Lees dat stuk eens voor de gein.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er is toch een pensioenfonds voor voetballers?
Volgens mij overleed hij een dag na FC Utrecht - Ajax, op een maandag. Morgen is dat twee jaar terug. En woensdag precies twee jaar terug dat hij overleed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef zatoichi het volgende:
Precies twee jaar geleden speelde hij zijn laatste wedstrijd!
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/David_di_Tommasoquote:Zijn laatste wedstrijd was tegen Ajax op 27 november, Utrecht won het duel met 1-0. De euforie van de overwinning zou echter niet lang duren. In de nacht van maandag op dinsdag overleed David Di Tommaso volkomen onverwachts in zijn slaap. Utrecht was in rouw, waar Di Tommaso de dag er voor nog gewoon op de training was, was Utrecht een dag later een publiekslieveling armer. David Di Tommaso werd 26 jaar.
Je bedoelt donderdag .. Dito overleed op 29 november 2005quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij overleed hij een dag na FC Utrecht - Ajax, op een maandag. Morgen is dat twee jaar terug. En woensdag precies twee jaar terug dat hij overleed.
Inderdaad, de verbroedering in het voetbal was toen enorm.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef FU80 het volgende:
Hoe mooi een overwinning ook kan zijn, die vreugde is na zoiets ineens vergeten alsof het er nooit was. Het contrast inderdaad tussen die zondag en die dinsdag was echt niet normaal. Wel sportief alle reacties van o.a. Roda en Groningen en volgens mij nog een aantal clubs. Sneijder had ook geen bloemetje hoeven te brengen maar deed het toch, netjes van hem.
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt donderdag .. Dito overleed op 29 november 2005
Ik vond het echt triest dat de wedstrijd erna velen hem weer ging uitfluiten, alsof ze het vergeten waren. Ik moet zeggen dat ik daarna ook niet meer geweest ben.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:32 schreef thaduck het volgende:
Dankzij die actie van Sneijder ben ik hem heel anders gaan bekijken, in positieve zin. Als hij in staat is om zoiets te doen, terwijl hij in Utrecht alles behalve geliefd was, dan verdien je respect.
Dat was triest, maar de eerste minuten had Sneijder behoorlijk harde overtredingen en liep hij bij de scheids te zeuren om een gele kaart en daarop reageerde het stadion toen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik vond het echt triest dat de wedstrijd erna velen hem weer ging uitfluiten, alsof ze het vergeten waren. Ik moet zeggen dat ik daarna ook niet meer geweest ben.
Nee, dat was Sneijderquote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef RayMania het volgende:
Legde Diba trouwens ook niet een bos bloemen neer, terwijl hij daarvoor nog uitgescholden was voor tasjesdief?
quote:Vol trots kunnen wij jullie mededelen dat na goed overleg met FC Utrecht en Midreth(eigenaar stadion) de gracht aan de Bunnikside kant met graffiti bespoten zal worden. Afgelopen week hebben diverse vrijwilligers de gracht voorzien van een rode verf laag, deze laag dient als uitgangspunt voor de graffiti artiesten.
Op de gracht zal oa een portret van David diTomasso worden aangebracht en logo vd SV en FC maar ook de dom, noem maar op(zie foto's)
Aankomende weken zal de gracht verder worden afgemaakt.Het bespuiten van de gracht heeft als doel wat meer sfeer te brengen binnen het stadion. Suggesties zijn van harte welkom: info@svfcu.nl
Idd lijkt net vorig jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef RD4 het volgende:
4 jaar al? Wat gaat de tijd snel....nette piece!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |