abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:05:35 #201
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32863291
m_schtoppel, heb ik gelijk als ik denk dat je onder andere bedoeld dat volgens de redenatie van ripley vooral aardige, lieve en zachtaardige, praatgrage jongens een vriendin zouden hebben terwijl dat in praktijk juist niet zo blijkt te zijn?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:10:37 #202
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32863419
quote:
op dinsdag 6 december 2005 15:05 schreef synchrosteve het volgende:
m_schtoppel, heb ik gelijk als ik denk dat je onder andere bedoeld dat volgens de redenatie van ripley vooral aardige, lieve en zachtaardige, praatgrage jongens een vriendin zouden hebben terwijl dat in praktijk juist niet zo blijkt te zijn?
ja, en dat is nu juist het misverstand volgens mij. aardige, lieve en gezellige jongens hebben vaker een vriendin, brege, gladde versierders vaker scharrels. het ligt er dus ook maar net aan wat je wil.

en ik beweer ook niet dat elke vrouw zo redeneert als ik, alleen dat er voor elke soort man wel liefhebbers bestaan. ik meen het echt als ik zeg dat ik vaak op ontzettend verlegen jongens val terwijl mijn beste vriendin juist weer meer gaat voor hele gladde praters. en min zusje voor stille, stoere figuren. and so on
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:16:57 #203
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32863591
quote:
op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef ripley het volgende:
ja, en dat is nu juist het misverstand volgens mij. aardige, lieve en gezellige jongens hebben vaker een vriendin, brege, gladde versierders vaker scharrels. het ligt er dus ook maar net aan wat je wil.
met wél het verschil dat die scharrels vaak als knapper (en daardoor vaak lastiger te versieren) dan de vriendinnen worden gezien.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:24:41 #204
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32863810
quote:
op dinsdag 6 december 2005 15:16 schreef synchrosteve het volgende:

[..]

met wél het verschil dat die scharrels vaak als knapper (en daardoor vaak lastiger te versieren) dan de vriendinnen worden gezien.
misschien. misschien ook niet. volgens mij werkt dat ook weer anders - een scharrel hoeft niet per se knapper te zijn, maar je stelt andersoortige eisen. mijn eisen voor een vriendje liggen hoger dan die voor een scharrel, ik moet er immers een tijd mee voort als het goed is.
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:24:44 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32868398
quote:
op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef ripley het volgende:

[..]

dat zie je natuurlijk ook niet aan de buitenkant een verlegen iemand zou jou dus niet zo snel aanspreken...

ik ken ook iemand best wel goed maar soms snap ik er nog niks van en is het weer gissen wat ze nu eigenlijk wil?!
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_32869958
quote:
op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef invictus het volgende:

[..]

dat zie je natuurlijk ook niet aan de buitenkant een verlegen iemand zou jou dus niet zo snel aanspreken...

ik ken ook iemand best wel goed maar soms snap ik er nog niks van en is het weer gissen wat ze nu eigenlijk wil?!
op het moment ben ik zoveel mogelijk bezig mijn persoonlijkheid om te gooien. zodra het even kan natuurlijk. ik zie in mijn omgeving echt wel welke jongens wel een goede kans maken, en welke niet. niet lullig bedoeld ofzo, maar er is kennelijk echt iets met mijn persoonlijkheid waardoor ik geen vrouwen aantrek.

en thumbs op voor schtoppel. ik zeg niet dat het de manier is (anders zouden maar weinig mensen een vriendin hebben ), maar ik vind het knap dat je al zoveel te weten gekomen bent! ga gewoon door! en probeer misschien om meer uit te gaan enzo, dan kun je het geleerde in de praktijk brengen. ik heb het omgekeerde, ik ga wel veel uit, maar ik weet er nog niet genoeg vanaf

maar goed, working on it!! het komt zeker wel een keer in orde met mij
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_32870224
dank voor je complimenten! toch moet ik je eerlijk bekennen dat het me best frustreert dat ik niet veel succes heb met mijn fast- en internetdaten. de dates gaan op zich wel goed maar er is nog geen chemistry geweest. en ik heb gewoon veel te weinig dates.

ik zal inderdaad toch moeten proberen iets meer onder de mensen te komen. ik weet dat ik daar veel laat liggen. hoe zie jij dan aan een jongen dat hij succes heeft bij de dames?
Gaap Goals rulezzz!
pi_32870534
quote:
op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef m_schtoppel het volgende:
dank voor je complimenten! toch moet ik je eerlijk bekennen dat het me best frustreert dat ik niet veel succes heb met mijn fast- en internetdaten. de dates gaan op zich wel goed maar er is nog geen chemistry geweest. en ik heb gewoon veel te weinig dates.

ik zal inderdaad toch moeten proberen iets meer onder de mensen te komen. ik weet dat ik daar veel laat liggen. hoe zie jij dan aan een jongen dat hij succes heeft bij de dames?
vooral in mijn bekenden-kring zie ik gewoon veel relaties, dan wel een gebrek aan relaties. die mensen ken ik doorgaans best wel aardig goed. ze hebben het er zelf ook nog wel vaak over en vaak zie je aan iemands persoonlijkheid wel een beetje wat voor type het is. de meeste mensen die ik ken met relatie zijn mensen die actief zijn, sociaal erg goed zijn (op zich is dat logisch, het tegendeel levert je namelijk sowieso meestal minder op), erg extravert, veel humor maar vooral ook 'de klootzak' kunnen zijn. het klinkt stom, maar ik heb het idee dat juist die gasten vaak aan de meid komen. als je maar een keer kunt laten zien dat je stalen zenuwen hebt, tegen een stootje kunt en rond kunt geinen met mensen. met klootzak bedoel ik dus niet de gasten die anderen constant vernederen om er zelf beter van te worden, maar op een veel subtielere manier

dat is het in een notedop hoor, er zijn nog veel meer dingen over dit onderwerp, maar als ik alles moet opschrijven ben ik over twee uur nog bezig
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:19:10 #209
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32871450
quote:
op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

vooral in mijn bekenden-kring zie ik gewoon veel relaties, dan wel een gebrek aan relaties. die mensen ken ik doorgaans best wel aardig goed. ze hebben het er zelf ook nog wel vaak over en vaak zie je aan iemands persoonlijkheid wel een beetje wat voor type het is. de meeste mensen die ik ken met relatie zijn mensen die actief zijn, sociaal erg goed zijn (op zich is dat logisch, het tegendeel levert je namelijk sowieso meestal minder op), erg extravert, veel humor maar vooral ook 'de klootzak' kunnen zijn. het klinkt stom, maar ik heb het idee dat juist die gasten vaak aan de meid komen. als je maar een keer kunt laten zien dat je stalen zenuwen hebt, tegen een stootje kunt en rond kunt geinen met mensen. met klootzak bedoel ik dus niet de gasten die anderen constant vernederen om er zelf beter van te worden, maar op een veel subtielere manier

dat is het in een notedop hoor, er zijn nog veel meer dingen over dit onderwerp, maar als ik alles moet opschrijven ben ik over twee uur nog bezig
in mijn vriendenkring is dat ook wel een beetje zo. toch ben ik zelf ook best wel zo'n persoon en mischien zelfs wel meer dan enkele andere mensen die ik goed ken en een relatie hebben. en ik ben dan al een redelijk lange tijd vrijgezel. opzich ben ik verre van verlegen al onderneem ik niet vaak wat althans, het is maar net hoe je dat bekijkt dus mischien in een bepaalde vorm ook wel waar ik de woorden zo even niet voor heb op het moment.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_32872358
nu ik de fouten niet meer maak die ik vroeger wel maakte moet het bij mij haast wel liggen aan het feit dat ik gewoon veel te weinig vrouwen tegenkom. en dat ik gewoon eens een keer toenadering moet zoeken, wat ik vroeger ook nooit deed. ik zal altijd op signalen van vrouwen te wachten maar die komen dus niet.

ik heb het al eerder gezegd, plato's situatie en de mijne zijn zeer verwant.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 7 december 2005 @ 00:17:12 #211
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_32879377
quote:
en dat ik gewoon eens een keer toenadering moet zoeken, wat ik vroeger ook nooit deed. ik zal altijd op signalen van vrouwen te wachten maar die komen dus niet.
juist, toenadering zoeken
om maar met een cliche te beginnen nee heb je , ja kan je krijgen
als je geen signalen ontvangt, straal dan zelf signalen uit
dan weet je het snel genoeg
pi_32885890
je kunt wel zeggen dat je meer toenadering moet zoeken en dat klopt natuurlijk, maar als je steeds gedwongen overkomt non-verbaal dat je meer wilt dan alleen een leuk gesprek dan kom je er nog niet.
pi_32885982
quote:
op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef tranceptor het volgende:
je kunt wel zeggen dat je meer toenadering moet zoeken en dat klopt natuurlijk, maar als je steeds gedwongen overkomt non-verbaal dat je meer wilt dan alleen een leuk gesprek dan kom je er nog niet.
de truc is dat het een tweede natuur moet worden
pi_32886281
quote:
op woensdag 7 december 2005 11:16 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

de truc is dat het een tweede natuur moet worden
ja maar goed dat hebben enkel de mensen die dat standaard in hun pakket hebben, de rest zal zich moeten behelpen.
pi_32886616
quote:
inderdaad. de jongens die ik ken die goed zijn in versieren zijn wle heel extravert en lullen met iedereen, maar in het begin gewoon altijd voor de lol. en als het blijkt te klikken kijken ze dan weer eens verder.als je erg gefocust bent op het versieren voelen de dames dat

maar inderdaad denk ik wel dat gewoon tegen iedereen durven aan lullen een grote pre is, extravert zijn dus.
pi_32886911
quote:
op woensdag 7 december 2005 11:42 schreef ripley het volgende:

maar inderdaad denk ik wel dat gewoon tegen iedereen durven aan lullen een grote pre is, extravert zijn dus.
een andere pre is niet te uitgesproken zijn, als je een mening vraag dan eerst naar haar mening. ga vervolgens pas je eigen mening uiten en doe dat genuanceerd. over het algemeen schrikken vrouwen af van gozers die het allemaal wel lijken te weten.

tegen iedereen lullen is sowieso een pre, de meeste vrouwen houden van sociale poppetjes. mijn ervaring is dat de gozers die het meest sociaal zijn (als in overdreven) zeer weinig boeiends te vertellen hebben. maar goed, dat werkt dus doe er je voordeel mee.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:56:04 #217
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_32888422
quote:
dan zoek je een vrouw die de oren van je kop lult, die heb je genoeg
dan kan je in ieder geval al wennen om met een vrouw om te gaan zonder dat je zelf veel moeite hoeft te doen
pi_32888481
quote:
op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef -pinguin- het volgende:

[..]

dan kan je in ieder geval al wennen om met een vrouw om te gaan zonder dat je zelf veel moeite hoeft te doen
als een vrouw zich non-verbaal 'bedreigd' voelt door andere bedoelingen, vertelt ze stukken minder. aan de andere kant als je te saai overkomt, krijg je die lange verhalen ja. dan ziet ze je als praatpaal/broertje...
pi_32888666
quote:
op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef -pinguin- het volgende:

[..]

a ha, dat is dus wat mijn mannelijke vrienden doen

is wel een goede tip btw - wat vrouwelijke gewone vrienden regelen, zodat je wat relaxtyer om gaat met vrouwen in het algemeen. dus spreek vrouwen aan zonder extra intenties, trek wat op met vriendinnen van je vrienden etc.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:34:14 #220
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32891070
quote:
op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef m_schtoppel het volgende:
hoe zie jij dan aan een jongen dat hij succes heeft bij de dames?
ik zie precies welke jongens het goed doen bij vrouwen. zie t aan het uiterlijk en aan de uitstraling.
als ik uitga kijk ik ook eerst altijd naar de jongens die er rondlopen. onbewust toch even concurrentie bekijken.

joey heeft trws de manier om aandacht te krijgen, maar houdt t lekker voor zichzelf
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32892132
ha ha, vast niet zo uniek als mijn manier.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32892271
quote:
op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef joeyt het volgende:

[..]
joey heeft trws de manier om aandacht te krijgen, maar houdt t lekker voor zichzelf
leuk voor je.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:26:23 #223
88139 JoeyT
pi_32892693
quote:
op woensdag 7 december 2005 15:06 schreef m_schtoppel het volgende:
ha ha, vast niet zo uniek als mijn manier.
denk t ook niet nee, jouw manier laat ik aan jou over... ik heb nl graag succes
  woensdag 7 december 2005 @ 16:34:19 #224
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32894712
quote:
op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef joeyt het volgende:

[..]

denk t ook niet nee, jouw manier laat ik aan jou over... ik heb nl graag succes
ik dacht dat jij een vriendin had joh of niet meer?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 7 december 2005 @ 17:30:03 #225
22944 Breetai
....Relax....
pi_32896089
quote:
op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef metro2005 het volgende:

[..]

daardoor vinden alle meiden 'm zo lekker onbereikbaar en gaan ze achter 'm aan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 7 december 2005 @ 17:46:36 #226
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32896521
quote:
op maandag 5 december 2005 16:45 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

dat snap ik, maar kennelijk zijn de eigenschappen die ik nu bezit niet genoeg om mezelf aantrekkelijk te maken bij een vrouw.
attraction isn't a choise.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32898237
quote:
op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef joeyt het volgende:

ik weet er verschillende en die van jou zit er vast tussen.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:04:02 #228
22944 Breetai
....Relax....
pi_32899807
quote:
op woensdag 7 december 2005 17:46 schreef .tarzan. het volgende:

attraction isn't a choise.
uit trainspotting:
choose life. choose a job. choose a career. choose a family. choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. choose good health, low cholesterol, and dental insurance. choose fixed interest mortage repayments. choose a starter home. choose your friends. choose leisurewear and matching luggage. choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. choose diy and wondering who the fuck you are on a sunday morning. choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

choose your future.

choose life.

en voor de nerds die niet kunnen versieren: (adminspotting)
choose no life. choose sysadminning. choose no career.
choose no family. choose a fucking big computer, choose hard
disks the size of washing machines, old cars, cd rom writers
and electrical coffee makers. choose no sleep, high caffeine
and mental insurance. choose fixed interest car loans. choose
a rented shoebox. choose no friends. choose black jeans and
matching combat boots. choose a swivel chair for your office
in a range of fucking fabrics. choose nntp and wondering why
the fuck you're logged on on a sunday morning. choose sitting
in that chair looking at mind-numbing, spirit-crushing web
sites, stuffing fucking junk food into your mouth. choose
rotting away at the end of it all, pishing your last on some
miserable newsgroup, nothing more than an embarrassment to
the selfish, fucked up lusers gates spawned to replace the
computer-literate.
choose your future.
choose sysadmining[1].

gaz
[1] it might fuck you up a little less than heroin[2].
[2] obfootnote.

[ Bericht 2% gewijzigd door Breetai op 07-12-2005 20:06:19 (adminspotting aan de rechterkant verwijderd) ]
pi_32899867
attraction still isn't a choice (david's deangelo mastery series)
Gaap Goals rulezzz!
pi_32901691
i say let... lets evolve, let the chips fall where they may.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  woensdag 7 december 2005 @ 21:30:23 #231
22944 Breetai
....Relax....
pi_32902226
quote:
op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef laptoptekoop het volgende:
i say let... lets evolve, let the chips fall where they may.
oke, geen enkel probleem. er moeten een paar persoonlijke barierres beslecht worden. dat ik daarna weer de gehele zondag nodig heb om bij de te komen blijft bijzaak.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:11:19 #232
88139 JoeyT
pi_32907266
quote:
op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef metro2005 het volgende:

[..]

dus met vriendin mag je niet meer flirten?
  donderdag 8 december 2005 @ 00:14:34 #233
88139 JoeyT
pi_32907357
quote:
op woensdag 7 december 2005 20:06 schreef m_schtoppel het volgende:
attraction still isn't a choice (david's deangelo mastery series)
succes is a choice (joeyt's cheating mastery series)
pi_32911628
quote:
op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

jij zegt dat je er succes mee had.
ik weet niet hoe je succes met flirten kunt krijgen, maar volgens mij is dat alleen
als je haar hebt gekust.

maar ontopic weer!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32911738
wat goed werkt is eerst een meid aanspreken en even mee praten, hierna zeg je dat je iemand ziet die je nog snel moet spreken en dat je zo terug bent.

daarna naar een andere meid toelopen en net doen of je haar iets moet vragen en er
een tijdje mee blijven praten. hierna moet je weg lopen net of je niet meer aan het eerste meisje hebt gedacht. als ze je leuk vond dan komt ze vanzelf weer bij je staan om te praten.

dit werkt aantrekkelijk, omdat je met andere meiden praat en dit is een punt wat aantrekkelijk is voor vrouwen. ook doe je of zij eigenlijk niet belangrijk is, omdat je net doet of je haar bent vergeten. ook dit is een punt dat aantrekkelijk is voor vrouwen.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:03:06 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32913531
de partyboy zal het weten :p succes mee gehad dan?
Never Stop Exploring!
pi_32913688
quote:
op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef partyyboyy het volgende:
wat goed werkt is eerst een meid aanspreken en even mee praten, hierna zeg je dat je iemand ziet die je nog snel moet spreken en dat je zo terug bent.

daarna naar een andere meid toelopen en net doen of je haar iets moet vragen en er
een tijdje mee blijven praten. hierna moet je weg lopen net of je niet meer aan het eerste meisje hebt gedacht. als ze je leuk vond dan komt ze vanzelf weer bij je staan om te praten.

dit werkt aantrekkelijk, omdat je met andere meiden praat en dit is een punt wat aantrekkelijk is voor vrouwen. ook doe je of zij eigenlijk niet belangrijk is, omdat je net doet of je haar bent vergeten. ook dit is een punt dat aantrekkelijk is voor vrouwen.
bij mij werkt deze niet. als je andere chicks half gaar lopen versieren zegt dat mij dat het dus om het versieren gaat en niet om mij. dus dan lul ik verder nog wel tegen je, maar dat was hetd an ook wel
  donderdag 8 december 2005 @ 13:40:38 #238
88139 JoeyT
pi_32917084
quote:
op donderdag 8 december 2005 09:13 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

jij zegt dat je er succes mee had.
ik weet niet hoe je succes met flirten kunt krijgen, maar volgens mij is dat alleen
als je haar hebt gekust.

maar ontopic weer!
met succes bedoel ik tel nr. en haar aandacht hebben zoals je die wilt.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:46:02 #239
88139 JoeyT
pi_32917203
quote:

je zou t maar moeten hebben van zulke trucjes
pi_32917303
quote:
op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik ze toepas.
dit topic gaat over de psychologie van het versieren. dat is wat ik interessant vind.
of ik gebruik maak van de kennis die ik van de psychologie heb dat laat ik in het midden.

het is een manier om vrouwen je makkelijker aantrekkelijk te laten vinden.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:55:35 #241
88139 JoeyT
pi_32917469
quote:
op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik ze toepas.
dit topic gaat over de psychologie van het versieren. dat is wat ik interessant vind.
of ik gebruik maak van de kennis die ik van de psychologie heb dat laat ik in het midden.

het is een manier om vrouwen je makkelijker aantrekkelijk te laten vinden.
het mooiste zou dan natuurlijk zijn als dat 2e meisje je keihard disst waardoor de eerste ook behoorijk afknapt

de psychologie achter t versieren? jongens en meisjes willen iemand die interessant is. iemand die wat te vertellen heeft, iemand die je misschien wat nieuws kan leren. dus als je er nou voor zorgt dat je een leuk leven hebt en jezelf leuk vindt dan kom je denk ik al een heel eind
pi_32921805
quote:

nou bij mij werkt dit dus ook niet. wat aantrekkelijk, not.
alsof je als meisje zijnde als een gozer eerst met je praat en daarna naar andere chicks toe gaat en je vergeten lijkt te zijn, dan naar hem toe gaat van: 'daar ben ik weer, hoi'. yeah right . vergeten = vergeten, doorzichtige trucs ben ik te realistisch voor of maak ik dan realistisch.

mazzel, ga ik dansen en heer in kwestie kan de hoelahoep krijgen .
wat een psychologie.

pi_32922036
quote:
op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef joeyt het volgende:

[..]

hehe ik vind het ook wel lachwekkend.. . kan me ook niet voorstellen dat het werkt.
pi_32922824
tyler durden lacht jullie allen vierkant uit.

Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 8 december 2005 @ 18:05:58 #245
22944 Breetai
....Relax....
pi_32923565
als je maar een techniek toepast dan mogen jullie lachen. als je eenmaal je eigen pakket aan technieken hebt samengesteld mag je uit gaan kijken.
pi_32926979
quote:
op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik mag altijd met jouw vriendin flirten en meer ook, je deelt alles met je broertje! niet dan?
pi_32927012
quote:
op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef joeyt het volgende:

[..]

met succes bedoel ik tel nr. en haar aandacht hebben zoals je die wilt.
je bedoelt dat je ze hebt waar je ze wil hebben? ik heb ze nu ook waar ik ze wil hebben, zo ver mogelijk van me af. maar dat bedoel je denk ik niet.

weer die sg met zo'n verhaal zeg, ow het valt nog aardig mee.

voor sg.

anyway, de psychologie van het versieren zit hem erin dat je succesvol oogt. of je dat moet zijn is een andere vraag. vrouwen houden van een man die zeker is van zijn zaak en weet waar hij voor gaat, dus niet een vent die naar de ene en andere vrouw waaiert op een avond. nou moet ik zeggen dat als ik (in mijn optiek) te weinig feedback krijg, dan loop ik ook midden in een gesprek weg en ga ik met een ander meisje praten. dat is gewoon een stukje duidelijkheid en niet onnodig energie verspillen aan iemand die het niet waard is.
pi_32928949
quote:
op donderdag 8 december 2005 16:53 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

nou bij mij werkt dit dus ook niet. wat aantrekkelijk, not.
alsof je als meisje zijnde als een gozer eerst met je praat en daarna naar andere chicks toe gaat en je vergeten lijkt te zijn, dan naar hem toe gaat van: 'daar ben ik weer, hoi'. yeah right . vergeten = vergeten, doorzichtige trucs ben ik te realistisch voor of maak ik dan realistisch.

mazzel, ga ik dansen en heer in kwestie kan de hoelahoep krijgen .
wat een psychologie.

veel met andere vrouwen omgaan vinden vrouwen aantrekkelijk.
er zijn nog wel een aantal zaken waardoor je aantrekkelijker wordt.
pi_32929587
quote:
op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef tranceptor het volgende:

weer die sg met zo'n verhaal zeg, ow het valt nog aardig mee.

voor sg.
je kon het (toch) niet laten hé, zgn sarcastische flip
quote:
anyway, de psychologie van het versieren zit hem erin dat je succesvol oogt. of je dat moet zijn is een andere vraag. vrouwen houden van een man die zeker is van zijn zaak en weet waar hij voor gaat, dus niet een vent die naar de ene en andere vrouw waaiert op een avond. nou moet ik zeggen dat als ik (in mijn optiek) te weinig feedback krijg, dan loop ik ook midden in een gesprek weg en ga ik met een ander meisje praten. dat is gewoon een stukje duidelijkheid en niet onnodig energie
verspillen aan iemand die het niet waard is.
en, heb jij al succes?
quote:
op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef partyyboyy het volgende:

veel met andere vrouwen omgaan vinden vrouwen aantrekkelijk.
nou, onwijs aantrekkelijk, word er spontaan nat van , not.
quote:
er zijn nog wel een aantal zaken waardoor je aantrekkelijker wordt.
zoals?
een harem hebben ofzo

pi_32930140
volgens mij kunnen mannen beter geen topics openen met wat de vrouw schijnt te willen.
beetje hetzelfde als johan kruijf laten tennissen of mij de plaats in laten nemen van een goeie kok.

nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')