Nee, als ze haar bekkenbodemspier aanspant wordt de vagina nauwer en voel je dus meer. Dus of ze spant hem niet aan, of haar bekkenbodemspier is te zwak en dan moet ze die dus trainen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef Ickeane het volgende:
aha.. maar dat is tochheel wat anders?
overigens een ander standje ofzo heeft ook weinig nut...
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
En dat spier verhaal wet iedereen zo langzamerhand wel zou je zeggen![]()
Beter als zilver.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Luxeprobleem... Koester het alsof het een staaf goud is.
Die krijgt ze wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef xwrrw het volgende:
Zoiets raak je niet kwijt.
Ze kan misschien trainen een orgasme later te krijgen.
Ze moet het natuurlijk wel volhouden, een spier train je niet met 2 weken oefeningen. Dat moet je bijhouden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:
dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
"wel es doen" is niet hetzelfde als trainen. Je lost het echt niet op door het 3x te doen tijdens de sex, dit is iets wat ze gewoon zelf regelmatig even moet doen. Het is niet alsof ze er enorm mee opvalt, gewoon regelmatig over de dag verdeeld even aanspannen, en tot 10 tellen, en weer los. En dan nog een keer of twee drie, elk uur opnieuw. Je kunt het doen terwijl je op de bus staat te wachten.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:
dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Mocht je niet tevreden zijn met m'n antwoord probeer voor de sex anders een spons in haar te duwen...
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef Sessy het volgende:
Hmmmm misschien rare vraag, maar slikt ze misschien slijmoplosmiddelen als hoestdrank of zo?
een droge fluitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?
Ik zou d'r van gaan rochelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?
tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
pfffff ik ga dr toch nie vragen of ze elke dag dr bekkenbodem wil trainen..
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
Aight, dr zijn 2 problemen en niet 1 zoals de TS denkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.
Jezus zeg, krijg je een goede tip is het weer niet goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
Yepz... Maar in plaats van die staaf van hierboven is het misschien makkelijker om flink zware geisha ballen voor d'r te kopen...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jezus zeg, krijg je een goede tip is het weer niet goed.
Bekkenbodemspier trainen is de enige oplossing. Als het zo'n probleem is kun je dat toch wel tegen haar zeggen
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
en anders maar een andere vriendin zoeken
jah, tis de enige oplossing als ie geen goede tips aan wil nemen over het trainen van haar bekkenbodemspierquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Afkarnen en verkopen op e-bay!
hij had het liever anders om gehadquote:Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
TS het is normaal dat een vrouw nat wordt tijdens de sex hoor![]()
En hoe nat doet niet terzake, kan enorm zijn zelfs,
ze moet haar tunnel wat inperken het lijkt wel of ze de poort wagenwijd voor je loszet,
Maak haar eens aan het schrikken als je neukt? Misschien spant ze de tunnel dan aan voor je kleine smalle penis..
whahahaha
Blijft mooi, die van Theoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Gripper het volgende:
Insert Theo Maassen:
"En ze is ook altijd klets en kletsnat.. Sensilube komt bij Mia vocht aftappen. Da's toch een raar idee, dat half nederland zich insmeert met het kutnat van jouw vriendin"
![]()
Zo'n tandarts-speeksel-afzuig-slangetje, is dat niks?
Nee juist niet, die nattigheid is juist goed!!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
heeft geen nut Ero, dat durft ie niet te vragenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee juist niet, die nattigheid is juist goed!!!!!!!
Bekkenbodem trainen helpt echt, maar dan vraag je het haar niet, blijf je zitten met dit probleem, zo simpel is het.
Volgens mij neemt 'ie het van helemaal niemand aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef RonaldV het volgende:
Zal mij benieuwen of TS het wel van vrouwen aanneemt.
Wat vertel je dat heerlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap het probleem niet.
Mijn vrouw wordt ook altijd drijfnat, en dan bedoel ik ook echt nat.
Wanneer ze bv bovenop me zit, voel ik haar kutsappen langs mijn ballen naar mijn kont lopen.
Heerlijk, hoe natter hoe beter. Vooral het soppend geluid vinden wij beiden heerlijk om naar te luisteren tijdens het neuken.
diareequote:Op donderdag 1 december 2005 15:25 schreef Vitalogy het volgende:
Neuk haar in haar kont.
Tenzij ze daar ook nat wordt natuurlijk.
quote:
jah 1 + 1 = 2quote:
Of een plonspot...quote:
Anus + in bad zitten = natte anusquote:
Joehoe lekker ding!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!Ontopic gaarne.
Stelletje puberale gasten.
solliequote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!Ontopic gaarne.
Stelletje puberale gasten.
Vooral een aanrader als je Sinterklaas of Kerst met de ganse familie viert.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef Ynske het volgende:
euhm wederom toch maar spierspanningsoefeningetjes doen?
geef haar voor sinterklaas of kerst van die trilballetjes van Christine, kan ze oefenen
ach daar valt ook wel weer wat op te vindenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral een aanrader als je Sinterklaas of Kerst met de ganse familie viert.
moet je doenquote:Ik moet ook eens van die ballen gaan halen.
Of ze rekt nog verder uit door die dingenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
sollie![]()
geef haar voor sinterklaas of kerst van die trilballetjes van Christine, kan ze oefenen
ga jij naar je basisschoolkipjesquote:Op donderdag 1 december 2005 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of ze rekt nog verder uit door die dingen
oquote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij naar je basisschoolkipjes
die dingen train je je spieren mee, daar lebber je niet van uit![]()
te nat = geen gevoel meerquote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, ik ga ook voor de bekkenbodemspier, trainen, trainen, trainen, doe ik ook.
Elke dag een paar keer, en dat ga jij uberlekker vinden als je vriendin dat ook doet, ook tijdens de sex. De man heeft dan het gevoel dat ie gemolken wordt (heb ik me laten vertellen)
Daarbij ben ik van mezelf dus ook erg natmaar heb er nog nooit van gehoord dat een vent dat niet fijn vind
Hoe natter het is, hoe lekkerder en soepeler het gaat zeg maar
Nu maar hopen dat ie geen chinese ballen voor der koopt per ongelukquote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
sollie![]()
moet je beter aanspannen dan is wel gevoel + lekker glijden = topquote:
Jep, goed plan, zullen jullie beide profijt van hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef Scorpie het volgende:
dus je moet die spier aanspannen... ga ik me vriendin ook maar eens voorstellen dan![]()
Err, dan spant ze de boel niet aanquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je beter aanspannen dan is wel gevoel + lekker glijden = top
nee hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
klopt
alleen kost dat aanspannen niet erg veel moeite voor een vrouw?
dat lijkt me nu echt kutquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb trouwens het omgekeerde probleem: ik word nauwelijks nat. En daar valt dan weer heel weinig aan te doen behalve kunsmatige middelen...
Is spuug kunstmatigquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb trouwens het omgekeerde probleem: ik word nauwelijks nat. En daar valt dan weer heel weinig aan te doen behalve kunsmatige middelen...
Nope, dat "melken" zeg maar is een hele natuurlijke beweging, past heel goed in het ritme, is ook lekker voor de vrouw om daarin mee te gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
klopt
alleen kost dat aanspannen niet erg veel moeite voor een vrouw?
Dat heb ik toch wel lang na de bevalling gehad, sinds ik met de pil ben gestopt en op spiraal ben overgegaan is de normale natheid weer terug, maar tussen de geboorte van mijn zoontje en dat stoppen met de pil had ik vaak last van droogheid zeg maar, maakte niet uit hoe geil ik was, of ik tegen het plafon aanzat van de orgasme's of wat dan ook, het werd gewoon niet echt lekker nat.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb het altijd al. Ben er wel aan gewend, dus ik zit er ook niet echt meer mee, maar vind het wel jammer, ook omdat mannen het toch wel erg geil vinden als je heel nat wordt... Magoed, ik uit mijn geilheid wel op andere manieren dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:11 schreef erodome het volgende:
Dat heb ik toch wel lang na de bevalling gehad, sinds ik met de pil ben gestopt en op spiraal ben overgegaan is de normale natheid weer terug, maar tussen de geboorte van mijn zoontje en dat stoppen met de pil had ik vaak last van droogheid zeg maar, maakte niet uit hoe geil ik was, of ik tegen het plafon aanzat van de orgasme's of wat dan ook, het werd gewoon niet echt lekker nat.
Tja wel een ejaculatie hier en daar tussendoor, maar daar had je ook vrij weinig aan verder.
Ben toen dus erg van glijmiddel gaan houden...
ik las toch laatst dat je de geneugten van de g plek optimaal weet te benutten en spuit? of ben ik abuis?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al. Ben er wel aan gewend, dus ik zit er ook niet echt meer mee, maar vind het wel jammer, ook omdat mannen het toch wel erg geil vinden als je heel nat wordt... Magoed, ik uit mijn geilheid wel op andere manieren dan.
Zie je nou wel dat Theo Maassens verhaal over het vocht van andermans vrouw gebruiken niet eens zo heel onzinnig is?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb tot nu toe eenmaal iets gehad dat leek op een spuitorgasme. Volgens mijn minnaar kwam er plotseling nogal wat vocht uit (hij was me aan 't vingeren), maar zelf heb ik daar weinig van gemerkt. Er zat naderhand idd wel een natte plek op het bed.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik las toch laatst dat je de geneugten van de g plek optimaal weet te benutten en spuit? of ben ik abuis?
Eh, thanks but no thanks.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Gripper het volgende:
Zie je nou wel dat Theo Maassens verhaal over het vocht van andermans vrouw gebruiken niet eens zo heel onzinnig is?Misschien kan TS wekelijks de lakens uitwringen, in een tubetje stoppen, en naar huize Lupa sturen.
![]()
Het is ook heerlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vertel je dat heerlijk.
Of ze zin heeft kan ik niet bepalen, maar in het linkje in mijn eerste reactie zeg ik iets soortgelijks. Te ontspannen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Faithy het volgende:
wil ik niet heel vervelend doen, maar span je niet automatisch 'de boel' aan als je seks hebt? Als een soort reflex?
krijg het idee dat het meisje dan niet echt zin heeft in seks, als je 'gewoon gaat liggen' en hem op en neer laat gaan en zelf verder niets doet...
Nou ze moet niets natuurlijk... maar volgens mij helpt het wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:52 schreef Steijn het volgende:
Ze moet haar bekkenbodemspier trainen.
houdt ze van vuistneuken? kan ze je tegelijkertijd pijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Ickeane het volgende:
hahah jah in bad jahnouw we hebben wel eens gek gedaan in het water en dat is ook niet echt fijn... ook nix aan dus... heel raar als je voelt hoe zij volloopt met water
Schatjes zijn jullie allemaal, met je bekkenbodemspieroefeningen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, ik ga ook voor de bekkenbodemspier, trainen, trainen, trainen, doe ik ook.
Elke dag een paar keer.)
verklaar je nader...quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Schatjes zijn jullie allemaal, met je bekkenbodemspieroefeningen.
Teveel in de Cosmo gelezen, zeker?![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ken je Berendien uit Wisp...?![]()
Klazien uut Zalk wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ken je Berendien uit Wisp...?![]()
Ja, die dus. Berendien en Klazien houden er ongeveer dezelfde kruidenleer op na. (Peterselie op de oogleden voorkomt zwellingen.quote:
het is een spier dude. die kan je trainen. netzoals jij je 'hangmatspier' kan trainen voor een ferme keiharde lul die niet meteen klaarkomt als je kopjes geeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:43 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, die dus. Berendien en Klazien houden er ongeveer dezelfde kruidenleer op na. (Peterselie op de oogleden voorkomt zwellingen.Van kamille gaat het haar goed groeien.
Beetje azijn op de bekkenbodemspier en je hebt er geen omkijken meer naar.
)
Geluk ermee!
Vollopen met waterquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef Ickeane het volgende:
hahah jah in bad jahnouw we hebben wel eens gek gedaan in het water en dat is ook niet echt fijn... ook nix aan dus... heel raar als je voelt hoe zij volloopt met water
O my god, hoe leg je dat bij de dokter uit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:02 schreef Xennia het volgende:
Jij gelooft niet zo in de kracht ervan, maar ik kan je vertellen dat ik er praktisch iemand mee kan vermorzelen![]()
Nee, gewoon in het bezit van een vrouwelijk lichaam en ervaring met dat gebruik van de bekkenbodem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Schatjes zijn jullie allemaal, met je bekkenbodemspieroefeningen.
Teveel in de Cosmo gelezen, zeker?![]()
Tijdens sex in het water als je in en uit stoot zegmaar..quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je kut in bad volloopt met water, is er inderdaad iets niet helemaal goed.
Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen? als ik zelf niet eens weet wat de bekkenbodemspier is waar die zit etc... hoe moet zij dat dan weten? ik heb dr wel eens gevraagt iets aan te spanne. .dat ze tijdens de sex wat meer klemde... maar dat was eigelijk niet zo heel grote verbetering, ik denk dat je daarop doelt erodome? dat zal dan wel aanspanning van dr bekkenbodem zijn geweest. want wat kan er anders nog aangespannend worden in een vrouwelijk geslachtsdeel ;Squote:Op vrijdag 2 december 2005 09:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het bezit van een vrouwelijk lichaam en ervaring met dat gebruik van de bekkenbodem.
h ja, las net over dat die bekkenbodem automatisch wodt aangetrokken bij opwinding, nou nee eigenlijk dus.\
Bij opwinding ontspand deze juist om bij echt heel hoge opwinding wel wat te gaan trekken en bij een orgasme samen te krampen.
was het niet zo dat ze haar benen aanspandequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:22 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen? als ik zelf niet eens weet wat de bekkenbodemspier is waar die zit etc... hoe moet zij dat dan weten? ik heb dr wel eens gevraagt iets aan te spanne. .dat ze tijdens de sex wat meer klemde... maar dat was eigelijk niet zo heel grote verbetering, ik denk dat je daarop doelt erodome? dat zal dan wel aanspanning van dr bekkenbodem zijn geweest. want wat kan er anders nog aangespannend worden in een vrouwelijk geslachtsdeel ;S
De bekkenbodemspier is dezelfde spier die je gebruikt om je plas te stoppen. Je zou haar het volgende boekje kunnen geven:quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:22 schreef Ickeane het volgende:
Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen? als ik zelf niet eens weet wat de bekkenbodemspier is waar die zit etc... hoe moet zij dat dan weten? ik heb dr wel eens gevraagt iets aan te spanne. .dat ze tijdens de sex wat meer klemde... maar dat was eigelijk niet zo heel grote verbetering, ik denk dat je daarop doelt erodome? dat zal dan wel aanspanning van dr bekkenbodem zijn geweest. want wat kan er anders nog aangespannend worden in een vrouwelijk geslachtsdeel ;S
Doe niet zo moeilijk. Als je rijp genoeg bent om seks te hebben, moet je er ook samen over kunnen praten. Hebben jullie dan nooit gesprekken over wat de ander lekker vindt? Wat de fantasie is van de ander? Wat je graag verbeterd zou willen zien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:22 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nouw op een fatsoenlijke manier tegen dr zeggen?
Ik ga het er es met dr over hebbe. onder de douche lukt nie i.v.m met onze lengtesquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Als je rijp genoeg bent om seks te hebben, moet je er ook samen over kunnen praten. Hebben jullie dan nooit gesprekken over wat de ander lekker vindt? Wat de fantasie is van de ander? Wat je graag verbeterd zou willen zien?
Zeker nog nooit echte sex gehad? Het maakt niet uit wanneer en waar ik mijn vrouwtje een beurt geef. Wanneer ze er nog maar aan denkt dat ze sex krijgt, is ze al drijfnat. Dus ook na het douchen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:26 schreef Sander_K het volgende:
Maar je kan toch eerst gaan douchen en direct na het afdrogen gaan sexen? Het is echt waar, lekker wat stroever, en veel minder vocht. Je hoeft het toch niet onder de douche of in bad te doen?
Ik zeg in 95% van de gevallen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Breukink het volgende:
lekker spontaan zeg....
meisje zit aan je....ohhhhhhh zegt patrick, wacht eerst gaan we douchen !![]()
Eh, dat is precies het omgekeerde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef cecu het volgende:
Hoi hoi, ik kwam dit tegen op internet. Mis wel een idee. Is ze er uberhaubt al een keer mee naar de huisarts geweest? De pil kan miss wel een iedee zijn, maar artsen kennen het probleem vast wel beter, vraag het daar een keertje zou ik zeggen. Succes ermee!!
5 Wat is de invloed van de pil op de vaginale vochtigheid?
A Het verandert niets, het lichaam functioneert zoals anders.
B Ze veroorzaakt een beginnende vaginale droogte.
C Het hangt af van vrouw tot vrouw. Voor sommigen verandert er niets terwijl bij andere
vrouwen de vochtigheid veel minder groot is.
Het goede antwoord is C
De vaginale vochtigheid wordt bepaald door de hormonen (oestrogenen) die in de pil
zitten. Ook lage dosissen oestrogenen kunnen voor vaginale droogte zorgen en dat kan
hinderlijk zijn bij het vrijen. In dat geval moet men met zijn arts praten om een ander
anticonceptiemiddel te gebruiken.
Dit komt van:
http://www.e-gezondheid.b(...)na-14169-717-art.htm
Goede kickquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef cecu het volgende:
Hoi hoi, ik kwam dit tegen op internet. Mis wel een idee. Is ze er uberhaubt al een keer mee naar de huisarts geweest? De pil kan miss wel een iedee zijn, maar artsen kennen het probleem vast wel beter, vraag het daar een keertje zou ik zeggen. Succes ermee!!
5 Wat is de invloed van de pil op de vaginale vochtigheid?
A Het verandert niets, het lichaam functioneert zoals anders.
B Ze veroorzaakt een beginnende vaginale droogte.
C Het hangt af van vrouw tot vrouw. Voor sommigen verandert er niets terwijl bij andere
vrouwen de vochtigheid veel minder groot is.
Het goede antwoord is C
De vaginale vochtigheid wordt bepaald door de hormonen (oestrogenen) die in de pil
zitten. Ook lage dosissen oestrogenen kunnen voor vaginale droogte zorgen en dat kan
hinderlijk zijn bij het vrijen. In dat geval moet men met zijn arts praten om een ander
anticonceptiemiddel te gebruiken.
Dit komt van:
DUDE!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Panzerknacker het volgende:
Heeft iemand dat hier wel eens dat je vrouwtje moet niezen tijdens de sex en dan vervolgens je pik er als high speed projectiel uitgeknald wordt?
Ik wel......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef cecu het volgende:
WTF is dit nou weer voor bullshit.quote:3 Wat is de invloed van roken op het nat worden van de vagina?
A Er is geen invloed.
B Iemand die rookt heeft een minder goede bevochtiging, op welke leeftijd dan ook.
C Het vocht heeft een licht verschillende samenstelling.
Het goede antwoord is B
Roken doet het vaginaal vocht dalen en kan leiden tot vaginale droogte. Hetzelfde geldt
voor erecties van mannen die roken. Ze zijn van minder goede kwaliteit dan erecties van
niet-rokers. Het fenomeen is te wijten aan de koolstofmonoxyde waarvan het gehalte
groter is in het bloed van rokers. Het gas veroorzaakt spasmen van de slagaders, ook
die aders die zich in de genitale zones bevinden. Misschien is dat ook de reden waarom
men mensen ziet roken na het vrijen en niet ervoor…
sex in bad is best wel lastig... en het water op zich werkt ook niet echt mee... dus als je dan droog bent,,,, lastig denk ik...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:07 schreef Angst het volgende:
bij mij is het idd droger geworden door de pil. tijdens de sex had ik er geen last van, maar gedurende de dag vind ik het wel prettig dat ik niet meer vochtig ben daar.
maar of dat nou een slimme oplossing is weet ik ook niet.
en ik denk dat ze idd gewoon te veel open staat, als ik in bad probeer sex te hebben (jah probeer, want het is nooit zo zinnig) stroomt er echt amper water in me .... als het uberhaubt gebeurd...
mijn post wordt blijkbaar verkeerd begrepenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:49 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
sex in bad is best wel lastig... en het water op zich werkt ook niet echt mee... dus als je dan droog bent,,,, lastig denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |