abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 01:44:54 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32716918
Wat is er tegen te doen als een meisje extreem veel vochtafscheiding heeft tijdens sex?

Ik weet er komen weer leuke grappen
hou die maar voor je rechtsbovenin zit een leuk kruisje, have fun!

het is dus een serieuz probleem wat al tijden speelt dat zij tijdens de sex veels te nat word... we hebben al van alles geprobeert.. minder voorspel, haar 1 of 2 keer laten komen voor de sex, regelmatig afdrogen tijdens de sex(hoe oncharmant maja proberen maar he.. je probeert alles) niks helpt of maar heel even.

De X is voor ons daarom lang niet wat het kon zijn vind ik, als jongen kan ik nauwelijks (niet) in haar .... aangezien op een bepaald moment het gevoel weg is... Even flink met elkaar wil ook maar heel even daarna word het zo gevoelloos dat je beter kan stoppen , alsof je in de lucht neukt.

Ik vraag hier dus serieuz om een reactie en geen geintjes, meiden die dit herkennen en er mischien een oplossing voor hebben? Aan reacties als het gaat vanzelf over heb ik niks. want dat gaat het niet! voorlopig....

Om een voorbeeld te geven, haar eens op dr bed gevingert heel erg lang. er zat een hele grote natte plek op het bed na de tijd... zo nat is ze dus... alsof er een kraan openstaat ;s:S:S:S:

Welke meisjes herkennen dit en kunne me wat vertellen over hoe zij dit
oploste? en hoelang het geduurt heeft voor dit overging. Ik ken haar nu al meer dan een halfjaar...
iets
  donderdag 1 december 2005 @ 01:47:44 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32716957
Op een soortgelijke vraag heb ik een paar weken gelden ook al eens een antwoord gegeven.. even zoeken, momentje

Edit: Ah, ik heb het: Niet kunnen klaarkomen vanwege te wijde vagina
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32717020
Ze moet haar bekkenbodemspier trainen.
  donderdag 1 december 2005 @ 01:53:12 #4
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32717022
aha.. maar dat is tochheel wat anders?
overigens een ander standje ofzo heeft ook weinig nut...
iets
pi_32717029
daar komt ie weer, de bekkenbodemspier... kan ze zo nat zijn als een zwembad, wordt je pik toch goed omsloten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 1 december 2005 @ 01:54:50 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32717041
Gewoon likken + slikken

En dat spier verhaal wet iedereen zo langzamerhand wel zou je zeggen
pi_32717054
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef Ickeane het volgende:
aha.. maar dat is tochheel wat anders?
overigens een ander standje ofzo heeft ook weinig nut...
Nee, als ze haar bekkenbodemspier aanspant wordt de vagina nauwer en voel je dus meer. Dus of ze spant hem niet aan, of haar bekkenbodemspier is te zwak en dan moet ze die dus trainen.
pi_32717066
Zoiets raak je niet kwijt.
Ze kan misschien trainen een orgasme later te krijgen.
Running along the field of desperate beer abuse.
pi_32717075
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef PLAE@ het volgende:

En dat spier verhaal wet iedereen zo langzamerhand wel zou je zeggen
pi_32717119
Luxeprobleem... Koester het alsof het een staaf goud is. Mocht je niet tevreden zijn met m'n antwoord probeer voor de sex anders een spons in haar te duwen...
  donderdag 1 december 2005 @ 02:01:45 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32717143
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Luxeprobleem... Koester het alsof het een staaf goud is.
Beter als zilver.

Af en toe oppoetsen
  donderdag 1 december 2005 @ 02:02:01 #12
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32717146
[quote]Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee, als ze haar bekkenbodemspier aanspant wordt de vagina nauwer en voel je dus meer. Dus of ze spant hem niet aan, of haar bekkenbodemspier is te zwak en dan moet ze die dus trainen.
[/quote

dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
iets
pi_32717151
Als je wilt neuken ga dan op de anale tour... Kun je dat vocht mooi gebruiken als natuurlijk glijmiddel.
pi_32717152
Edit: sorry, pr0nlinks mogen niet.

[ Bericht 72% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 01-12-2005 13:33:17 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 02:03:20 #15
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32717161
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef xwrrw het volgende:
Zoiets raak je niet kwijt.
Ze kan misschien trainen een orgasme later te krijgen.
Die krijgt ze wel...
ik niet ;P

niet dat mij dat zoveel uitmaakt maar het is toch jammer, het zou zoveel fijner kunnen zijn...
iets
pi_32717190
Hmmmm misschien rare vraag, maar slikt ze misschien slijmoplosmiddelen als hoestdrank of zo?
pi_32717192
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:
dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
Ze moet het natuurlijk wel volhouden, een spier train je niet met 2 weken oefeningen. Dat moet je bijhouden.
  donderdag 1 december 2005 @ 02:06:17 #18
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32717197
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:

"wel es doen" is niet hetzelfde als trainen. Je lost het echt niet op door het 3x te doen tijdens de sex, dit is iets wat ze gewoon zelf regelmatig even moet doen. Het is niet alsof ze er enorm mee opvalt, gewoon regelmatig over de dag verdeeld even aanspannen, en tot 10 tellen, en weer los. En dan nog een keer of twee drie, elk uur opnieuw. Je kunt het doen terwijl je op de bus staat te wachten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32717216
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Mocht je niet tevreden zijn met m'n antwoord probeer voor de sex anders een spons in haar te duwen...
pi_32717223
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef Sessy het volgende:
Hmmmm misschien rare vraag, maar slikt ze misschien slijmoplosmiddelen als hoestdrank of zo?
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?
  donderdag 1 december 2005 @ 02:10:56 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32717236
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:

[..]

een droge fluit

duuuuuh een niet ophoudende stroom van geiligheid!
pi_32717255
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik zou d'r van gaan rochelen.
pi_32717296
Hiermee schijnt een vrouw ze te kunnen trainen, staat alleen wat genant bij de bushalte :
http://www.natural-contou(...)=energie/product.htm
  donderdag 1 december 2005 @ 09:03:57 #24
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32719067
pfffff ik ga dr toch nie vragen of ze elke dag dr bekkenbodem wil trainen..
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
iets
  donderdag 1 december 2005 @ 09:04:53 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32719077
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:07:09 #26
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32719117
quote:
prima zo!

Je kunt haar ook vragen om de week voor je sex met haar gaat hebben niets te drinken. Dan is die nattigheid ook weg.
- Privacy Matters
pi_32719125
je kan gewoon niet neuken TS, face it.
Kutten behoren juist kleddernat te worden, geloof geen fuck van dit topic.
pi_32719158
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.
Aight, dr zijn 2 problemen en niet 1 zoals de TS denkt.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:16:44 #29
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32719236
Lees anders de manual even... die kun je vinden via de Fok!weblog
- Privacy Matters
  donderdag 1 december 2005 @ 09:19:25 #30
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32719284
quote:
Jezus zeg, krijg je een goede tip is het weer niet goed.
Bekkenbodemspier trainen is de enige oplossing. Als het zo'n probleem is kun je dat toch wel tegen haar zeggen
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 1 december 2005 @ 10:04:02 #31
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32720090
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Jezus zeg, krijg je een goede tip is het weer niet goed.
Bekkenbodemspier trainen is de enige oplossing. Als het zo'n probleem is kun je dat toch wel tegen haar zeggen
Yepz... Maar in plaats van die staaf van hierboven is het misschien makkelijker om flink zware geisha ballen voor d'r te kopen...
Geloof me: die nattigheid ga je echt niet makkelijk wegkrijgen, of je moet d'r aan de roaccutane stoppen... Harder aanspannen of anale seks is dan de enige mogelijkheid...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 10:06:05 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32720132
oefenen oefenen oefenen met spiertje
en anders maar een andere vriendin zoeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32720448
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
en anders maar een andere vriendin zoeken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 10:26:30 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32720572
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

jah, tis de enige oplossing als ie geen goede tips aan wil nemen over het trainen van haar bekkenbodemspier
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32720630
Neefje toch!

Je hebt hier toch al eens een topic over geopend?
pi_32722430
Afkarnen en verkopen op e-bay!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32722554
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Afkarnen en verkopen op e-bay!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:05:04 #38
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32724017
Deze kwam meteen in me op: Alsof je een banaan op een gang gooit!

OT: Ehm..lastig. Wat zegt de dokter hiervan? En als je het voorspel nou eens cmpleet overslaat en zeg maar "droogneukt"?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_32724867
Ik houd het ook op bekkenbodemspieren.
pi_32725011
TS het is normaal dat een vrouw nat wordt tijdens de sex hoor En hoe nat doet niet terzake, kan enorm zijn zelfs,
ze moet haar tunnel wat inperken het lijkt wel of ze de poort wagenwijd voor je loszet,
Maak haar eens aan het schrikken als je neukt? Misschien spant ze de tunnel dan aan voor je kleine smalle penis..
whahahaha
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32725098
Insert Theo Maassen:

"En ze is ook altijd klets en kletsnat.. Sensilube komt bij Mia vocht aftappen. Da's toch een raar idee, dat half nederland zich insmeert met het kutnat van jouw vriendin"

Zo'n tandarts-speeksel-afzuig-slangetje, is dat niks?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 13:49:11 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32725238
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
TS het is normaal dat een vrouw nat wordt tijdens de sex hoor En hoe nat doet niet terzake, kan enorm zijn zelfs,
ze moet haar tunnel wat inperken het lijkt wel of ze de poort wagenwijd voor je loszet,
Maak haar eens aan het schrikken als je neukt? Misschien spant ze de tunnel dan aan voor je kleine smalle penis..
whahahaha
hij had het liever anders om gehad
hoefde hij haar niet te vertellen dat ze haar spiertjes moet trainen
en wasssie een tube glijmiddel gaan halen

makkelijk he, als de oplossing te koop is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32725310
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Gripper het volgende:
Insert Theo Maassen:

"En ze is ook altijd klets en kletsnat.. Sensilube komt bij Mia vocht aftappen. Da's toch een raar idee, dat half nederland zich insmeert met het kutnat van jouw vriendin"

Zo'n tandarts-speeksel-afzuig-slangetje, is dat niks?
Blijft mooi, die van Theo . Ik denk dat zijn vriendin hem al aan ziet komen met zijn tandarts kit...Om de 2 min ff kappen, keer met slangetje er door heen, en hop...
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32725377
Niet om het een of ander, en dit bedoel ik serieus. Maar weet je zeker dat ze niet aan het plassen is?
Ze kan namelijk zo ontspannen zijn dat ze het gewoon laat lopen.
Wel vervelend voor je, dude.
"We all have to stick together. I'll be behind the team on Saturday roaring them on, and I know the fans will do the same."
pi_32725545
quote:
Nee juist niet, die nattigheid is juist goed!!!!!!!

Bekkenbodem trainen helpt echt, maar dan vraag je het haar niet, blijf je zitten met dit probleem, zo simpel is het.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:03:24 #46
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_32725591
Tena lady gold voor haar!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 14:03:51 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32725602
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee juist niet, die nattigheid is juist goed!!!!!!!

Bekkenbodem trainen helpt echt, maar dan vraag je het haar niet, blijf je zitten met dit probleem, zo simpel is het.
heeft geen nut Ero, dat durft ie niet te vragen

stuur d'r anders een link van dit topic
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32725772
Dan zal hij moeten leren leven met een echo put blijkbaar....

Serieus, laatst een geintje uitgehaalt met mijn man, ik zeg tegen hem zie maar binnen te komen...
Hij denkt, laten we dat even makkelijk maken dus hij smeert er snel wat glijmiddel op, veel zelfs, dus ik denk grrrrrrrrrr ik zal je krijgen met al dat geglibber.
Boel echt heel hard aangespannen en maar eens zien of hij binnen kwam.
Uiteindelijk is het hem wel gelukt, maar daar moest hij erg veel moeite voor doen.
Het voordeel is dat dat geen pijn doet ofzo omdat je het bewust aanspant, maar het geeft om en nabij hetzelfde effect als een vaginistische reactie.

Wil ik het zo strak krijgen moet ik wel echt heel bewust spannen hoor, maar het was een leuk grapje om eens te zien hoever de kracht van die spier gaat.

En ja ik heb wel een kind gehad en vele bedpartners gehad, het fabelte dat dat een dame ruimer maakt is toch al wel achterhaalt tegenwoordig dacht ik zo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32726316
Aals je het zelf zo'n probleem vind en je weet dat je er wat aan kunt doen ( tegen je vriendin zeggen dat ze der bekkenbodemspier moet aanspannen) dan zou ik me over die angst heen zetten en het gewoon vragen of ze dat wil oefenen hoor Het doet geen pijn om dat te oefenen en je kunt het overal doen waar je wilt zonder dat iemand het merkt en het helpt echt wel, al moet ze het dan natuurlijk wel volhouden, want na 3 keer merk je er nog niet echt veel van natuurlijk
pi_32726454
Er gaan toch wel 2 maanden van teaining overheen voordat dat een beetje sterk begint te worden.

Als je spierballen wil kweken verwacht je toch ook niet dat als je 1 keer met gewichtjes hebt gespeeld je gelijk lekkere spierballen hebt?
  donderdag 1 december 2005 @ 14:37:34 #51
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32726544
Zal mij benieuwen of TS het wel van vrouwen aanneemt.
- Privacy Matters
pi_32726596
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef RonaldV het volgende:
Zal mij benieuwen of TS het wel van vrouwen aanneemt.
Volgens mij neemt 'ie het van helemaal niemand aan.
pi_32726932
Ik snap het probleem niet.
Mijn vrouw wordt ook altijd drijfnat, en dan bedoel ik ook echt nat.
Wanneer ze bv bovenop me zit, voel ik haar kutsappen langs mijn ballen naar mijn kont lopen.
Heerlijk, hoe natter hoe beter. Vooral het soppend geluid vinden wij beiden heerlijk om naar te luisteren tijdens het neuken.

Maar hoe beoordeel je of een vrouw te ruim is? Mijn vrouw heeft ook 2 kinderen gebaard, maar kan nou niet zeggen dat de boel ruimer is geworden.

Ik zou zeggen, gewoon lekker doorneuken, en geniet van haar. Stel je voor dat je een meisje had, die totaal droog blijft.
pi_32726990
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap het probleem niet.
Mijn vrouw wordt ook altijd drijfnat, en dan bedoel ik ook echt nat.
Wanneer ze bv bovenop me zit, voel ik haar kutsappen langs mijn ballen naar mijn kont lopen.
Heerlijk, hoe natter hoe beter. Vooral het soppend geluid vinden wij beiden heerlijk om naar te luisteren tijdens het neuken.
Wat vertel je dat heerlijk.
pi_32727104
Geile donder dus, dat vrouwtje van je.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32727381
Ken het probleem wel, ander standje proberen misschien ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32727417
Neuk haar in haar kont.

Tenzij ze daar ook nat wordt natuurlijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 15:26:22 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32727430
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:25 schreef Vitalogy het volgende:
Neuk haar in haar kont.

Tenzij ze daar ook nat wordt natuurlijk.
diaree
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32727510
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

diaree
dude
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 15:33:11 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32727583
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dude
jah 1 + 1 = 2
anus + nat = diaree
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 1 december 2005 @ 15:34:08 #61
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32727601
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

jah 1 + 1 = 2
anus + nat = diaree
Of een plonspot...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32727608
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

jah 1 + 1 = 2
anus + nat = diaree
Anus + in bad zitten = natte anus

Wiskunde werkt niet voor niets alleen met cijfers
pi_32727733
Hallo! Ontopic gaarne. Stelletje puberale gasten.
pi_32727758
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joehoe lekker ding!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 15:41:01 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32727766
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
sollie

euhm wederom toch maar spierspanningsoefeningetjes doen?
geef haar voor sinterklaas of kerst van die trilballetjes van Christine, kan ze oefenen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32727800
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

dude
Het is een dudette.
pi_32727801
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef Ynske het volgende:
geef haar voor sinterklaas of kerst van die trilballetjes van Christine, kan ze oefenen
Vooral een aanrader als je Sinterklaas of Kerst met de ganse familie viert.

Ik moet ook eens van die ballen gaan halen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 15:51:21 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32728045
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vooral een aanrader als je Sinterklaas of Kerst met de ganse familie viert.
ach daar valt ook wel weer wat op te vinden
quote:
Ik moet ook eens van die ballen gaan halen.
moet je doen
ik zou ze alleen niet naar het werk ofzow gebruiken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32728137
quote:

[..]

sollie

Of ze rekt nog verder uit door die dingen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 15:56:02 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32728168
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Of ze rekt nog verder uit door die dingen
ga jij naar je basisschoolkipjes
die dingen train je je spieren mee, daar lebber je niet van uit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32728415
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

ga jij naar je basisschoolkipjes
die dingen train je je spieren mee, daar lebber je niet van uit
o

weet ik veel
we zijn niet allemaal zulke sexgoeroes als jij.
  donderdag 1 december 2005 @ 16:07:43 #72
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32728547
Sorrie, ik ga ook voor de bekkenbodemspier, trainen, trainen, trainen, doe ik ook.
Elke dag een paar keer, en dat ga jij uberlekker vinden als je vriendin dat ook doet, ook tijdens de sex. De man heeft dan het gevoel dat ie gemolken wordt (heb ik me laten vertellen )

Daarbij ben ik van mezelf dus ook erg nat maar heb er nog nooit van gehoord dat een vent dat niet fijn vind Hoe natter het is, hoe lekkerder en soepeler het gaat zeg maar
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32728630
dus je moet die spier aanspannen... ga ik me vriendin ook maar eens voorstellen dan
pi_32728694
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, ik ga ook voor de bekkenbodemspier, trainen, trainen, trainen, doe ik ook.
Elke dag een paar keer, en dat ga jij uberlekker vinden als je vriendin dat ook doet, ook tijdens de sex. De man heeft dan het gevoel dat ie gemolken wordt (heb ik me laten vertellen )

Daarbij ben ik van mezelf dus ook erg nat maar heb er nog nooit van gehoord dat een vent dat niet fijn vind Hoe natter het is, hoe lekkerder en soepeler het gaat zeg maar
te nat = geen gevoel meer
pi_32728720
quote:

[..]

sollie

Nu maar hopen dat ie geen chinese ballen voor der koopt per ongeluk
ken ie nog gaan vissen ook in dat water
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 16:13:39 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32728726
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

moet je beter aanspannen dan is wel gevoel + lekker glijden = top
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 1 december 2005 @ 16:13:39 #77
52349 purplerose
pi_32728727
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef Scorpie het volgende:
dus je moet die spier aanspannen... ga ik me vriendin ook maar eens voorstellen dan
Jep, goed plan, zullen jullie beide profijt van hebben

bij de 'uit' actie van de pik spant ze de spier aan en bij de 'in' actie kan ze zelf kiezen of ze hem aangespannen houdt of loslaat

En het gewone trainen is ergens in de vorige posts al gezegd hoe ze dat kan doen

[ Bericht 2% gewijzigd door purplerose op 01-12-2005 20:38:22 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 16:15:47 #78
52349 purplerose
pi_32728772
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Err, dan spant ze de boel niet aan

Mijn ex had er nooit last van dat ie verminderd gevoel had als ik zo uber nat ben
pi_32728839
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

moet je beter aanspannen dan is wel gevoel + lekker glijden = top
klopt
alleen kost dat aanspannen niet erg veel moeite voor een vrouw?
pi_32728847
Ik heb trouwens het omgekeerde probleem: ik word nauwelijks nat. En daar valt dan weer heel weinig aan te doen behalve kunsmatige middelen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 16:19:48 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32728897
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

klopt
nee hoor
dat maakt het gevoel voor ons ook alleen maar intenser
eigenlijk doe ik t bijna automatisch, gewoon omdat t lekker is
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2005 @ 16:20:16 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32728911
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb trouwens het omgekeerde probleem: ik word nauwelijks nat. En daar valt dan weer heel weinig aan te doen behalve kunsmatige middelen...
dat lijkt me nu echt kut
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32728919
quote:
Is spuug kunstmatig ?
pi_32729154
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef Dementor het volgende:
Is spuug kunstmatig ?
Spuug wordt een beetje te snel stroef.
pi_32730267
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

klopt
Nope, dat "melken" zeg maar is een hele natuurlijke beweging, past heel goed in het ritme, is ook lekker voor de vrouw om daarin mee te gaan.

Maar verder ook, als je een beetje bekend bent met je eigen bekkenbodem dan kost het in het geheel geen moeite, gaat het vrij automatisch mee.
Je kan wel wat extra kracht er nog achter zetten en hoe meer kracht je erachter zet hoe meer moeite het kost(alhoewel het nooit een echt zware inspanning wordt), maar dan gaan we voorbij het gewone strakke zoals het "hoort" zeg maar.
pi_32730402
quote:
Dat heb ik toch wel lang na de bevalling gehad, sinds ik met de pil ben gestopt en op spiraal ben overgegaan is de normale natheid weer terug, maar tussen de geboorte van mijn zoontje en dat stoppen met de pil had ik vaak last van droogheid zeg maar, maakte niet uit hoe geil ik was, of ik tegen het plafon aanzat van de orgasme's of wat dan ook, het werd gewoon niet echt lekker nat.
Tja wel een ejaculatie hier en daar tussendoor, maar daar had je ook vrij weinig aan verder.

Ben toen dus erg van glijmiddel gaan houden...
pi_32730451
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:11 schreef erodome het volgende:
Dat heb ik toch wel lang na de bevalling gehad, sinds ik met de pil ben gestopt en op spiraal ben overgegaan is de normale natheid weer terug, maar tussen de geboorte van mijn zoontje en dat stoppen met de pil had ik vaak last van droogheid zeg maar, maakte niet uit hoe geil ik was, of ik tegen het plafon aanzat van de orgasme's of wat dan ook, het werd gewoon niet echt lekker nat.
Tja wel een ejaculatie hier en daar tussendoor, maar daar had je ook vrij weinig aan verder.

Ben toen dus erg van glijmiddel gaan houden...
Ik heb het altijd al. Ben er wel aan gewend, dus ik zit er ook niet echt meer mee, maar vind het wel jammer, ook omdat mannen het toch wel erg geil vinden als je heel nat wordt... Magoed, ik uit mijn geilheid wel op andere manieren dan.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:14:58 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32730494
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb het altijd al. Ben er wel aan gewend, dus ik zit er ook niet echt meer mee, maar vind het wel jammer, ook omdat mannen het toch wel erg geil vinden als je heel nat wordt... Magoed, ik uit mijn geilheid wel op andere manieren dan.
ik las toch laatst dat je de geneugten van de g plek optimaal weet te benutten en spuit? of ben ik abuis?
pi_32730533
quote:
Zie je nou wel dat Theo Maassens verhaal over het vocht van andermans vrouw gebruiken niet eens zo heel onzinnig is? Misschien kan TS wekelijks de lakens uitwringen, in een tubetje stoppen, en naar huize Lupa sturen.
Mijn foto's op Flickr!
pi_32730674
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik las toch laatst dat je de geneugten van de g plek optimaal weet te benutten en spuit? of ben ik abuis?
Ik heb tot nu toe eenmaal iets gehad dat leek op een spuitorgasme. Volgens mijn minnaar kwam er plotseling nogal wat vocht uit (hij was me aan 't vingeren), maar zelf heb ik daar weinig van gemerkt. Er zat naderhand idd wel een natte plek op het bed.
pi_32730689
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Gripper het volgende:
Zie je nou wel dat Theo Maassens verhaal over het vocht van andermans vrouw gebruiken niet eens zo heel onzinnig is? Misschien kan TS wekelijks de lakens uitwringen, in een tubetje stoppen, en naar huize Lupa sturen.
Eh, thanks but no thanks.
  donderdag 1 december 2005 @ 19:33:00 #92
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32734405
Ik denk dat je er mee moet leren leven....
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_32739953
wil ik niet heel vervelend doen, maar span je niet automatisch 'de boel' aan als je seks hebt? Als een soort reflex?

krijg het idee dat het meisje dan niet echt zin heeft in seks, als je 'gewoon gaat liggen' en hem op en neer laat gaan en zelf verder niets doet...
Doei.
pi_32740208
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat vertel je dat heerlijk.
Het is ook heerlijk.
  donderdag 1 december 2005 @ 22:33:40 #95
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32740319
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Faithy het volgende:
wil ik niet heel vervelend doen, maar span je niet automatisch 'de boel' aan als je seks hebt? Als een soort reflex?

krijg het idee dat het meisje dan niet echt zin heeft in seks, als je 'gewoon gaat liggen' en hem op en neer laat gaan en zelf verder niets doet...
Of ze zin heeft kan ik niet bepalen, maar in het linkje in mijn eerste reactie zeg ik iets soortgelijks. Te ontspannen.
- Privacy Matters
pi_32741538
Het klinkt misschien gek maar het werkt wel. Ga eens in bad zitten, je zou verwachten dat het natter word, maar het vocht spoelt juist weg en alles word net wat ruwer. Misschien eens het proberen waard????
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:44:21 #97
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32745512
hahah jah in bad jah nouw we hebben wel eens gek gedaan in het water en dat is ook niet echt fijn... ook nix aan dus... heel raar als je voelt hoe zij volloopt met water
iets
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:45:53 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32745531
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:52 schreef Steijn het volgende:
Ze moet haar bekkenbodemspier trainen.
Nou ze moet niets natuurlijk... maar volgens mij helpt het wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:45:59 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32745532
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Ickeane het volgende:
hahah jah in bad jah nouw we hebben wel eens gek gedaan in het water en dat is ook niet echt fijn... ook nix aan dus... heel raar als je voelt hoe zij volloopt met water
houdt ze van vuistneuken? kan ze je tegelijkertijd pijpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 02-12-2005 02:08:06 ]
pi_32746103
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Elke dag een paar keer. )
Schatjes zijn jullie allemaal, met je bekkenbodemspieroefeningen.
Teveel in de Cosmo gelezen, zeker?
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:32:48 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746115
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

verklaar je nader...
pi_32746197
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:32 schreef zoalshetis het volgende:

verklaar je nader...
Ken je Berendien uit Wisp...?
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:40:17 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746210
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

vrijdag 2 december 2005 @ 02:40:48 #104
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32746214
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Klazien uut Zalk wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32746253
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:40 schreef ondeugend het volgende:

Klazien uur Zalk wel.
Ja, die dus. Berendien en Klazien houden er ongeveer dezelfde kruidenleer op na. (Peterselie op de oogleden voorkomt zwellingen. Van kamille gaat het haar goed groeien. Beetje azijn op de bekkenbodemspier en je hebt er geen omkijken meer naar. )

Geluk ermee!
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:47:25 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746288
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:43 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, die dus. Berendien en Klazien houden er ongeveer dezelfde kruidenleer op na. (Peterselie op de oogleden voorkomt zwellingen. Van kamille gaat het haar goed groeien. Beetje azijn op de bekkenbodemspier en je hebt er geen omkijken meer naar. )

Geluk ermee!
het is een spier dude. die kan je trainen. netzoals jij je 'hangmatspier' kan trainen voor een ferme keiharde lul die niet meteen klaarkomt als je kopjes geeft.
pi_32746422
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Ickeane het volgende:
Vollopen met water Hoe wijd is ze in vredesnaam?

Ik denk net als alle anderen dat ze haar spieren moet leren gebruiken. Jij gelooft niet zo in de kracht ervan, maar ik kan je vertellen dat ik er praktisch iemand mee kan vermorzelen
  vrijdag 2 december 2005 @ 04:41:29 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32746818
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:02 schreef Xennia het volgende:
Jij gelooft niet zo in de kracht ervan, maar ik kan je vertellen dat ik er praktisch iemand mee kan vermorzelen
O my god, hoe leg je dat bij de dokter uit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32747080
Als je kut in bad volloopt met water, is er inderdaad iets niet helemaal goed.
pi_32747773
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nee, gewoon in het bezit van een vrouwelijk lichaam en ervaring met dat gebruik van de bekkenbodem.

h ja, las net over dat die bekkenbodem automatisch wodt aangetrokken bij opwinding, nou nee eigenlijk dus.
Bij opwinding ontspand deze juist om bij echt heel hoge opwinding wel wat te gaan trekken en bij een orgasme samen te krampen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:20:38 #111
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32754530
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je kut in bad volloopt met water, is er inderdaad iets niet helemaal goed.
Tijdens sex in het water als je in en uit stoot zegmaar..
dat er dan wat water inloopt... thats all
iets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:22:42 #112
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32754590
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, gewoon in het bezit van een vrouwelijk lichaam en ervaring met dat gebruik van de bekkenbodem.

h ja, las net over dat die bekkenbodem automatisch wodt aangetrokken bij opwinding, nou nee eigenlijk dus.\
Bij opwinding ontspand deze juist om bij echt heel hoge opwinding wel wat te gaan trekken en bij een orgasme samen te krampen.
Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen? als ik zelf niet eens weet wat de bekkenbodemspier is waar die zit etc... hoe moet zij dat dan weten? ik heb dr wel eens gevraagt iets aan te spanne. .dat ze tijdens de sex wat meer klemde... maar dat was eigelijk niet zo heel grote verbetering, ik denk dat je daarop doelt erodome? dat zal dan wel aanspanning van dr bekkenbodem zijn geweest. want wat kan er anders nog aangespannend worden in een vrouwelijk geslachtsdeel ;S
iets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:27:09 #113
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32754743
Tsja..

Kon het niet laten..

The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_32754783
Ze weet niet waar ie zit? Geef r dan de tip om elke keer dat ze aan het plassen is even te stoppen, vast te houden, en het dan te laten lopen. Op een gegeven moment weet ze wel waar ie zit, en kan ze m ook zonder het plassen wel geisoleerd gebruiken.
Mijn foto's op Flickr!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2005 @ 14:31:18 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32754867
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:22 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen? als ik zelf niet eens weet wat de bekkenbodemspier is waar die zit etc... hoe moet zij dat dan weten? ik heb dr wel eens gevraagt iets aan te spanne. .dat ze tijdens de sex wat meer klemde... maar dat was eigelijk niet zo heel grote verbetering, ik denk dat je daarop doelt erodome? dat zal dan wel aanspanning van dr bekkenbodem zijn geweest. want wat kan er anders nog aangespannend worden in een vrouwelijk geslachtsdeel ;S
was het niet zo dat ze haar benen aanspande
wat ze eigenlijk moet doen (kun jij ook bij jezelf) is om t ff heel plat te zeggen, span je anus eens aan... daarbij span je ook je bekkenbodemspier aan. tuurlijk heeft dat neit meteen het gewenste effect, en zal ze dat regelmatig moeten trainen om er meer controle over te krijgen

leg haar uit dat het voor haar dan ook meteen een stuk intenser word, en laat haar ook eens wat vaker bovenop zitten en spannen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32754950
Heeft iemand dat hier wel eens dat je vrouwtje moet niezen tijdens de sex en dan vervolgens je pik er als high speed projectiel uitgeknald wordt?

Ik wel......
pi_32755446
Dat is dus een effect van die bekkenbodem, laat zien hoeveel kracht daarin kan zitten...

Ickeane, er is een hele topic over de bekkenbodem die je door kan lezen samen en als je een beetje slim bent doe je dat een beetje tactisch zo van he dat is een leuk topic waar we allebei weleens wat aan kunnen hebben(want ook voor de man is een goed getrainde bekkenbodem een genot).
Deze spier geeft niet alleen meet strakheid, maar ook meer gevoel, je kan er orgasme's mee oproepen en uitstellen, het verdiept het gevoel enz enz enz, je kan er alleen maar mee op vooruit gaan dus.
pi_32755799
Ja verdomme Ickeane, luister naar iemand met verstand van sex. Erodome dus.
pi_32758006
quote:
De bekkenbodemspier is dezelfde spier die je gebruikt om je plas te stoppen. Je zou haar het volgende boekje kunnen geven:

Met dank aan ero
pi_32758149
Te veel vocht is toch juist lekker, maar goed wie ben ik hé?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32758198
De tijd in je avatar loopt een uur voor, Chandler.
pi_32758690
Edit: laat maar, is al eerder gesuggereerd.
Don't hurry, be crappy!
pi_32773238
quote:

[..]

Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen?
Doe niet zo moeilijk. Als je rijp genoeg bent om seks te hebben, moet je er ook samen over kunnen praten. Hebben jullie dan nooit gesprekken over wat de ander lekker vindt? Wat de fantasie is van de ander? Wat je graag verbeterd zou willen zien?
pi_32779209
Heb niet het hele topic doorgelezen, sorry, dus misschien is ie al genoemd, maar sex hebben onder de douche?
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:56:33 #125
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_32779421
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. Als je rijp genoeg bent om seks te hebben, moet je er ook samen over kunnen praten. Hebben jullie dan nooit gesprekken over wat de ander lekker vindt? Wat de fantasie is van de ander? Wat je graag verbeterd zou willen zien?
Ik ga het er es met dr over hebbe. onder de douche lukt nie i.v.m met onze lengtes te onhandig hehehe..
en of we het er wel eens over hebben? => tuulk wa
iets
pi_32824605
Maar je kan toch eerst gaan douchen en direct na het afdrogen gaan sexen? Het is echt waar, lekker wat stroever, en veel minder vocht. Je hoeft het toch niet onder de douche of in bad te doen?
pi_32827537
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:26 schreef Sander_K het volgende:
Maar je kan toch eerst gaan douchen en direct na het afdrogen gaan sexen? Het is echt waar, lekker wat stroever, en veel minder vocht. Je hoeft het toch niet onder de douche of in bad te doen?
Zeker nog nooit echte sex gehad? Het maakt niet uit wanneer en waar ik mijn vrouwtje een beurt geef. Wanneer ze er nog maar aan denkt dat ze sex krijgt, is ze al drijfnat. Dus ook na het douchen.
Overigens, in 95% van onze vrijpartijen, zijn we vooraf beide in de douche geweest.
pi_32837490
lekker spontaan zeg....

meisje zit aan je....ohhhhhhh zegt patrick, wacht eerst gaan we douchen !
pi_32837802
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Breukink het volgende:
lekker spontaan zeg....

meisje zit aan je....ohhhhhhh zegt patrick, wacht eerst gaan we douchen !
Ik zeg in 95% van de gevallen.
Maar wanneer wij beide zin hebben in sex, gaan we vooraf altijd samen in de douche.
Tja, het likt en pijpt nu eenmaal lekkerder wanneer je beide fris bent gewassen. Ook mbt het anaal gaan.
Ik denk dat het in de loop der jaren gewoon een onderdeel is geworden van ons voorspel.

Lekker elkaar wassen, en heerlijk vrijend tegen elkaar aanglijden.
Toch best opwindend hoor. Moet je maar eens proberen.
pi_60669442
Hoi hoi, ik kwam dit tegen op internet. Mis wel een idee. Is ze er uberhaubt al een keer mee naar de huisarts geweest? De pil kan miss wel een iedee zijn, maar artsen kennen het probleem vast wel beter, vraag het daar een keertje zou ik zeggen. Succes ermee!!

5 Wat is de invloed van de pil op de vaginale vochtigheid?
A Het verandert niets, het lichaam functioneert zoals anders.
B Ze veroorzaakt een beginnende vaginale droogte.
C Het hangt af van vrouw tot vrouw. Voor sommigen verandert er niets terwijl bij andere
vrouwen de vochtigheid veel minder groot is.

Het goede antwoord is C
De vaginale vochtigheid wordt bepaald door de hormonen (oestrogenen) die in de pil
zitten. Ook lage dosissen oestrogenen kunnen voor vaginale droogte zorgen en dat kan
hinderlijk zijn bij het vrijen. In dat geval moet men met zijn arts praten om een ander
anticonceptiemiddel te gebruiken.

Dit komt van:
http://www.e-gezondheid.b(...)na-14169-717-art.htm
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:51:17 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60671072
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef cecu het volgende:
Hoi hoi, ik kwam dit tegen op internet. Mis wel een idee. Is ze er uberhaubt al een keer mee naar de huisarts geweest? De pil kan miss wel een iedee zijn, maar artsen kennen het probleem vast wel beter, vraag het daar een keertje zou ik zeggen. Succes ermee!!

C Het hangt af van vrouw tot vrouw. Voor sommigen verandert er niets terwijl bij andere

Het goede antwoord is C
De vaginale vochtigheid wordt bepaald door de hormonen (oestrogenen) die in de pil
zitten. Ook lage dosissen oestrogenen kunnen voor vaginale droogte zorgen en dat kan
hinderlijk zijn bij het vrijen. In dat geval moet men met zijn arts praten om een ander

Dit komt van:
Eh, dat is precies het omgekeerde.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:53:36 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60671140
geniet liever van het vocht, zolang het niet het ruime sop is zit je goed.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60671379
Oke andere oplossing:
Geef haar 20 paardrijlessen kado. Dan traint ze haar bodembekkenspier vanzelf.
Tip voor de heren..... dames die paardrijden zijn altijd smaller. Doe hier je voordeel mee zou ik zeggen

Off Topic. Beetje vreemd wel als ik naar onder scroll bij deze topic dat ik een reclame over riool problemen zie.
pi_60671503
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef cecu het volgende:

Het goede antwoord is C

Dit komt van:
Goede kick
pi_60671603
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Panzerknacker het volgende:
Heeft iemand dat hier wel eens dat je vrouwtje moet niezen tijdens de sex en dan vervolgens je pik er als high speed projectiel uitgeknald wordt?

Ik wel......
DUDE!!!! Of je hier nog zit, geen idee, maar held!!!
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:32:08 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60685482
quote:
quote:
3 Wat is de invloed van roken op het nat worden van de vagina?
A Er is geen invloed.
B Iemand die rookt heeft een minder goede bevochtiging, op welke leeftijd dan ook.
C Het vocht heeft een licht verschillende samenstelling.

Het goede antwoord is B
Roken doet het vaginaal vocht dalen en kan leiden tot vaginale droogte. Hetzelfde geldt
voor erecties van mannen die roken. Ze zijn van minder goede kwaliteit dan erecties van
niet-rokers. Het fenomeen is te wijten aan de koolstofmonoxyde waarvan het gehalte
groter is in het bloed van rokers. Het gas veroorzaakt spasmen van de slagaders, ook
die aders die zich in de genitale zones bevinden. Misschien is dat ook de reden waarom
men mensen ziet roken na het vrijen en niet ervoor…
WTF is dit nou weer voor bullshit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60691477
shit foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door erodome op 09-08-2008 21:44:22 ]
pi_60691559
[qshit foutje
pi_60691610
blabla
pi_60721135
Eh, dat is precies het omgekeerde.
[/quote]

Dat lijkt mij juist ook precies de bedoeling, snugger
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:07:06 #141
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_60727681
bij mij is het idd droger geworden door de pil. tijdens de sex had ik er geen last van, maar gedurende de dag vind ik het wel prettig dat ik niet meer vochtig ben daar.
maar of dat nou een slimme oplossing is weet ik ook niet.
en ik denk dat ze idd gewoon te veel open staat, als ik in bad probeer sex te hebben (jah probeer, want het is nooit zo zinnig) stroomt er echt amper water in me .... als het uberhaubt gebeurd...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_60818002
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:07 schreef Angst het volgende:
bij mij is het idd droger geworden door de pil. tijdens de sex had ik er geen last van, maar gedurende de dag vind ik het wel prettig dat ik niet meer vochtig ben daar.
maar of dat nou een slimme oplossing is weet ik ook niet.
en ik denk dat ze idd gewoon te veel open staat, als ik in bad probeer sex te hebben (jah probeer, want het is nooit zo zinnig) stroomt er echt amper water in me .... als het uberhaubt gebeurd...
sex in bad is best wel lastig... en het water op zich werkt ook niet echt mee... dus als je dan droog bent,,,, lastig denk ik...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:00:18 #143
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_60820448
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:49 schreef EmiltjE het volgende:

[..]

sex in bad is best wel lastig... en het water op zich werkt ook niet echt mee... dus als je dan droog bent,,,, lastig denk ik...
mijn post wordt blijkbaar verkeerd begrepen
ik ben niet te droog, maar een stuk droger dan ik was toen ik niet aan de pil was

en dat in bad hij zei dat bij zijn vriendin er water inliep tijdens het vrijen, en dat komt mij en andere posters erg vreemd voor.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:07:26 #144
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60820615
Ze komt toch niet uit Dordrecht he?
Zo ja. Wil je van mn neukertje afblijven aub
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_60823055
Zou 3 jaar later nu TS nog bij haar zijn en de oplossing hebben gevonden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')