En ja, ik ben daadwerkelijk van plan om deze dingen te gaan uitvoeren...quote:GHB gebruiken
Skydiven Texel
Reis naar India, Goa
Reis naar Micronesie
Liftend naar Portugal
Een fietstocht naar Tibet
Kotsen in een draaimolen
Naakt door de trein rennen
Neuken met 20 condooms om
Sex hebben op een politieauto
Dronken verkleed als Sinterklaas
Vodka drinken met een echte Rus
Verstoppertje spelen met 100 man
Wheelie leren maken op een motor
Een wedstijd boeren in een stadsbus
Een watermeloen op een varken gooien (dankzij Dolle_Hond)
Op de kop een 3 gangen maaltijd nuttigen
Een goed gesprek hebben met Jules Deelder
Een oud luchtalarm op m'n fiets monteren als bel
Een intercity daadwerkelijk knuffelen (als ie stilstaat)
Naakt hardlopen door Groningen met enkel een muts op
Een nep enquete uitvoeren in de stad met extreem debiele vragen
Door het ziekenhuis rennen en verkondigen dat ik zojuist vader ben geworden
quote:Verstoppertje spelen met 100 man in een kleine ruimte
Die lijkt me zo cool dat die ook op mijn lijstje komt...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
- Een watermeloen op een varken gooien
kom maar slowchatten in BeF dan vertel ik het.quote:
Hoe zie je dat voor je? Met een trechter benzine naar binnen gieten en dan aansteken?quote:
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat echt niet lukt, mits eenmans-boot.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:06 schreef Dagonet het volgende:
Met windkracht 9 zeilen
* cerror voegt dat toe aan z'n lijstje.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Met een trechter benzine naar binnen gieten en dan aansteken?
flauw, sorry
Nee, met een echte.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat echt niet lukt, mits eenmans-boot.
Mits het geen melkproducten bevat zou het goed moeten kunnen, maar geen dinger zoals, tomatencremesoep of iets met room.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:15 schreef Xebrozius het volgende:
25 koppen koffie drinken op 1 middag
Soep direct opwarmen in een waterkoker
Brintapap maken met brintavlokken en bier
Een wortel proberen op te steken in een drukke openbare plek
Met vrouwen make up een pasfoto maken voor op mijn OV kaart
Met een tondeuse precies 1 lange straap van nek tot voorhoofd kaalscheren
Een CAT scan ondergaan in een ziekenhuis om te zien hoe mijn hersenen functioneren
De hele nacht niet slapen en in de IKEA een goed bed uitzoeken en keihard in slaap vallen
Op een brommertje in de zomer naar Denemark pruttelen en onderweg gaan wildkamperen
dan is het voor jou te hopen dat je heeeeel hard kunt lopenquote:Op donderdag 1 december 2005 03:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op een willekeurige zondagmiddag in/op Urk een volle kerk binnen lopen en keihard schreeuwen:
"Godverdomme, God is een gemene zak godverdomme"
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plekquote:Op donderdag 1 december 2005 08:32 schreef Prego het volgende:
-een nacht doorbrengen met keanu reeves (al denk ik niet dat hij dat wil)
En toen een smaak ik je bek van zand/dode vliegen/stront/pis ckerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog nooit een intercity geknuffeld, ik heb er wel een keer eentje gelikt toen ie wegreed. Een meter ofzo.
ik weet het, dat is het puntquote:Op donderdag 1 december 2005 09:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je brengt de nacht al met hem door. Alleen niet op dezelfde plek
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!quote:Op donderdag 1 december 2005 03:16 schreef la-nina het volgende:
- Zelf een huis bouwen.
- Op een onbewoond eiland zitten (lang!).
- Een boek schrijven of een plaat maken.
- Parachutespringen met m'n broertje.
- Een berg beklimmen.
- Optreden voor heel erg veel mensen.
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij allemaal aan behalve dat broertje gedeelte!
Kan ik je afradenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Neuken op XTC
Als je het dan maar niet in die volgorde in gedachten hebt zoals je nu hebt opgetypt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
- Iemand vermoorden (het liefst een bekend persoon)
Kijk maar of het je nog luktquote:
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...quote:
Het heeft wel een iets andere uitwerking dan drankquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus als ik denk dat mijn penis die uitdaging aankan...
Met drank, hoe stomdronken ik ook was, nog nimmer problemen gehad, dus dit zal vast ook een eitje worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |