Die heb ikquote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mooie schoentjes uit het vorige topic
(verkapte tvp)
Gisteren gehaald en tevens een zwarte polo erbij.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mooie schoentjes uit het vorige topic
(verkapte tvp)
Dat revirseble doet t hemquote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is ook vet:
[afbeelding]
Hij is reversible, als je hem binnenste buiten draait heb je alleen het lacoste logo op de voorkant.
Ziet er vrij voetbal'esque uit..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is ook vet:
[afbeelding]
Hij is reversible, als je hem binnenste buiten draait heb je alleen het lacoste logo op de voorkant.
Ja, de nieuwe collectie stroomt zo langzamerhand binnen. De schoenen vond ik niet zo interessant, maar er kwam nog meer. Het grootste deel hangt over 1 tot 1,5 maand in de winkel.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef Superheld het volgende:
Iemand nog wat nieuwe/leuke dingen gezien?
Heb hier een uitgebreide folder liggen en wat voorproefjes gezien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:31 schreef Superheld het volgende:
Ben benieuwd naar nieuwe collectie. >:O
Hoer, daar heb ik toch niks aan.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoer, daar heb ik toch niks aan.![]()
Wel nice, maar vind de mijne toch mooier:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Schopje
Net nieuwe schoenen gehaald:
[afbeelding]
Heb ik ook, maar die van robbie zie je minder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Juninho het volgende:
[..]
Wel nice, maar vind de mijne toch mooier:
[afbeelding]
Nee valt wel mee, wou alleen een petje hebben. Vind niet veel petten mooi maar van burberry etc. wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die van robbie zie je minder.
offtopic: Jij probeert je echt als casual te gaan kleden he?![]()
Stone island.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:26 schreef Juninho het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, wou alleen een petje hebben. Vind niet veel petten mooi maar van burberry etc. wel.
Nou, echt wel heeyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:03 schreef Bananenman het volgende:
Lacoste de gekste
ik heb zwarte puma schoenen gehaald. En toen had ik ook de zwarte lacoste aan. zaten erg lekker dus heb ze in het wit laten halen 2 zwarte leren schoenen kopen vond ik overdrevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:49 schreef zenith_ust het volgende:
netjesik heb ze in het zwart, ik wil deze of het nieuwe model halen voor van de zomer.
veel plezier er mee
mag ik vragen waar die opmerking op slaat ?quote:
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:58 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
mag ik vragen waar die opmerking op slaat ?
Daarom moest je er ook even in posten?quote:
Yup.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom moest je er ook even in posten?![]()
Nee hoor, dit is niet voor kakkers.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Logisch dat ik hier een tvp plaats.![]()
Nu wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is niet voor kakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |