abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 15:17:25 #201
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32989468
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:

En waar zijn die spontane vrouwen gebleven?
Niet op datingsites?
censuur :O
pi_32989635
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
pi_32989882
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
pi_32990055
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
Computers met enkel verbinding naar datingsites neerzetten bij die feesten. .
pi_32990199
ik heb ook nog wat invites over.. 6 females en 2 gents.. laat maar wat horen als je ze wil hebben
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 11 december 2005 @ 15:55:46 #206
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990564
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:

Of dan heb je een leuk gesprek, zie je elkaars foto en dan ineens....ow ik moet nog kerstkaarten schrijven doei..
Ze kan ook zeggen, dat ze je een rotkop vindt hebben (om maar een extreem voorbeeld te noemen ), tja... De een zegt waar het op staat, de ander laat contact dood bloeien.
De harde of zachte manier.
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Of de personen die ze tegen gekomen is, zijn tot nu toe gewoon de moeite niet waard.

Ik heb ook nooit af willen spreken, gewoon omdat niemand me tot nu zo geboeid heeft, dat ik zin had om af te spreken. Of ze zijn wel aardig en gezellig, maar zie ik er verder niks in, dat het iets zou kunnen worden.
Als iemand écht leuk is, dan spreek ik wel af. En het risico dat het niks wordt of compleet tegenvalt maakt niet uit, ik zou afspreken voor de gezelligheid en je ziet wel. Dingen verwachten ben ik toch te nuchter voor. En dan kan het ook alleen maar meevallen.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 11 december 2005 @ 16:02:16 #207
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_32990737
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:38 schreef Maanvis het volgende:
Hebben anderen er nog meer last van dat PaiQ uit zichzelf Icebreakers gaat sturen? Ik heb een zeker fokkend iemand dmv een oneliner aangesproken en nu krijgen we tussen het chatten icebreakers die niet van haar, noch van mij komen..
Als je een tijdje niet met een match hebt gesproken initiëert Paiq zelf een IceBreaker; verder zal er soms door een chat heen een 'notice' komen dat er een IceBreaker beschikbaar is (waar dan op geklikt moet worden om te activeren).

Verder waren er vandaag/gister wat problemen met Paiq (caching-gerelateerd); dat is nu op korte termijn weer voorbij als het goed is (clearen van de browser-cache verhelpt eventuele problemen direct).
pi_32991368
Ik ben met een leuk meisje gematched!
pi_32991438
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:04 schreef Roellio het volgende:
Ik ben met een leuk meisje gematched!
Ik ook. Wat ik in die battledates tegenkom dat is echter 10 keer niks.
pi_32992368
Mên, net een speeddate met een meid die een neus had waarmee ze kippen dood kan pikken .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32992529

En dat heb je haar, geheel in stijl, even verteld?
pi_32992577
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Roellio het volgende:

En dat heb je haar, geheel in stijl, even verteld?
Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al af .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32992612
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al af .
Verstandig.
  zondag 11 december 2005 @ 17:57:24 #214
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32992623
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Datingsites bieden geen drank aan

edit: ik heb, op wat relatieplanet spul na, eigenlijk nooit advertenties voor singles reizen of feesten gezien. Adverteren ze soms alleen in de viva ofzo?
Vampire Romance O+
pi_32994025
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij een foto te plaatsen?
pi_32994049
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij een foto te plaatsen?
Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
pi_32994086
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
Wat voor reacties krijg je terug als je dat bij een vrouw plaatst?
pi_32994143
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Datingsites bieden geen drank aan

edit: ik heb, op wat relatieplanet spul na, eigenlijk nooit advertenties voor singles reizen of feesten gezien. Adverteren ze soms alleen in de viva ofzo?
De Volkskrant organiseerde ze ook, in ieder geval een paar jaar geleden. Alhoewel ik van vriendinnen heb gehoord dat dat wel een redelijk wanhopige vleeskeuring bleek.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32997034
bedankt.

[ Bericht 42% gewijzigd door smvs op 11-12-2005 20:40:30 ]
pi_32998307
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
pi_32998377
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
pi_32998480
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef thabit het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerd
  zondag 11 december 2005 @ 22:53:19 #224
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33001770
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Disorder het volgende:
Ja joh kutwijf, gooi me maar uit je matches. Sloerie
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33001815
Tja, zo gaat dat. Ze doen eerst heel leuk, daarna heel kortaf en dan dumpen ze je. Zoals het in een echte relatie ook gaat dus. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')