Ik ben niet van mening dat de sfeer dermate verziekt was. Ik weet niet wat je nou allemaal van GCSC gezien hebt, en of je er alleen op momenten geweest bent dat de sfeer verpest was.quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
luister goed, I'll tell this only once: de sfeer was dermate verziekt (en als je de oogkleppen afdoet en ook de reakties van andere users leest zul je zien dat veel meer users dat zo zagen) dat het incidenteel bannen van een user echt geen reet aan het probleem oplost. Dat is slechts tijdelijke symptoombestrijding, maar de ontsteking los je er echt niet mee op. Wat dan ? de hele kliek 48 uur bannen ? Laat me niet lachen. Je weet zelfs net zo dondersgoed als ik dat dat echt geen reet oplost. Als je diep in je hart kijkt weet je dat het probleem eigenlijk helemaal niet meer op te lossen was, behalve op de wijze zoals we nu gedaan hebben.
Okee, dan kan het geweest zijn dat ik toen niet op FOK! was vorige week, dat ik het daarom niet gezien heb. Dan kan ik daar verder ook niets over zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, want het is niet zo dat er slechts een schuldig is (en natuurlijk waren er ook die louter voor de gezelligheid postten en wars waren van het gezeur) maar geen waarschuwingen: nou die heb ik diverse keren gegeven, en echt zeeeer duidelijk, ik heb zelfs de reeks een paar weken geleden een paar uur op slot gezet met een opruimslotje (die ik per ongeluk expres een paar uur heb laten zitten om de boodschap duidelijk te maken. Dat was toch wel een hele duidelijk en laatste waarschuwing. En nogmaals: betrek het niet op je eigen persoon (en dat geldt voor iedereen: er is niet een hoofddader, maar een combinatie van heel veel dingen)
er werd 1 maand gezegdquote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef classpc het volgende:
Maar goed, als jij vindt dat je genoeg gewaarschuwd heb dan laat ik het daar bij.
Maar moeten we dit dan zien als een definitief slotje of is er de mogelijkheid dat de reeks weer open gaat na een bepaalde tijd?
En geldt dat ook voor de Breezah reeks?
Ja 1 maand verdimme. Ik ben donderdag weg t/m 2 januari en dan heb ik nog maar 2 weken GCSC.quote:
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemerenquote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik lees wel dat het allemaal al uit de hand aan het lopen was, en dat de crew zich er al al langer aan ergerde. Misschien ook de reden dat we Tha_T en renesite niet meer zagen, maar ik heb zelf eigenlijk nooit iets vanuit de crew in het topic gelezen. En ik denk dat als ik dat niet heb gelezen, dat wel meer het dan niet hebben gelezen.
Daar was ik al langer achter dat jij er niet meer was. Maar ik heb nog steeds geen idee waarom. Het is mij nog steeds niet duidelijk. Misschien dat ik je afscheid in GCSC heb gemist ofzo.quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemeren
Zeg please, we zetten er geen dag op, geen tijd, geen minuten en geen seconden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef classpc het volgende:
Dus 16 januari gaat het weer open, of kunnen we dan een verzoek indienen tot heropening?
Net zoals het slot op GCSC een natuurlijk verloop had, en zie DAT nu eens in.quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat dingen nu eens een natuurlijk verloop hebben.
in principe hebben we een maand pauze ingelast. En in de tussentijd gaan we kijken hoe we een doorstart kunnen maken, en uiteraard een openingspost met aanvullende regeltjes.. De Breezah serie was in principe definitief, maar wellicht dat daar in de loop van volgend jaar weer een paar topics aan gewijd kunnen worden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef classpc het volgende:
Maar goed, als jij vindt dat je genoeg gewaarschuwd heb dan laat ik het daar bij.
Maar moeten we dit dan zien als een definitief slotje of is er de mogelijkheid dat de reeks weer open gaat na een bepaalde tijd?
En geldt dat ook voor de Breezah reeks?
Het was en is voor mij eigenlijk niet duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoals het slot op GCSC een natuurlijk verloop had, en zie DAT nu eens in.
Deze discussie iedere dag op te rakelen heeft geen nut, alles is duidelijk in dit topic.
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemeren
Het viel me wel op dat je niet meer meepostte maar om zo'n discussie als toen met Tha_T te voorkomen heb ik de vraag niet gesteld.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topic
Meen je nu echt dat FOK! voor jou enkel en alleen de SC wasquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef classpc het volgende:
Ik ben er nu inmiddels ook over uitgepraat, en ik ben ook niet van plan om hier nog langer over te discussiëren.
Bij deze ga ik proberen om eens een leven te zoeken naast FOK.
Niet enkel, maar sinds ik GCSC heb leren kennen, is dat wel een belangrijk deel van mijn bezoeken op FOK! geworden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meen je nu echt dat FOK! voor jou enkel en alleen de SC was
Het was altijd al inhoudsloos, hoewel er in het begin wel wat aan gedaan werd om dat te voorkomen, maar toen Duderina, die nu crew is, aan boord klom was het vrij snel bekeken met de illustere reeks en de Inhoud, die ooit begon met Loesje29s kinderwens als 30s/40s. Grappige is dat de kritiekpunten die nu opgesomd worden, en uitstekend verwoord werden door de kloon Idyllic, vanaf ongeveer Duderina's intrede al opgeld doet. Mijn insteek is nu danook: was die kloon Idyllic nu Duderina of (idd) Brighteyes. In het eerste geval zou dat een treffend staaltje Duderiniaanse hypocrisie betekenen nl. En daarbij ook wel weer heel erg geestig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tot geen waarschuwingen van de mods gezien in de topics zelf?
elke afwezigheid van jou werd uitgelegd als veroorzaakt door de ziekte van je vrouw, nofi.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topic
Nee hoor, er is absoluut geen sprake van verbittering. Ik zit me echt niet te verkneukelen omdat ik de boel op slot heb gegooid. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
elke afwezigheid van jou werd uitgelegd als veroorzaakt door de ziekte van je vrouw, nofi.
daarom werd er daar juist soms weinig over gezegd.
als iemand problemen heeft, ga je hem niet vragen waarom hij weinig komt, maar neem je dat aan.
nu lijkt het er op dat je een verbittering hebt: " ik vind het niet leuk, dicht dan maar."
Kom gezellig naar SINGLES SC [R&P Slowchat] Diep Gezonkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Niet enkel, maar sinds ik GCSC heb leren kennen, is dat wel een belangrijk deel van mijn bezoeken op FOK! geworden.
Maar ik ervaar de sfeer op het forum nu toch anders, en ik vind er niet zo veel meer aan als voorheen.
Maar binnen een week ben ik denk ik wel weer terug, want FOK! kan ik moeilijk los laten.
Wat versta jij onder persoonlijke aanvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:33 schreef buzzer het volgende:
er staat niets onoirbaars in zijn post..
Dus ik moet mailen. Nu ben ik het ook niet met jouw eens. En ik heb je gemaild. Maar geen reactie gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef buzzer het volgende:
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.
je moet betreffende user mailen daarover, niet mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus ik moet mailen. Nu ben ik het ook niet met jouw eens. En ik heb je gemaild. Maar geen reactie gehad.
Wat zit jij dan nog te mekkeren over iemand moeten mailen bij een meningsverschil als je zelf niet reageert op mails![]()
ik moet mezelf toch eens een serieus persoonlijk probleem aanmetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom gezellig naar SINGLES SC [R&P Slowchat] Diep Gezonken
![]()
Joey kaapt mensen weg![]()
Je BENT toch een probleem?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moet mezelf toch eens een serieus persoonlijk probleem aanmeten![]()
Ik mail niet met personen die mij een fascist, racist of, in dit geval "een uiterst obsessief mannetje" en nog iets noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef buzzer het volgende:
je moet betreffende user mailen daarover, niet mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |