Die heb ikquote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mooie schoentjes uit het vorige topic
(verkapte tvp)
Gisteren gehaald en tevens een zwarte polo erbij.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mooie schoentjes uit het vorige topic
(verkapte tvp)
Dat revirseble doet t hemquote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is ook vet:
[afbeelding]
Hij is reversible, als je hem binnenste buiten draait heb je alleen het lacoste logo op de voorkant.
Ziet er vrij voetbal'esque uit..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is ook vet:
[afbeelding]
Hij is reversible, als je hem binnenste buiten draait heb je alleen het lacoste logo op de voorkant.
Ja, de nieuwe collectie stroomt zo langzamerhand binnen. De schoenen vond ik niet zo interessant, maar er kwam nog meer. Het grootste deel hangt over 1 tot 1,5 maand in de winkel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef Superheld het volgende:
Iemand nog wat nieuwe/leuke dingen gezien?
Heb hier een uitgebreide folder liggen en wat voorproefjes gezien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:31 schreef Superheld het volgende:
Ben benieuwd naar nieuwe collectie. >:O
Hoer, daar heb ik toch niks aan.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoer, daar heb ik toch niks aan.![]()
Wel nice, maar vind de mijne toch mooier:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Schopje
Net nieuwe schoenen gehaald:
[afbeelding]
Heb ik ook, maar die van robbie zie je minder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
Wel nice, maar vind de mijne toch mooier:
[afbeelding]
Nee valt wel mee, wou alleen een petje hebben. Vind niet veel petten mooi maar van burberry etc. wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die van robbie zie je minder.
offtopic: Jij probeert je echt als casual te gaan kleden he?![]()
Stone island.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:26 schreef Juninho het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, wou alleen een petje hebben. Vind niet veel petten mooi maar van burberry etc. wel.
Nou, echt wel heeyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:03 schreef Bananenman het volgende:
Lacoste de gekste
ik heb zwarte puma schoenen gehaald. En toen had ik ook de zwarte lacoste aan. zaten erg lekker dus heb ze in het wit laten halen 2 zwarte leren schoenen kopen vond ik overdrevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:49 schreef zenith_ust het volgende:
netjesik heb ze in het zwart, ik wil deze of het nieuwe model halen voor van de zomer.
veel plezier er mee
mag ik vragen waar die opmerking op slaat ?quote:
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:58 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
mag ik vragen waar die opmerking op slaat ?
Daarom moest je er ook even in posten?quote:
Yup.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom moest je er ook even in posten?![]()
Nee hoor, dit is niet voor kakkers.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Logisch dat ik hier een tvp plaats.![]()
Nu wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is niet voor kakkers.
Hoe duur is de één, en d'ander?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[ http://xs71.xs.to/pics/06105/lacoste1.jpg ]
[afbeelding]
Wie heeft het erover dat ik kakker ben.quote:
Deze wil ik nog graag in het beige hebben, ook volledig leer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die effen worden niet meer gemaakt, ze hebben nu wel andere maar die zijn meer van de 'tenniscollectie'. Van het najaar komen er weer nieuwe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef AFCA-ML het volgende:
Weet iemand of ze alweer petjes hebben in lacoste shop in amsterdam?
klopt een nette winkel laatst even binnen gewandeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef schatje het volgende:
Ik zag dat ze in Utrecht nu ook een Lacoste winkel hebben. In de voormalige Didl winkel aan de Lijnmarkt, op die hoek.
jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Waar in Amsterdam zit die Lacoste Shop? In de P.C. Hooftstraat?
Nog altijd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Waar in Amsterdam zit die Lacoste Shop? In de P.C. Hooftstraat?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha...dan mag ik voortaan wel even beter uit mijn doppen kijken, ben er dan al vaak langs gelopen, het zal wel komen doordat ik toen steeds meer gefixeerd was op andere winkels in die straat.quote:
Als je vanaf rijksmuseum/leidscheplein kant komt is het vrijwel direct aan je rechterhand.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Haha...dan mag ik voortaan wel even beter uit mijn doppen kijken, ben er dan al vaak langs gelopen, het zal wel komen doordat ik toen steeds meer gefixeerd was op andere winkels in die straat.
Kijk eens naast rood.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tnx
Zijn dat ze allemaal? Die roze staat er niet op iig
Inderdaad. Ik heb mijne in Praag laten liggen en ik wil al heel lang een nieuwe, maar er zijn nu alleen maar pauperpetjes met het logo en de letters LACOSTE groot op de voorkant, itt die ouwe met alleen het krokodilletje aan de zijkantquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:13 schreef Fcuker het volgende:
Heeeeeeeel erg jammer dat ze die "oude" lacoste petjes van 50 euro niet meer verkopen:(:(:(:(:(:(:(
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:24 schreef Heroinjunk het volgende:
lacoste polo's hebben echt een kutpasvorm in vergelijking met een ralph lauren polo.
Juistem, ze zeggen dat ze die mischien nog in Engeland en Frankrijk hebben. Ik was laatst ook in Praag daar hadden ze nog 1'tje een rode, maar omdat ik gewoon al een rode Ralph lauren petje heb heb ik die niet gekocht. Waar ik nu tog spijt van hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb mijne in Praag laten liggen en ik wil al heel lang een nieuwe, maar er zijn nu alleen maar pauperpetjes met het logo en de letters LACOSTE groot op de voorkant, itt die ouwe met alleen het krokodilletje aan de zijkant
Heb zelfs al gemaild naar ze maar hij is echt nergens meer te krijgen![]()
nee idd, ik zie ze hangen vanaf 75,-quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef Knoekie het volgende:
Dan is het zeker geen echte.
Lacoste polo's vallen heel vreemd tegenwoordig. Vooral de pique-polo's verliezen heel snel hun pasvorm en gaan helemaal in elkaar zitten na het wassen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op de een of andere manier vallen de polo's van Lacoste heel wijd.. Maar ze hebben ook een andere lijn polo's, andere stof ook, die wel een stuk beter afkleden..
die van mij is 2 maanden oud, en mankeert nog niet veel aan gelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Lacoste polo's vallen heel vreemd tegenwoordig. Vooral de pique-polo's verliezen heel snel hun pasvorm en gaan helemaal in elkaar zitten na het wassen.
Ik heb zelf nog een Lacoste-polo van mijn moeder die 20 jaar oud (jaja, echt vintage) is en er nog perfect uit ziet én nog steeds goed past. Dat kun je van de huidige polo's echt niet meer zeggen.
Ik heb er 2 (knalroze en limegroen) die nu 3 jaar oud zijn en die zien er eigenlijk al echt niet meer uit. Dat vind ik toch wel vrij snel voor polo's van die prijs...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:44 schreef justmattie het volgende:
die van mij is 2 maanden oud, en mankeert nog niet veel aan gelukkig![]()
Is hier ook een webshop van?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef hmmmz het volgende:
Ben nu een paar weken terug uit Buenos Aires en daar struikel je werkelijk over de Lacoste winkels. Voor de rest is alles er goedkoop, dus ook de lacost kleding. Zo'n standaart lacoste polo'tje waar je hier E70 voor betaald kost daar omgerekend maar E30. Dus heb ik maar een gestreepte met lange mouwen meegenomen voor omgerekend 37E![]()
Had eigenlijk daar een hele koffer moeten inkopen om ze hier dan door te verkopen.
Word vast wel veel gedragen ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:17 schreef Yeahinho het volgende:
Loopt heel vak 410 in die rommel ofzo?
Die bovenste zijn wel gruwlijk, weet iemand waar je deze kan halen?quote:Op donderdag 25 december 2008 18:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil van die Slip-Ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder vind ik lacoste maar een gaar merk
Heb je ze geprobeerd te bellen? Ze kunnen het vast wel opsturen toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ga toch niet 6 uur in die teringtrein zitten voor een kledingstuk
Fromus2eu is zeer betrouwbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Jasper.S het volgende:
Weet iemand of de Lacoste schoen groot of klein vallen?
En heeft iemand ervaring met de organisatie fromus2eu want ik wil graag gebruik maken van de eShop maar die is alleen te gebruiken in de USA.
pm maarquote:Op donderdag 9 april 2009 00:49 schreef Nashje het volgende:
In de aanbieding: 2 voor ¤80,-. En ze zijn niet fake.
Nooit last van. Prima kwaliteitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:44 schreef TwyLight het volgende:
Die polo's van tegenwoordig zijn echt niks meer waardvorige maand gekocht en nu is die al een beetje in elkaar gaan zitten (beetje korter aan de onderkant) en onderaan helemaal wijd geworden
die kan ik dus nu al niet meer aan
!
Hij staat me prima, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je had het in je tekst over een hele mooie polomaar dat ding is echt afgrijselijk
Iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je had het in je tekst over een hele mooie polomaar dat ding is echt afgrijselijk
Ik vind 'm mooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb in Spanje een hele mooie polo gekocht. Ontworpen door niemand minder dan Armand Basi.... WIE!?... Ja, Armand Basi, dat is daar een bekende ontwerper
Foto doet hem geen recht, maar hij is echt heel mooi. Mooie kwaliteit stof ook. Wel prijzig (115 euro), maar kon hem niet laten hangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik denk dat jij lekker die Bossche bollen uit je ogen moet wrijven.
Vrouwen hebben daar ook een veel betere kijk op dan die wannabe hooliesquote:
Ga houthakken jonge.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vrouwen hebben daar ook een veel betere kijk op dan die wannabe hoolies
bronquote:Flagship Lacoste in Rotterdam
Lacoste, het label dat te herkennen is aan het kleine krokodilletje, opent binnenkort de grootste flagshipstore van Noord-Europa. Je zou denken dat daarvoor een wereldstad als Londen of Parijs is uitgezocht, maar nee. De megawinkel komt in Rotterdam. Voor de meest uitgebreide Lacoste-collectie moeten sportievelingen en fashionistas in de Maasstad zijn. De Flagship Store, die een etalage krijgt van achttien meter breed en een winkeloppervlak van ruim 300 vierkante meter, zal op 29 juni opengaan.
Behalve de Lacoste kleding- en accessoirecollectie zal ook de nieuwe Lacoste Red collectie in de winkel aanwezig zijn. En wie denkt dat de winkel alleen voor heren is komt bedrogen uit; vrouwelijke shoppers komen ook aan hun trekken want de damescollectie ook enorm.
Tijdens de opening van de flagshipstore zal Challenge, de nieuwste geur van Lacoste, voor het eerst in Nederland verkrijgbaar zijn. Lacoste Challenge is een krachtige nieuwe geur voor de assertieve urban man. De flacon van Lacoste Challenge heeft de vorm van een handgreep van een tennisracket, om zo de sportiviteit van de geur nog eens extra te benadrukken. De vloeistof in de fles heeft een opvallende gele kleur die verwijst naar de klassieke helder gele tennisballen. Tot 31 juli maakt iedereen die iets in de flagshipstore koopt kans op een gratis Lacoste Challenge flacon.
Tegelijkertijd met de komst van de Lacoste winkel is winkelcentrum The Mall verbouwd en omgedoopt tot Passage. De entree aan de Coolsingel Bulgersteyn, voorheen herkenbaar aan de gele kegel, is nu de nieuwe ingang van de grootste Lacostewinkel van Noord-Europa.
Met zijn oorprong in de sport is Lacoste inmiddels uitgegroeid tot een label met een breed aanbod: Van sport- en vrijetijdskleding, schoeisel, geuren en lederwaren, tot brillen, horloges, huistextiel en ceinturen. Als eigenaar van een van de bekendste merken wereldwijd, heeft Lacoste S.A. in 2007 een omzet gerealiseerd van 1,557 miljard euro. In de 112 landen waar het merk wordt vertegenwoordigd, worden elke seconde twee Lacosteproducten verkocht in meer dan duizend eigen winkels en meer dan tweeduizend verkooppunten in warenhuizen.
Welke kleur?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef Bananenman het volgende:
Weet iemand waar je het oude model Lacoste pet kan halen? Ik had er 'vroeger' eentje maar die heb ik op reis een keer laten liggenIk weet dat je ze iig bij de Lacoste boutique in Amsterdam niet kan halen, maar ik zie ondertussen op Hyves allemaal jochies die petten verkopen, en aangezien ze op de foto uit een origineel Lacoste tasje lijken te komen vermoed ik toch dat er ergens een Lacoste boutique zit die ze nog verkoopt... Al is dat misschien in Frankrijk of zo? Ik bedoel dus dit model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gracias.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |