attraction isn't a choise.quote:op maandag 5 december 2005 16:45 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
dat snap ik, maar kennelijk zijn de eigenschappen die ik nu bezit niet genoeg om mezelf aantrekkelijk te maken bij een vrouw.
ik weet er verschillende en die van jou zit er vast tussen.quote:op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef joeyt het volgende:
joey heeft trws de manier om aandacht te krijgen, maar houdt t lekker voor zichzelf
uit trainspotting:quote:
oke, geen enkel probleem. er moeten een paar persoonlijke barierres beslecht worden. dat ik daarna weer de gehele zondag nodig heb om bij de te komen blijft bijzaak.quote:op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef laptoptekoop het volgende:
i say let... lets evolve, let the chips fall where they may.
dus met vriendin mag je niet meer flirten?quote:op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef metro2005 het volgende:
[..]ik dacht dat jij een vriendin had joh of niet meer?
succes is a choice (joeyt's cheating mastery series)quote:op woensdag 7 december 2005 20:06 schreef m_schtoppel het volgende:
attraction still isn't a choice (david's deangelo mastery series)
jij zegt dat je er succes mee had.quote:op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
dus met vriendin mag je niet meer flirten?
bij mij werkt deze niet. als je andere chicks half gaar lopen versieren zegt dat mij dat het dus om het versieren gaat en niet om mij. dus dan lul ik verder nog wel tegen je, maar dat was hetd an ook welquote:op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef partyyboyy het volgende:
wat goed werkt is eerst een meid aanspreken en even mee praten, hierna zeg je dat je iemand ziet die je nog snel moet spreken en dat je zo terug bent.
daarna naar een andere meid toelopen en net doen of je haar iets moet vragen en er
een tijdje mee blijven praten. hierna moet je weg lopen net of je niet meer aan het eerste meisje hebt gedacht. als ze je leuk vond dan komt ze vanzelf weer bij je staan om te praten.
dit werkt aantrekkelijk, omdat je met andere meiden praat en dit is een punt wat aantrekkelijk is voor vrouwen. ook doe je of zij eigenlijk niet belangrijk is, omdat je net doet of je haar bent vergeten. ook dit is een punt dat aantrekkelijk is voor vrouwen.
met succes bedoel ik tel nr. en haar aandacht hebben zoals je die wilt.quote:op donderdag 8 december 2005 09:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
jij zegt dat je er succes mee had.
ik weet niet hoe je succes met flirten kunt krijgen, maar volgens mij is dat alleen
als je haar hebt gekust.
maar ontopic weer!
quote:op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef partyyboyy het volgende:
wat goed werkt is eerst een meid aanspreken en even mee praten, hierna zeg je dat je iemand ziet die je nog snel moet spreken en dat je zo terug bent.
daarna naar een andere meid toelopen en net doen of je haar iets moet vragen en er
een tijdje mee blijven praten. hierna moet je weg lopen net of je niet meer aan het eerste meisje hebt gedacht. als ze je leuk vond dan komt ze vanzelf weer bij je staan om te praten.
dit werkt aantrekkelijk, omdat je met andere meiden praat en dit is een punt wat aantrekkelijk is voor vrouwen. ook doe je of zij eigenlijk niet belangrijk is, omdat je net doet of je haar bent vergeten. ook dit is een punt dat aantrekkelijk is voor vrouwen.
ik zeg niet dat ik ze toepas.quote:op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef joeyt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je zou t maar moeten hebben van zulke trucjes![]()
het mooiste zou dan natuurlijk zijn als dat 2e meisje je keihard disst waardoor de eerste ook behoorijk afknaptquote:op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik ze toepas.
dit topic gaat over de psychologie van het versieren. dat is wat ik interessant vind.
of ik gebruik maak van de kennis die ik van de psychologie heb dat laat ik in het midden.
het is een manier om vrouwen je makkelijker aantrekkelijk te laten vinden.
nou bij mij werkt dit dus ook niet. wat aantrekkelijk, not.quote:op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef partyyboyy het volgende:
hehe ik vind het ook wel lachwekkend..quote:op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef joeyt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je zou t maar moeten hebben van zulke trucjes![]()
ik mag altijd met jouw vriendin flirten en meer ook, je deelt alles met je broertje! niet dan?quote:op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
dus met vriendin mag je niet meer flirten?
je bedoelt dat je ze hebt waar je ze wil hebben? ik heb ze nu ook waar ik ze wil hebben, zo ver mogelijk van me af. maar dat bedoel je denk ik niet.quote:op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef joeyt het volgende:
[..]
met succes bedoel ik tel nr. en haar aandacht hebben zoals je die wilt.
veel met andere vrouwen omgaan vinden vrouwen aantrekkelijk.quote:op donderdag 8 december 2005 16:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
nou bij mij werkt dit dus ook niet. wat aantrekkelijk, not.
alsof je als meisje zijnde als een gozer eerst met je praat en daarna naar andere chicks toe gaat en je vergeten lijkt te zijn, dan naar hem toe gaat van: 'daar ben ik weer, hoi'. yeah right. vergeten = vergeten, doorzichtige trucs ben ik te realistisch voor of maak ik dan realistisch.
mazzel, ga ik dansen en heer in kwestie kan de hoelahoep krijgen.
wat een psychologie.
![]()
je kon het (toch) niet laten hé, zgn sarcastische flipquote:op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef tranceptor het volgende:
weer die sg met zo'n verhaal zeg, ow het valt nog aardig mee.![]()
voor sg.
en, heb jij al succes?quote:anyway, de psychologie van het versieren zit hem erin dat je succesvol oogt. of je dat moet zijn is een andere vraag. vrouwen houden van een man die zeker is van zijn zaak en weet waar hij voor gaat, dus niet een vent die naar de ene en andere vrouw waaiert op een avond. nou moet ik zeggen dat als ik (in mijn optiek) te weinig feedback krijg, dan loop ik ook midden in een gesprek weg en ga ik met een ander meisje praten. dat is gewoon een stukje duidelijkheid en niet onnodig energie
verspillen aan iemand die het niet waard is.
nou, onwijs aantrekkelijk, word er spontaan nat vanquote:op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef partyyboyy het volgende:
veel met andere vrouwen omgaan vinden vrouwen aantrekkelijk.
zoals?quote:er zijn nog wel een aantal zaken waardoor je aantrekkelijker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |