quote:Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
het is geen hakenkruis hoor
Dat verhaal met Charisteas was ook al onzin. Je kan wel merken dat sinds ze de voetbalrechten hebben mis hebben gelopen, niet meer echt in het wereldje zittenquote:
Het is een zwart-wit fotoquote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja kerel kan je zon domme smiley neerzetten, maar het is gewoon een joods symbool
Als die nou geel was met JOOD erop had het wel cru geweest ja
In mijn ogen is het ook triest hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja kerel kan je zon domme smiley neerzetten, maar het is gewoon een joods symbool
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, die is matig bewerkt en recentelijk genomen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.dapprestrijders.nl
[afbeelding]
Erg matig voor een grap dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
No shit sherlock, is ook als grap bedoelt
Iddquote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was, die is matig bewerkt en recentelijk genomen.
Die letters op dat vest zijn erop gepaint. Kijk maar eens heel goed.
Welke sukkels trappen hierin?
Ach, dat plaatje vind ik idd wel grappig (omdat hij zei dat hij al heel lang f-side was ofso, wat dus niet eens kon). Het hele gedoe van de joodse vlaggen in het publiek enzo vind ik een beetje triest, maar goed: dat is mijn meningquote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het hele joodse gebeuren bij Ajax of alleen dit plaatje?
Ik vind het plaatje wel komisch. Fontein is amper aangesteld en hij lult nu al uit zijn nek. Arie 2
nu we het daar toch over hebben: het strooien met gele zeshoekige sterren bij de laatste CL wedstrijd vond ik niet echt geslaagd neequote:Op donderdag 1 december 2005 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen.
Dat betekent dat bij de samenstelling van het elftal de duur van het contract geen invloed heeft op de keuze van de technische staf. Hetzelfde geldt voor spelers met wie de club nog in onderhandeling is. Ook zij worden zoals alle Ajacieden, onafhankelijk van hun contract, op dezelfde manier als de overige selectiespelers beoordeeld op hun prestaties.
Wat is de toegevoegde waarde van dit bericht? Moeten we nou elke website die dezelfde strekking in andere woorden neerzet gaan quoten om te vertellen dat Ajax deze maatregel niet doorvoerd?quote:
Ik vind het eerlijk gezegd nog vrij rustig als je op zo'n dramatische positie op de ranglijst staat.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef TimoBasso het volgende:
Jongens.. wat is er met Ajax aan de hand?
Lijkt wel een gekkenhuis.
kom op, we staan nog in het linkerrijtjequote:Op donderdag 1 december 2005 17:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het gisteren voor in het eerst in weken aangedurft om de stand weer eens te kijken
Ik kreeg bijna een hartverzakking....
Dibaquote:Op donderdag 1 december 2005 17:38 schreef Messenga het volgende:
Iemand trouwens gister Diba gezien? Als die elke week zo speelt is ons probleem opgelost op linksbuiten..
Wanhopige tijden vragen om wanhopige oplossingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |