Dat had ik bij een aantal foto's ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Soms is de keuze echt moeilijk, ja...
Je zou idd bijna denken dat er een overschot aan mannen isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
Wees blij dat die mannelijke 23 jarige studentes niet op je reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige relatieplanet ex heeft haar tekst zodanig aangepast dat het één grote sneer naar mij toe is.. Nou, dat doet zeer.
*wenst dat daten nog volgens het jaren-80-principe ging*
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'quote:
Foto? msn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'
Dus dat viel wel mee. Ze is gewoon nogal haatdragend, kennelijk.![]()
Wil gewoon weten wat jij onder sexueel drama verstaatquote:
kasta voor minister president!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785368/2/25#32745115]vrijdag 2 december 2005 01:15 *knip*
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Beetje modder gooien naar je concurrenten helpt soms ook wel. Jammer dat ze de foto's niet ziet, zodat opmerkingen maken daarover niet zoveel zin heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef bateend het volgende:
[..]
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..![]()
waren of zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn "Matches" waren een week offline...
Ik dacht, geef d'r nog een paar dagen. Maar nu wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef MouseOver het volgende:
Als je dat soort dooie matches er in laat staan krijg je ook geen nieuwe. Eruit ermee dus
Zeg zelf, da's erg zielig voor die vriend.. dat hem dit nu moet overkomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ja, ze heeft het haar vriend verteld. Ik heb trouwens meer meiden gehad waar ik slechts vriendschappelijk mee omging... Dus ik zie niet in waarom het nu ook niet zou kunnen. Alhoewel ik uiteraard je opmerking goed begrijp. En ja, m'n principes op dit gebied zijn kennelijk niks waardquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?
EN?? Wat zei je laatst ook alweer? Dit was nu echt de laatste x, ik stop er voorgoed mee? Gelukkig heb je jouw principes overboord gezet, werkt veel beter zo.
Ik hou niet van vrouwen met problemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ik begrijp je opmerking niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen met problemen.
Whehehehequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Ben al druk aan het chatten, haha, best geinig die site.
Leuk hoe het is opgezet, erg origineel.
Die vragen in het begin zijn wel vervelend vind ik.
Volgens mij ook.. zie altijd 2 jongens, waarvan ik de een nog erger dan de ander vind, lullig maar waarquote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).
Maar vaak genoeg op die duim omhoog knop bij je foto geramd, dus wie weet spreken we elkaar nog snel
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
Kasta, lul!! Een goed tovenaar verklapt nooit zijn geheimem!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
[chatverslag]
Ze had overigens écht geen borsten:
[afbeelding]
Dan moeten er veel meiden tegelijk online zijn en op de Speeddate knop drukken..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
En als je nou geen foto plaatstquote:Op zondag 4 december 2005 10:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar inderdaad ik denk dat het zo werkt. Foto's met veel thumbs up worden gekoppeld aan foto's die ook hoog scoren. Zo krijg je een soort natuurlijke selectie
Helemaal waterdicht is het systeem natuurlijk niet...
Nee, omdat die foto immers toch eerst verborgen is. En na een tijdje moet je volgens de paiq filosofie "met de billetjes bloot"quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En als je nou geen foto plaatstof is dat geen mogelijkheid?
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboekquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Ben al druk aan het chatten, haha, best geinig die site.
Leuk hoe het is opgezet, erg origineel.
Die vragen in het begin zijn wel vervelend vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |