abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32732112
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Messenga het volgende:
Iemand trouwens gister Diba gezien? Als die elke week zo speelt is ons probleem opgelost op linksbuiten..
Doet ie niet, zo probleem nog steeds niet opgelost.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 1 december 2005 @ 18:20:36 #152
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32732223
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, voetbalzone.nl heeft het nu gemeld

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22663
En, dus?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32732253
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Alles beter dan Boussabon.
Rosales zeker
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_32732274
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:22 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Alles beter dan Boussaboun
Of Babel,nog beter
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_32732478
HaahAhah royal flush, hoevaak kom jij in een stadion hahaaaaaaa
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32732796
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef Jajong het volgende:
HaahAhah royal flush, hoevaak kom jij in een stadion hahaaaaaaa
Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......
pi_32732918
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......
gelijk met die ziektes, niveautje
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32733212
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]
kanker
pi_32733326
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...
pi_32733784
Ja en denk jij ook even na voordat je je posts invoert.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 1 december 2005 @ 19:19:25 #161
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32733933
Wat is het 2e onzin bericht?

SS gaat natuurlijk wel erg af

Het beleid is goed alleen moet je het doen met spelers met nog minimaal anderhalf jaar contract. Nu zullen De Jong, Pienaar en Trabelsi er niet wakker van liggen. Die weten allang waar ze naartoe kunnen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32734029
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

*mompelt iets met pot en ketel

Naturalisatie Kalou....#4 Rita Verdonk for president!

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32735236
Er schijnt gisteren ook weer een scout van Ajax bij NAC - Groningen geweest te zijn om spelers te bekijken. Voor Jenner? Luirink? Of misschien voor linksvoor Diba?
pi_32735536
Anouar Diba, dan kan je net zo goed Boukhari houden. En Jenner is ook veel te wisselvallig...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32735715
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Anouar Diba, dan kan je net zo goed Boukhari houden. En Jenner is ook veel te wisselvallig...
Diba past beter bij Ajax dan Boukhari dat doet hoor, maar op zich ben ik met je eens dat ook Diba geen Ajax-materiaal is...

En Jenner doet mijn inziens ook niet veel onder voor Rosales.
pi_32735826
Diba is heel erg hoor. Die is na elke geslaagde actie een kwartier bezig met terugdenken en moeilijk lopen door die paal in zijn broek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 december 2005 @ 20:30:52 #168
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32736190
Als van Geel nou echt een goede indruk wilt maken dan haalt ie Stam naar Amsterdam (hey dat rijmt )
Jawel, je keek.
pi_32736937
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Diba is heel erg hoor. Die is na elke geslaagde actie een kwartier bezig met terugdenken en moeilijk lopen door die paal in zijn broek.
Haha

Maarja laat 'm maar lekker in Breda .
pi_32737244
quote:
Stam sluit transfer naar Ajax niet uit 1 december 2005

Voetbal International meldde vorige week dat Ajax als mogelijke versterking voor de defensie Jaap Stam op het oog heeft. De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.

Jaap Stam Stam is bij AC Milan bezig aan zijn laatste seizoen. Vanwege zijn opgroeiende kinderen wil de oud-international terugkeren naar Nederland. Stam staat in Italië nog tot medio 2007 onder contract, maar de routinier ziet het niet zitten om nog langer in Milaan te blijven. Van Ginkel verwacht dat AC Milan hem niet zonder slag of stoot zal laten gaan. "Vandaar dat Ajax en PSV de enige clubs zijn die hem zouden kunnen halen", aldus de zaakwaarnemer.
pi_32737312
Zou Jaap het lef hebben om voor Ajax te kiezen, ik vraag het me af.
That's all folks!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:03:39 #172
131729 jna
pi_32737319
De lieve Sint en Piet,
vergeten dit jaar ook Ajax natuurlijk niet.
Een scorende spits is wat ze aan mij vragen,
eentje die Danny kan behagen!

We hadden een snelle piet,
maar die moest Ajax natuurlijk niet.
Deze jongen heette Piet Koné
Die Piet is nu naar PSV.

Wat moeten we nu, vraagt de Piet aan Sint.
Denk je dat Danny een Zweedse Piet iets vindt?
Nee, zegt Sint, die hebben ze al!
Hij loopt wel snel maar raakt geen BAL!

Ibrahimopiet, dat was een goeie,
die Rosenberg kan ons niet boeie!
Pietje Babel is overschat,
zijn haar zit wel altijd goed, maar dat is dat.

Wie o wie dat is de vraag. Het is een ware spitsenplaag.
Misschien moet Danny het dit jaar maar zonder spits doen,
hij krijgt wel wat lekkers in zijn schoen.

Kom Piet, er is nog genoeg te doen.
Misschien wordt AJAX volgend jaar wel weer kampioen.

en de mp3
Jawel, je keek.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:05:01 #173
131729 jna
pi_32737367
Ja dat kunen we verwachten als het niet goed gaat met Ajax, we blijven de beste
Jawel, je keek.
pi_32737480
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Jaap het lef hebben om voor Ajax te kiezen, ik vraag het me af.
Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook niet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32737696
Stam gaat natuurlijk niet naar A'dam. Hij heeft een hekel aan die attitude daar, en is het maatje van Cocu. Past veel beter in het Eindhovense gemoedelijke, en gaat natuurlijk zijn oude nest opzoeken met Hiddink en Cocu als extra lokkertjes.

Niemand wil naar Ajax. Da's logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')