Daar heb ik niks over gezegd.quote:
De Jong voorin ?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden:
Stekelenburg: Emanuelson, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Sneijder, Maduro, Galasek; Babel, Rosenberg, Rosales.
En als ik de opstelling zou maken:
Stekelenburg; Juanfran, Escudé, Grygera, Trabelsi, Emanuelson, Maduro, Pienaar; Sneijder, Charisteas, De Jong.
Dan is het afwachten dat het eindelijk naar buiten komt.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Ik durf er bijna om te wedden dat Ajax al met heel wat spelers van andere clubs rond is.
Dus dat veel geruchten waarheid zijn.
Immers, waar rook is, is vuur.
Yep, zie het maar als een soort 4-5-1 met drie of vier aanvallende ingestelde middenvelders.quote:
En ik heb nu drang naar mijn bed. Toedeloequote:Op donderdag 1 december 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
De Jong heeft idd altijd drang naar de goal toe
V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef JustJunior het volgende:
Wat een actie zeg. Dat kan ook echt alleen bij Ajax
Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelersquote:Op donderdag 1 december 2005 07:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
V. Bommel mocht wel blijven spelen vorig jaar idd.![]()
en daarbij komt dat er rtond van bommel vorig jaar een enorme hype was mbt het Ned. elftal... Diezelfde hype is er nu voor geen enkele ajacied die gaat vertrekken...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen. Bij Ajax is de situatie totaal anders. Het seizoen is nu toch niet meer te redden, dan kan je beter alvast gaan toewerken naar volgend jaar met de spelers die je volgend jaar ook kunt opstellen, anders kan je in de zomer opnieuw beginnen. Daar komt bij dat Pienaar en Trabelsi beiden niet de dragende spelers zijn en in mijn ogen zijn ze allebei vervangbaar voor gelijkwaardige spelers
Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Van Bommel was de man bij PSV en ze speelden nog voor de titel, dan is het logisch om je beste man te laten spelen.
is het niet. ik vind het niet meer dan logisch dat je spelers waarvan je weet dat je ze gaat verliezen niet meer opstelt om zo anderen de kans te bieden zich dit jaar te ontwikkelen. Mocht dat niet werken kun je je mening om ze niet op te stellen altijd nog herzien.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax wase r toch ook bij toen ze de betreffende spelers een contract voor een bepaalde tijd aanboden? Ik vind het gewoon chantage.
Dezelfde Trabelsi die een half jaar weigerde op te dagen bij de training, en weigerde te spelen omdat hij niet weg kon? Het lijkt mij best een aardige gozer, maar na die actie heeft hij bij mij elk recht van spreken verspeeld.quote:k vind het echt erg om te zien hoe Trabelsi, die echt heel veel voor de club heeft betekend, op zo een manier aan de kant wordt gezet. Die man toont altijd volle inzet en speelt als een van de weinigen constant op een hoog niveau
Duidelijk is het wel ja. Pienaar en Trabelsi gaan toch weg, dus die proberen ze gewoon nog in de winterstop te verkopen op deze manier.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:30 schreef Suijk het volgende:
Het is zeker een duidelijk standpunt en ik begrijp het ook wel. Alleen getuigt het wel weer van die hardheid waar Ajax zoveel kritiek op krijgt.
Dan kan je net zo goed de gehele selectie in de uitverkoop zettenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach met De Jong loopt het ook voor geen meter dus ik kan er geen traan om laten
Het gaat dus vooralsnog alleen om Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Maxwell, aangezien die al hebben aangegeven hun aflopende contract niet te verlengen, de ondankbare honden! Nigel de Jong heeft nog helemaal niets aangegeven en ik hoop dan ook dat hij zijn contract verlengt.quote:'Ajax stelt Trabelsi en Pienaar niet meer op'
Uitgegeven: 1 december 2005 00:39
Laatst gewijzigd: 1 december 2005 00:40
AMSTERDAM - Ajax gunt spelers die hun aflopende contract niet verlengen geen speeltijd meer. Hatem Trabelsi en Steven Pienaar hoeven daarom niet meer op speeltijd te rekenen. Dat meldt Studio Sport woensdagavond.
Ook Maxwell komt volgens Studio Sport waarschijnlijk niet meer in actie, maar de Braziliaan is momenteel toch geblesseerd. Nigel de Jong wacht mogelijk een zelfde lot. De Jong heeft van Ajax nog enige weken de tijd gekregen om te beslissen of hij zijn contract wil verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |