Nee, als ze haar bekkenbodemspier aanspant wordt de vagina nauwer en voel je dus meer. Dus of ze spant hem niet aan, of haar bekkenbodemspier is te zwak en dan moet ze die dus trainen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:53 schreef Ickeane het volgende:
aha.. maar dat is tochheel wat anders?
overigens een ander standje ofzo heeft ook weinig nut...
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
En dat spier verhaal wet iedereen zo langzamerhand wel zou je zeggen![]()
Beter als zilver.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Luxeprobleem... Koester het alsof het een staaf goud is.
Die krijgt ze wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef xwrrw het volgende:
Zoiets raak je niet kwijt.
Ze kan misschien trainen een orgasme later te krijgen.
Ze moet het natuurlijk wel volhouden, een spier train je niet met 2 weken oefeningen. Dat moet je bijhouden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:
dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
"wel es doen" is niet hetzelfde als trainen. Je lost het echt niet op door het 3x te doen tijdens de sex, dit is iets wat ze gewoon zelf regelmatig even moet doen. Het is niet alsof ze er enorm mee opvalt, gewoon regelmatig over de dag verdeeld even aanspannen, en tot 10 tellen, en weer los. En dan nog een keer of twee drie, elk uur opnieuw. Je kunt het doen terwijl je op de bus staat te wachten.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:02 schreef Ickeane het volgende:
dat heb ik haar wel es laten doen... maar dat bood nauwelijks eigeljik verbetering
ook is ze niet bevallen heeft ze weinig vriendjes gehad, en is ze nog jong 19...
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Mocht je niet tevreden zijn met m'n antwoord probeer voor de sex anders een spons in haar te duwen...
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:05 schreef Sessy het volgende:
Hmmmm misschien rare vraag, maar slikt ze misschien slijmoplosmiddelen als hoestdrank of zo?
een droge fluitquote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?
Ik zou d'r van gaan rochelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat zou daar dan de uitwerking van kunnen zijn?
tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
pfffff ik ga dr toch nie vragen of ze elke dag dr bekkenbodem wil trainen..
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
vindt het eerlijk gezegt ook behoorlijk kanloos en denk niet dat het zon groot verschil kan uitmaken... die natigheid moet weg.. dan is het vanzelf ok .
Aight, dr zijn 2 problemen en niet 1 zoals de TS denkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je een satestokje for dick hebt maakt het wel degelijk uit. je kan ook natte kutjes neuken die krap zijn.
Jezus zeg, krijg je een goede tip is het weer niet goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef Ickeane het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |