Nou kijk, als je een beetje thug-boy bent dan laat je je boxen boven je broek uitkomen (je broekt hangt dus lager), en dan zie je dus dat mooie Bjorn Borg staan hequote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Firefly18 het volgende:
waarom moet er een bekend merk opstaan dat betaal je, oftewel je moet weten waar de goede, kwaliteit producten te halen zijn....
*mag geen reclame van z'n baas maken*
normaal, een ethernet kaart is goedkoperquote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef MSXUser het volgende:
15-20 euro per stuk zijn toch vrij normale prijzen?
met ondergoed is dat lastig hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Firefly18 het volgende:
waarom moet er een bekend merk opstaan dat betaal je, oftewel je moet weten waar de goede, kwaliteit producten te halen zijn....
Draag je toch voortaan een ethernetkaart...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:36 schreef McCarthy het volgende:
normaal, een ethernet kaart is goedkoper
hé, als je het 3 dagen draagt is het zo duur nietquote:
Dacht je dat je goedkopere boxers niet 3 dagen kon dragen ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
hé, als je het 3 dagen draagt is het zo duur niet
vroeger had ik fundamentals van WEquote:Op donderdag 1 december 2005 00:49 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik heb altijd al willen weten wat McCarthy voor onderbroek ( 3 dagen lang) aanheeft
wil ik wel eens proberen hoor maar mijn ervaring met goedkoop ondergoed is toch dat het wat minder mijn middenlichamelijke organie omsluitquote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef Aventura het volgende:
Wat is er mis met Zeeman?
Gadverdammequote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
vroeger had ik fundamentals van WE
zaten ook fijn hoor, alleen niet meer na 3 dagen
Ik draag niksquote:Op donderdag 1 december 2005 01:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt in dit topic tief je maar op
of draag je ook Bjorn Borg?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Aventura het volgende:
Ondergoed is overrated. En je krijgt er schimmelinfecties van![]()
Bedoel je niet na 3 keer wassen?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef McCarthy het volgende:
Als ze dat nou eens hadden gedaan toen, waren de Duitsers vast sneller weg geweestquote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef Aurelianus het volgende:
Pff, ondergoed is een overbodige luxe. In de hongerwinter aten we onderbroeken en liepen we rond met onze bevrijde, bungelende genitaliën in een nog onbevrijd Nederland.
dan moet je m zeker telkens zoeken omdat ie wegloopt?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
überhaupt ondergoed dragen is pauper.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:23 schreef hydrah het volgende:
Ik prefereer Hugo boss en Armani boven bjorn borg, dus ik vind jou eigenlijk maar een pauper dat je komt patsen met je 3 dagen lang gedragen bjorn borg boxershort
voor een pakketje met 5 stuks wel jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef MSXUser het volgende:
15-20 euro per stuk zijn toch vrij normale prijzen?
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je hebt vast ook wel van die paupers die doordeweeks Wibra onderbroeken dragen en dan één Björn Borg hebben voor in het weekend
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef hydrah het volgende:
Ja dat is tof, 1 weekend onderbroek zodat iedereen bij het uitgaan kan zien dat jij een boxershort van 19 euro kan betalen![]()
Dat meen je niet ??quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef sr_firewire het volgende:
Ik draag altijd strings van sloggi als man zijnde en ververs ze 1x per week, das minder smerig als jij met je Bjorn Borg onderbroek.
Niks mis met Bjorn Borg boxershorts!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:58 schreef McCarthy het volgende:
19 euro voor een onderbroekgruwelijk veel voor een lapje textiel.
Ik geef toe ze zitten perfect. Ook na 1 of 2, ja zelfs na driedagen maar is er nou echt geen concurrent die het voor de helft van de prijs doet?
Voor 10 euro heb je een netwerk kaart die goed werkt. Voor ondergoed moet je het dubbele neertellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |