Nee, God heeft niks met moslims. Want die noemen Hem Allah, en zo heet Hij nietquote:Op donderdag 1 december 2005 03:25 schreef Tichelaar het volgende:
Tuurlijk is ie al terug, hij is de persoon achter Bin Laden, al noemen moslims hem Mohammed
Hij heet Jehova?..quote:Op donderdag 1 december 2005 03:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, God heeft niks met moslims. Want die noemen Hem Allah, en zo heet Hij niet![]()
En god is een imaginary friend voor volwassenen.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:26 schreef cerror het volgende:
Jezus is niets dan een icoon voor een bedachte religie!
Tis dus geen baggerquote:Op donderdag 1 december 2005 07:55 schreef NJ het volgende:
Ik moet je heel eerlijk toegeven dat ik een glimlach niet kon onderdrukken.
Ik zie hem anders niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef perfectionist het volgende:
Jezus zal ontwaken in een ieder van ons
Ik vond de dood van Jarno meer impact hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef Aurelianus het volgende:
Jezus Christus. De grootste hoax van de laatste milennia.
Ik heb iets gemist, geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik vond de dood van Jarno meer impact hebben.
Serieus man?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik.
Ik herinner het me weer.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik.
Of ik een topic leuk vind, zegt niets over of het wel of geen bagger is.quote:
Klopt wederomquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef teckna het volgende:
Ik voel hem ook al niet.
Dat is de bijbel al....quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef Aurelianus het volgende:
Jezus Christus. De grootste hoax van de laatste milennia.
De bijbel is de drager van de hoax.quote:
Don't blame the messenger.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De bijbel is de drager van de hoax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |