vrouwen die niet kunnen kokenquote:op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef sweetgirly het volgende:
volgens mij kunnen mannen beter geen topics openen met wat de vrouw schijnt te willen.
beetje hetzelfde als johan kruijf laten tennissen of mij de plaats in laten nemen van een goeie kok.
nee![]()
spaghetti kan ik wel enzoquote:
ja weet niet, ik vind het niet echt done maar goed , als jij je daar goed bij voelt en het bij flirten blijftquote:op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
dus met vriendin mag je niet meer flirten?
overdrijven is ook een vak apart.quote:op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
nou, onwijs aantrekkelijk, word er spontaan nat van, not.
dankje.quote:
idd, maar het is natuurlijk altijd makkelijk om alles af te schieten en erg moeilijk om de neiging te onderdrukken die jezelf laat zeggen dat jij anders bent dan de rest en dat universele regels zo goed als nooit voor jou gelden.quote:op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak apart.
het is bewezen dat het aantrekkelijk werkt, maar niet zo
extreem als jij zegt.
ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.quote:op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
je kon het (toch) niet laten hé, zgn sarcastische flip![]()
[..]
en, heb jij al succes?
[..]
jij en rustig aanquote:op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik heb altijd succes gehad met vrijwel dezelfde instelling, ik zie geen behoefte die te veranderen. ik ben net weer single, ik doe het rustig aan.![]()
ja en de paus is moslim.quote:
doe ik er toch wat langer overquote:op vrijdag 9 december 2005 10:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja en de paus is moslim.![]()
ik hield het wel vol 4 uur niet te zoenen nadat het uit was hoor. dat was al heel wat.ik heb dus mijn rebound al gehad, nu kan ik rustig achterover hangen en rustig aan doen.
![]()
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.quote:op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef metro2005 het volgende:
doe ik er toch wat langer overmaar ondertussen wel 3 mogelijke kandidaten
waarvan ik er 1 vanavond al zie
![]()
maarja jij hebt betere technieken hedus tja, bij mij duurt het altijd ff
![]()
eensch. vrouwen doorzien die technieken meteen. ligt er te dik bovenop. beetje zielig, en een zielige man = kansloos.quote:op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef tranceptor het volgende:
ik doe niet aan technieken, ik ben gewoon mezelf.![]()
quote:op vrijdag 9 december 2005 10:06 schreef pracissor het volgende:
[..]
dames geef een beetje opbouwende kritiek/positive feedback aan de heren, niet van dat wijsneuzerige gezeik.
dat klopt. they have no clue.quote:op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
klopt als een bus. het logisch- en emotionele denkvermogen zijn gescheidenquote:op vrijdag 9 december 2005 11:24 schreef tranceptor het volgende:
de dames weten zelf ook niet waar ze op vallen, dus kunnen je moeilijk opbouwende kritiek geven.
dat is al een contradictio in terminus.quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch
dat klopt dus voor 100%quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.
wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".
zomaar 1 voorbeeldje.
weet je eigenlijk wel wie tyler durden is?quote:op donderdag 8 december 2005 17:33 schreef m_schtoppel het volgende:
tyler durden lacht jullie allen vierkant uit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij stelt dit allemaal als onomstotelijke feiten en mijn ervaring is anders.quote:op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef m_schtoppel het volgende:
een vrouw denkt logisch: ik wil een vent die me als een prinses behandelt, voor wie ik de enige ben en die me bloemen geeft.
wat voelt een vrouw emotioneel als je dat doet? "oh nee he, niet weer zo'n slappe zak die achter me aan sjokt en met kutbloemen aan komt zetten".
zomaar 1 voorbeeldje.
werkte bij mij laatst wel...quote:op maandag 5 december 2005 16:30 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
"hoi, ik heb een grote lul" doet het toch echt niet zo goed bij de meiden
volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.quote:op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef ripley het volgende:
[..]
maar wat is toch het misverstand dat vrouwen een topversierder zouden willen? ik voel me bijzonderder als een jongen met me begint te praten die niet ieder wijf in de bar kan/wil versieren.
ik denk dat het hetzelfde werkt bij vrouwen als bij mannen. voor een pure scharrel stel je andere eisen dan voor een relatie. dus misschien kunnen die stille verlegen jongens wel niet de meeste wijven versieren, maar misschien wel juist de meeste vrouwen voor langere tijd boeienquote:op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef modwire het volgende:
[..]
volgens deze redenering zouden juist degene die de minste vrouwen kunnen versieren de meeste vrouwen versieren, ik hoop dat je zelf wel inziet dat dit nergens op slaat. als vrouwen dat werkelijk niet zouden willen, dan zouden het geen topversierders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |