Doet ie niet, zo probleem nog steeds niet opgelost.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Messenga het volgende:
Iemand trouwens gister Diba gezien? Als die elke week zo speelt is ons probleem opgelost op linksbuiten..
En, dus?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, voetbalzone.nl heeft het nu gemeld
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22663
Rosales zekerquote:
Of Babel,nog beterquote:
Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......quote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef Jajong het volgende:
HaahAhah royal flush, hoevaak kom jij in een stadion hahaaaaaaa
gelijk met die ziektes, niveautjequote:Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Kom tenminste in 'n echte stadion!Niet in zo'n kankerstadion als die van jullie......
Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
gelijk met die ziektes, niveautje
*mompelt iets met pot en ketelquote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
gelijk met die ziektes, niveautje
Diba past beter bij Ajax dan Boukhari dat doet hoor, maar op zich ben ik met je eens dat ook Diba geen Ajax-materiaal is...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Anouar Diba, dan kan je net zo goed Boukhari houden. En Jenner is ook veel te wisselvallig...
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Diba is heel erg hoor. Die is na elke geslaagde actie een kwartier bezig met terugdenken en moeilijk lopen door die paal in zijn broek.
quote:Stam sluit transfer naar Ajax niet uit 1 december 2005
Voetbal International meldde vorige week dat Ajax als mogelijke versterking voor de defensie Jaap Stam op het oog heeft. De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.
Jaap Stam Stam is bij AC Milan bezig aan zijn laatste seizoen. Vanwege zijn opgroeiende kinderen wil de oud-international terugkeren naar Nederland. Stam staat in Italië nog tot medio 2007 onder contract, maar de routinier ziet het niet zitten om nog langer in Milaan te blijven. Van Ginkel verwacht dat AC Milan hem niet zonder slag of stoot zal laten gaan. "Vandaar dat Ajax en PSV de enige clubs zijn die hem zouden kunnen halen", aldus de zaakwaarnemer.
Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook nietquote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Jaap het lef hebben om voor Ajax te kiezen, ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |