abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32215612
De titel geeft het al aan maar ik zal het hier wat beter uitleggen. Sinds kort heb ik een nieuwe relatie waarbij eigenlijk alles op rolletjes verloopt en we van elkaar zeker weten dat we altijd bij elkaar willen zijn. Erg prettig natuurlijk alleen zit ik met één probleem.

Mijn vorige vriendin had een heel kleine, smalle en krappe vagina waar ik geen enkele moeite mee had om in klaar te komen. Het duurde vaak ook een goeie 2-3min voordat zij er ontspannen en klaar genoeg voor was tot mijn geslacht er helemaal in kon. Mijn huidige vriendin heeft dit probleem zeker niet alleen is haar vagina erg wijd. Hierdoor heb ik een gebrek aan gevoel en waar zij zonder enige moeite 5-6x klaarkomt doe ik veel moeite om al dichtbij het klaarkomen te komen laat staan ook echt te komen.

Er zullen hier ongetwijfeld mensen rondlopen, meiden/jongens, die hetzelfde hebben of misschien ooit hebben meegemaakt, graag zou ik willen weten hoe jullie dit hebben opgelost of wat hieraan te doen valt voor mij of haar of beide?
pi_32215793
gezien dat ze vaak klaarkwam = zal ze van seks houden = ze is uitgewoond = te wijde vagina.

4 letters. Begint met S, eindigt met een T.
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:25:00 #3
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32215845
Ander standje proberen.
---verdwijnt---
pi_32215982
Hoe oud is ze?
JOHNNY HEITINGA
pi_32216198
misschien heeft ze in het verleden een kind gebaard?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2005 @ 21:35:13 #6
22592 crew  Ole
pi_32216229
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Clourhide het volgende:
Ander standje proberen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_32216699
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Clourhide het volgende:
Ander standje proberen.
Zij op de rug met dan de benen bij elkaar zou het strakker doen laten voelen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:02:28 #8
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32217188
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef tommetje55 het volgende:
De titel geeft het al aan maar ik zal het hier wat beter uitleggen. Sinds kort heb ik een nieuwe relatie waarbij eigenlijk alles op rolletjes verloopt en we van elkaar zeker weten dat we altijd bij elkaar willen zijn. Erg prettig natuurlijk alleen zit ik met één probleem.

Mijn vorige vriendin had een heel kleine, smalle en krappe vagina waar ik geen enkele moeite mee had om in klaar te komen. Het duurde vaak ook een goeie 2-3min voordat zij er ontspannen en klaar genoeg voor was tot mijn geslacht er helemaal in kon. Mijn huidige vriendin heeft dit probleem zeker niet alleen is haar vagina erg wijd. Hierdoor heb ik een gebrek aan gevoel en waar zij zonder enige moeite 5-6x klaarkomt doe ik veel moeite om al dichtbij het klaarkomen te komen laat staan ook echt te komen.

Er zullen hier ongetwijfeld mensen rondlopen, meiden/jongens, die hetzelfde hebben of misschien ooit hebben meegemaakt, graag zou ik willen weten hoe jullie dit hebben opgelost of wat hieraan te doen valt voor mij of haar of beide?
Het probleem is heel simpel, en het heeft niets te maken met groepsverkrachtingen, kinderen baren of uitgewoond zijn. Ze is gewoon te ontspannen, zelfs als ze klaarkomt. Op zich is dat goed nieuws, want het betekent dat ze zich met je op haar gemak voelt. Maar voor jou is het dus wat minder.

De oplossing is al even simpel. Je vriendin moet haar bekkenbodemspieren leren aanspannen. Daarvoor staan vast wel ergens oefeningen op het web. Door die aan te spannen verhoogt ze het plezier voor jou, en zeer waarschijnlijk ook voor haarzelf, omdat ze veel intensiever bezig is met de sex.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32217190
anaal proberen is ook een optie btw
pi_32217945
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Boekelmans het volgende:
gezien dat ze vaak klaarkwam = zal ze van seks houden = ze is uitgewoond = te wijde vagina.

Ze houdt van seks, uitgewoond is ze niet. Ze heeft slechts 4 vaste vrienden gehad (nooit one night stands) alleen hadden deze nooit zoveel 'in te brengen'..... Ze is overigens 21
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:31:26 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32218147
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
anaal proberen is ook een optie btw
als het daar ook te wijd is heb je een probleem en komt ze binnenkort met een rekening
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32218336
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het probleem is heel simpel, en het heeft niets te maken met groepsverkrachtingen, kinderen baren of uitgewoond zijn. Ze is gewoon te ontspannen, zelfs als ze klaarkomt. Op zich is dat goed nieuws, want het betekent dat ze zich met je op haar gemak voelt. Maar voor jou is het dus wat minder.

De oplossing is al even simpel. Je vriendin moet haar bekkenbodemspieren leren aanspannen. Daarvoor staan vast wel ergens oefeningen op het web. Door die aan te spannen verhoogt ze het plezier voor jou, en zeer waarschijnlijk ook voor haarzelf, omdat ze veel intensiever bezig is met de sex.
Eindelijk eens iemand die normaal kan reageren waar we misschien iets aan hebben. Ik vind dit een serieus probleem en ik verwacht ook dat mensen hier serieus mee omgaan. Alle reacties als slet, hoer, groepsverkrachting of lul te smal vind ik niet netjes. Ik vind het zelf ook heel raar aangezien ik een grote maar vooral dik formaat heb. Ze heeft overigens nog nooit een kind gebaard, hieraan kan het dus niet liggen

@ ikwilookwatzeggen - Jan Willem: Schijnbaar geloof je het niet zo te zien aan je reactie te lezen, 5-6x is voor haar normaal en als het erg goed gaat kan ze gerust tot de 12 komen. Als je het niet wil geloven, denkt dat ik hier voor de lol dit neerzet of jij jaloers bent... hou het dan lekker voor je. Reageer inhoudelijk of reageer anders niet op het probleem en de oplossingen waarom ik vraag. Voor degenen die dat wel hebben gedaan tot nu toe, bedankt!
pi_32220581
ik heb dit probleem ook 1x meegemaakt. dit was dan in samenwerking met het gebruik van condooms. zonder condoom was het wel in orde.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zondag 13 november 2005 @ 00:18:31 #14
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32221182
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:

Dit dus!
Ze moet die spieren onder controle krijgen, ze kan dit altijd en overal
oefenen door d'r bekkenbodemspier aan te spannen en een paar tellen vast te houden,
ontspannen en weer aanspannen enzovoorts. Belangrijk is dat ze daarbij zo min mogelijk
haar buik- en bilspieren mee aanspant.
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32222883
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef la-nina het volgende:

[..]

Dit dus!
Ze moet die spieren onder controle krijgen, ze kan dit altijd en overal
oefenen door d'r bekkenbodemspier aan te spannen en een paar tellen vast te houden,
ontspannen en weer aanspannen enzovoorts. Belangrijk is dat ze daarbij zo min mogelijk
haar buik- en bilspieren mee aanspant.
Haha dank je la-nina, ze doet echter wel aan buikdansen dus die spieren zijn/worden aardig getraind haha, misschien dat ze die ook teveel gebruikt....
  zondag 13 november 2005 @ 08:15:33 #16
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32225045
Probleem heb ik ook wel eens gehad met een vriendin. Probeer een iets ander standje of laat haar eens anders liggen met haar benen, of vraag of ze haar spieren spant.

En 5-6x kan heel goed bij een vrouw hoor, ik snap niet waarom iedereeen daar zo vreemd over denkt hier
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 13 november 2005 @ 09:12:54 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32225205
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Boekelmans het volgende:

Doe niet zo achterlijk. Een vagina rekt mee maar komt daarna weer in normale toestand terug. Een vrouw kan wel oefeningen te doen om te leren de boel wat meer 'aan te knijpen'. Erodome heeft daarover in meerdere topics goeie tips gegeven. Ik zal ze even erbij zoeken.
  zondag 13 november 2005 @ 09:19:03 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32225237
Onzinreacties verwijderd. TS: zoek op pc-spier en/of bekkenbodemspier, dan vind je vele topics met tips en oefeningen.
  zondag 13 november 2005 @ 09:41:20 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32225351
Ik ken dat probleem wel, vrouwen met een te grote doos
In elk geval moet je nooit een condoom gebruiken want dan voel je niks.
Als je zonder condoom nog niks voelt zou ik een andere vriendin nemen. Dit is namelijk best wel belangrijk.
Net zogoed als vrouwen het ook uitmaken als jij een piemoltje van 10cm hebt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 13 november 2005 @ 09:49:03 #20
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_32225404
Ik had geschreven van de bekende vuist techniek, is alleen helaas verwijderd.
Dit was de oplossing van zijn probleem. Bekkenbodem spieren is vrouwelijke onzin om te ontkennen dat ze een uitgelubberde doos krijgen (moet je die maar trainen = onzin), die lippen gaan nou eenmaal hangen.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
  zondag 13 november 2005 @ 09:52:15 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32225423
Waarom denk je dat ik die reactie verwijderd heb?
Een kut wordt niet wijder van seks, ook niet na jarenlang dagelijks groepssex met grootgeschapen negers. Er zijn wél nauwere en weer wijdere vagina's net zoals dat er kleine en grote pikken zijn. Een manier om een wijdere vagina wat nauwer aan te laten voelen is om de pc-spier aan te spannen.
En schaamlippen hebben al helemaal niks met dit verhaal te maken.
  zondag 13 november 2005 @ 10:11:19 #22
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_32225592
quote:
Op zondag 13 november 2005 09:52 schreef Aventura het volgende:
Waarom denk je dat ik die reactie verwijderd heb? "Ik zou het niet weten"
En schaamlippen hebben al helemaal niks met dit verhaal te maken.
Vind ik wel, als mijn vriendin de spieren aanspant, voel ik dat echt wel, maar dat is niet de strakte die ik wil voelen, die zit toch meer vooraan de vagina, en toevallig net waar de schaamlippen zitten.

Maar ja misschien heb ik er wel minder last van ivm mijn groot geschapen geslacht.
pi_32226516
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:11 schreef deek het volgende:

[..]

Vind ik wel, als mijn vriendin de spieren aanspant, voel ik dat echt wel, maar dat is niet de strakte die ik wil voelen, die zit toch meer vooraan de vagina, en toevallig net waar de schaamlippen zitten.

Maar ja misschien heb ik er wel minder last van ivm mijn groot geschapen geslacht.
Weet ik niet hķé de anatomie van je vriendin in elkaar zit, maar ik heb echt geen spieren in mijn schaamlippen. De omschrijving van mijn vriend, "speklappen", komt nog het dichtst in de buurt!

Ennuh, maat heeft er niks mee te maken. De ene keer krijg ik op mijn flikker dat ik "niet zo moet knijpen" omdat hij dan te snel klaar komt, de volgende keer lukt 't niet omdat ik te wijd of te nat ben en er dus te weinig wrijving is. Allemaal met één en dezelfde persoon, en dus ook dezelfde maat lul.
  zondag 13 november 2005 @ 11:17:40 #24
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_32226571
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:14 schreef innovative het volgende:

[..]

Weet ik niet hķé de anatomie van je vriendin in elkaar zit, maar ik heb echt geen spieren in mijn schaamlippen. De omschrijving van mijn vriend, "speklappen", komt nog het dichtst in de buurt!

Ennuh, maat heeft er niks mee te maken. De ene keer krijg ik op mijn flikker dat ik "niet zo moet knijpen" omdat hij dan te snel klaar komt, de volgende keer lukt 't niet omdat ik te wijd of te nat ben en er dus te weinig wrijving is. Allemaal met één en dezelfde persoon, en dus ook dezelfde maat lul.
Dat van te nat is waar, dus je vagina is de ene keer wijder dan de andere keer. Hoe komt dat?
pi_32226595
Er zijn zoveel mogelijke manieren. De vrouw haar vagina zit ook vol met spieren en ze kan haar vagina echt wel spannen, en inderdaad anders zet haar op haar knieen met haar benen bij elkaar dan voelt het al een stuk krapper en anders kan je altijd nog om klaar te komen van haar anus (kont) en mond gebruik maken toch?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')