(Bron: AD)quote:* Run op gratis ’verspilkalender’
ROTTERDAM - Nederlanders komen als bijen op een pot honing af op de gratis scheurkalender van Eneco. Het stroombedrijf ontving tot zijn eigen verbazing in één week maar liefst 25.000 bestellingen.
In de ’verspilkalender’ staan 365 tekeningen van Toon van Driel, bekend van strips als FC Knudde en Stamgasten. Verder staat bij elke prent een tip om stroom of gas te besparen.
Waar het de toegesnelde bestellers om te doen is, zegt een woordvoerder van Eneco niet te weten. ,,Natuurlijk zijn er mensen die de scheurkalender gewoon bestellen ’voor het leuk’, maar wij denken op deze manier wel degelijk aan te zetten tot energiebesparing. Onbewust nemen mensen de tips misschien in zich op.’’ Zowel klanten als niet-klanten kunnen de kalender via de website van Eneco bestellen.
quote:Door het bestellen van deze Verspilkalender geef ik ENECO Energie toestemming
mij te mailen over producten, diensten en tarieven.
De door u verstrekte gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van ENECO Energie. Het klantenbestand wordt gebruikt voor marketingdoeleinden. U hebt steeds recht op inzage, verbetering of verwijdering van uw gegevens. Hiervoor kunt u schriftelijk contact opnemen met ENECO Energie, postbus 1003, 3000 BA Rotterdam.
Dan vul je een zelfverzonnen e-mail adres en telefoonnummer in.quote:
Owja.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan vul je een zelfverzonnen e-mail adres en telefoonnummer in. [afbeelding]/
en een zelfverzonnen adresquote:Op woensdag 30 november 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan vul je een zelfverzonnen e-mail adres en telefoonnummer in. [afbeelding]/
Ja, en?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Owja.
Maar dan hebben ze mijn adres.
Als je van gratis dingen houdt, wel ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef kwintenstraler het volgende:
Mag je ook klikken als je geen Hollander bent![]()
Vraag ook maar alvast een nieuw gratis emailadres aanquote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef Roi het volgende:
Bevestiging bestelling Verspilkalender
Hartelijk dank voor uw bestelling van de gratis Toon van Driel Verspilkalender. U ontvangt de scheurkalender zo spoedig mogelijk thuis.
Maximaal één kalender per adres. Deze actie geldt van 14 november 2005 tot en met 1 januari 2006. Zolang de voorraad strekt.
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind het leuk hoor bupa, trek je maar niks aan van die vervelende ondankbare gevallen.
Ik wil hem zelf niet, maar ik wil hem wel naar een (onwetende) vriend sturen, zeker dat je niet moet betalen? vind het dan wle een beetje lullig voor hem.quote:
Het is gratis.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil hem zelf niet, maar ik wil hem wel naar een (onwetende) vriend sturen, zeker dat je niet moet betalen? vind het dan wle een beetje lullig voor hem.
Gewoon een fout telefoonnummer invoeren, een mailinatoradres en je brievenbusspam wegflikkeren.quote:
112 opgevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn telefoonnummer is 0, serieus
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef Maanvis het volgende:
sinds wanneer staat fok spam toe?
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef detulp050 het volgende:
Ik verheug me nu al op de dag dat ze vragen of mijn kat ook thuis is (zijn naam ingevuld)
blijf bij de permban. dit is gewoon spamquote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef TheFrankey het volgende:
SPAM .... permban optieven
En hoe gaan ze dan die kalender naar je sturen?quote:
Ander telefoonnummer opgeven is dan wél handig.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijn, elke dag zo\'n beldoos aan de telefoon om zes uur des avondsch.![]()
Ze gooien je gegevens door de database, en zien dan, als je telefoonnummer niet bestaat, dat bij je adres een ander telefoonnummer hoort ==> elke avond rond etenstijd een beldoosquote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ander telefoonnummer opgeven is dan wél handig.
Het pakte mijn telefoonnummer niet... omdat in de VS de telefoonnummers met een 1 beginnen, en niet met een 0.... dus ik heb maar van de 1 een 0 gemaakt.... en nu bellen ze vast iemand anders.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ze gooien je gegevens door de database, en zien dan, als je telefoonnummer niet bestaat, dat bij je adres een ander telefoonnummer hoort ==> elke avond rond etenstijd een beldoos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |