeyt het volgende:
[..]
hoezo sukkel? ik zie mn vriendinnetje normaal gesproken alleen op vrijdag en zaterdag dus tsja dan kan ik wel meer neuken, maar iig niet met haar
i'm talking to here at the momentquote:op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef tranceptor het volgende:
[..]
en je zou die van zaterdag overdragen aan je broertje.![]()
van je familie moet je het hebben hoor.![]()
zeker wel.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef joeyt het volgende:
[..]
en toch gaat t bij joey echt niet om 1 ding...
how's you're english...? would be a little bit weird when my brother speaks perfectly dutchquote:
als ik ergens niet bang voor ben san is t mn toekomst. sekstekort zal ik niet krijgen hoor. en idd ik lul graag met meisjes die in mijn ogen aantrekkelijk zijn. maar ik ga ook graag om met mooie jongensquote:op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zeker wel.
dat is gewoon investeren voor in de toekomst voor als het uit gaat.
jij gaat echt niet altijd lullen tegen een vrouwtje dat je nooit zou kunnen neuken, tenzij je al je problemen er aan kwijt kunt.
dat is investeren voor als je misschien homo wordtquote:op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef joeyt het volgende:
[..]
maar ik ga ook graag om met mooie jongens
in some circumstances my english is only good enough to stammer some words into the air, but today must be your lucky day. my english might just be perfect today.quote:op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef joeyt het volgende:
[..]
how's you're english...? would be a little bit weird when my brother speaks perfectly dutch![]()
hehehe zou tquote:op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
dat is investeren voor als je misschien homo wordt
hehehe, well if i was'nt the egocentric dick people say i am, it would be your lucky day... too bad that those idiots are rightquote:op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef tranceptor het volgende:
[..]
in some circumstances my english is only good enough to stammer some words into the air, but today must be your lucky day. my english might just be perfect today.
probeer t nog elke keer met een vinger, maar dat is voor haar al een moodklillerquote:
dat het elke keer gezeik is, dat is voor mij een moodkiller.quote:op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
probeer t nog elke keer met een vinger, maar dat is voor haar al een moodkliller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |