abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32716705
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volstrekt onnodige aankopen...
Daar heb ik niks over gezegd.

Ik wil een links+rechtsbuiten, thnx.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32716721
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden:
Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.

En als ik de opstelling zou maken:
Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
De Jong voorin ?
pi_32716733
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
Immers, waar rook is, is vuur.
Dan is het afwachten dat het eindelijk naar buiten komt.
pi_32716746
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

De Jong voorin ?
Yep, zie het maar als een soort 4-5-1 met drie of vier aanvallende ingestelde middenvelders.

De Jong schiet of kopt er nog wel eens een bal in, dat hoef je van Rosales echt niet te verwachten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2005 @ 01:35:48 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32716798
De Jong heeft idd altijd drang naar de goal toe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32717364
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
De Jong heeft idd altijd drang naar de goal toe
En ik heb nu drang naar mijn bed. Toedeloe
pi_32718366
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef JustJunior het volgende:
Wat een actie zeg. Dat kan ook echt alleen bij Ajax
V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32719123
Mooi zo.. Dit bied een mogelijkheid voor jeugdspelers om evaring op te doen in het eerste en heijtinga om zich weer op zijn oude niveau te nestelen zodat ze er volgend jaar kunnen staan

dus toch een overgangsjaar

ook kan het zijn dat Ajax al rond is met diversen, wie zouden er dan genoemde vervangers zijn?

Trabelsi -> Heitinga (selectie), vd Borre (aankoop)?
Maxwell -> Urby, Juanfran (selectie), de Boer (aankoop)?
Pienaar -> Wilhelmson (aankoop)
de Jong -> denk dat ie bijtekend, anders Wilhelmson (aankoop)

En dan komen vlaar en Huntelaar nog...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 1 december 2005 @ 09:09:29 #34
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32719145
quote:
Op donderdag 1 december 2005 07:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.
Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelers
pi_32719173
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelers
en daarbij komt dat er rtond van bommel vorig jaar een enorme hype was mbt het Ned. elftal... Diezelfde hype is er nu voor geen enkele ajacied die gaat vertrekken...
pi_32719190
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen.
Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32719219
Ik heb al weken geleden gevraagd om de bezem dus ik ben erg blij met deze maatregel.

Geef de (voorlopig) echte Ajacieden maar de kans
Houd van een lijntje.
pi_32719237
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.
is het niet. ik vind het niet meer dan logisch dat je spelers waarvan je weet dat je ze gaat verliezen niet meer opstelt om zo anderen de kans te bieden zich dit jaar te ontwikkelen. Mocht dat niet werken kun je je mening om ze niet op te stellen altijd nog herzien.
pi_32719273
Ik had deze maatregel overigens pas in feb. genomen (na de transferperiode), nu doe je aan kapitaal vernietiging.
pi_32719355
goeie actie
eindelijk een goed duidelijk standpunt
pi_32719454
Het is zeker een duidelijk standpunt en ik begrijp het ook wel. Alleen getuigt het wel weer van die hardheid waar Ajax zoveel kritiek op krijgt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32719539
quote:
k vind het echt erg om te zien hoe Trabelsi, die echt heel veel voor de club heeft betekend, op zo een manier aan de kant wordt gezet. Die man toont altijd volle inzet en speelt als een van de weinigen constant op een hoog niveau
Dezelfde Trabelsi die een half jaar weigerde op te dagen bij de training, en weigerde te spelen omdat hij niet weg kon? Het lijkt mij best een aardige gozer, maar na die actie heeft hij bij mij elk recht van spreken verspeeld.

Natuurlijk is het wel vreemd dat je een aantal goede spelers niet opsteld. Aan de andere kant is het logisch dat je aan een team wilt bouwen. Spelers waarmee je volgend seizoen wil knallen moeten aan elkaar wennen op het veld. Mooi streven, maar het past niet echt bij het opstelbeleid van Blind in het afgelopen seizoen.

Maw, ik weet niet zo goed wat ervan te denken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 1 december 2005 @ 09:36:27 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32719555
Op mijn verlanglijstje heb ik een rechts- en een linksbuiten gezet, liefst zelfs van allebei twee.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 december 2005 @ 09:42:57 #44
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32719666
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:30 schreef Suijk het volgende:
Het is zeker een duidelijk standpunt en ik begrijp het ook wel. Alleen getuigt het wel weer van die hardheid waar Ajax zoveel kritiek op krijgt.
Duidelijk is het wel ja. Pienaar en Trabelsi gaan toch weg, dus die proberen ze gewoon nog in de winterstop te verkopen op deze manier.
Ik denk dat deze maatregel voor Nigel de druppel is en dat hij nu zeker niet gaat bijtekenen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32719736
Ach met De Jong loopt het ook voor geen meter dus ik kan er geen traan om laten
Houd van een lijntje.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:50:19 #46
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32719784
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach met De Jong loopt het ook voor geen meter dus ik kan er geen traan om laten
Dan kan je net zo goed de gehele selectie in de uitverkoop zetten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 1 december 2005 @ 09:51:58 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32719817
quote:
'Ajax stelt Trabelsi en Pienaar niet meer op'

Uitgegeven: 1 december 2005 00:39
Laatst gewijzigd: 1 december 2005 00:40

AMSTERDAM - Ajax gunt spelers die hun aflopende contract niet verlengen geen speeltijd meer. Hatem Trabelsi en Steven Pienaar hoeven daarom niet meer op speeltijd te rekenen. Dat meldt Studio Sport woensdagavond.

Ook Maxwell komt volgens Studio Sport waarschijnlijk niet meer in actie, maar de Braziliaan is momenteel toch geblesseerd. Nigel de Jong wacht mogelijk een zelfde lot. De Jong heeft van Ajax nog enige weken de tijd gekregen om te beslissen of hij zijn contract wil verlengen.
Het gaat dus vooralsnog alleen om Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell, aangezien die al hebben aangegeven hun aflopende contract niet te verlengen, de ondankbare honden! Nigel de Jong heeft nog helemaal niets aangegeven en ik hoop dan ook dat hij zijn contract verlengt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32719823
Maar niet de hele selectie zint op een vertrek
Houd van een lijntje.
pi_32719917
Jalalalalalalala Ajax!
  donderdag 1 december 2005 @ 10:05:23 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32720115
Overigens, als we de CL willen winnen, lijkt het me wel dat we de beste spelers moeten opstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')