Ik vind het ook fijn als een vrouw goed kan koken en netjes is. Aan de andere kant zorg ik er ook voor dat mijn vriendin in een net huis komt als ze blijft slapen. Kook ik ook voor haar als ze een drukke dag heeft gehad. Mijn vriendin durft nee te zeggen en als ik zeur dan heeft ze wel van ok ik doe t wel ff om van t gezeur af te zijn. Maar als ik te ver ga of ze heeft echt geen zin dan kan ik het echt zelf uitgaan zoeken, en desnoods slaapt ze gewoon rustig in een andere kamer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook niet alleen maar over jou.
Heeft niet altijd iets met karakter te maken trouwens. Gezien het feit dat mannen op andere gebieden juist weer een vrouw willen die dingen voor ze doet (huishouden, koken) krijg je toch relaties tussen dat soort mannen en vrouwen die, ook op seksgebied, niet goed nee durven te zeggen. Slechte zaak als de man dan zo'n houding heeft als jullie.
Zeker, bij mij gaat het niet evrder dan wat 'polsen'. Bovendien knap ik erg af op een man die eigenlijk niet wil maar het alleen voor mij doet. Dat is zooo niet erotiserend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay... maar als blijkt dat hij er echt niet voor te porren is, dan houdt het voor dat moment toch op?
Ik betwijfel of er mensen zijn die werkelijk de hele dag geil zijn. Het kan wel zo zijn dat ze op vrijwel ieder moment te porren zijn voor seks, maar constant geil zijn lijkt mij zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, als ik de hele dag geil was, zou ik denk ik ook vaker wat 'proberen' bij mijn vriend![]()
![]()
alles hangt er nog, maar kwaad worden omdat je geen beurt krijgt is mij nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je geen voorstelling maken van het mannelijk libido en de invloed daarvan op ons gedrag. Het is simpelweg onmogelijk om niet met je lul te denken, tenzij de hele zaak geamputeerd wordt.
We are driven by hormones...
Ach volgens mij gaat dit topic weer veel verder dan t in werkelijkheid is...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeker, bij mij gaat het niet evrder dan wat 'polsen'. Bovendien knap ik erg af op een man die eigenlijk niet wil maar het alleen voor mij doet. Dat is zooo niet erotiserend.
Vind het eng dat er mannen zijn die het niet uitmaakt of ze geil is of niet.
Dat heb ik dus ook. Als mijn partner seks met me zou hebben puur om van mijn gezeik af te zijn dan is het met mijn geilheid ook snel gedaan. Het leuke van seks is immers de wisselwerking, samen naar die orgasmes toe werken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeker, bij mij gaat het niet evrder dan wat 'polsen'. Bovendien knap ik erg af op een man die eigenlijk niet wil maar het alleen voor mij doet. Dat is zooo niet erotiserend.
Vind het eng dat er mannen zijn die het niet uitmaakt of ze geil is of niet.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als mijn partner seks met me zou hebben puur om van mijn gezeik af te zijn dan is het met mijn geilheid ook snel gedaan. Het leuke van seks is immers de wisselwerking, samen naar die orgasmes toe werken.
volgens mij ga jij in dit topic verder dan het in werkelijkheid is. dat bedoel je toch te zeggen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij gaat dit topic weer veel verder dan t in werkelijkheid is...
Ik heb een prima sexrelatie en mijn vriendin ook
Het is geen persoonlijke aanval naar jou toe...het is moeilijk om te omschrijven hoe je relatie met je partner precies is. Woorden kunnen verkeerd uitpakken en verkeerd worden geinterpreteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach volgens mij gaat dit topic weer veel verder dan t in werkelijkheid is...
Ik heb een prima sexrelatie en mijn vriendin ook
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laatst hebben wij het gedaan terwijl we allebei geen zin hadden. Het ging om het principe.Hij vroeg om seks, ik zei dat ik geen zin had (heb normaal altijd zin), dat vond hij belachelijk, dus toen deed ik het voor de lol toch, heel snel op de bank. Toen hij klaar was, zei hij dattie eik ook geen zin had, maar dat het een principekwestie was. Toen hebben we heel hard gelachen.
Voor de meesten is dat ook geen probleem. Ik geef alleen maar even aan dat het voor een man iets moeilijker is en zodoende misschien toch sneller naar buiten komt in de vorm van drammen.quote:Volgens mij zou de gemiddelde man van tegenwoordig dat stadium in zoverre ontgroeid moeten zijn, dat hij zijn impulsen toch voldoende kan controleren dat hij zich gewoon als een fatsoenlijk en beschaafd mens blijft gedragen, ondanks zijn libido
Triest? Ja. Maar ik vrees dat 't toch wel waar is. En verkachting is nimmer goed te praten, en wat ik zojuist beweerde is geen excuus maar indd wel een oorzaak van verkrachting.quote:Beetje trieste afschildering van het mannelijk geslacht. Je zou er bijna lesbisch van worden. Dit soort argument wordt trouwens ook wel eens gebruikt om verkrachting/aanranding goed te praten. *ril*
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laatst hebben wij het gedaan terwijl we allebei geen zin hadden. Het ging om het principe.Hij vroeg om seks, ik zei dat ik geen zin had (heb normaal altijd zin), dat vond hij belachelijk, dus toen deed ik het voor de lol toch, heel snel op de bank. Toen hij klaar was, zei hij dattie eik ook geen zin had, maar dat het een principekwestie was. Toen hebben we heel hard gelachen.
Jij was toch diegene die het met >200 kerels had gedaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind dat doorzeuren echt niet kan, een paar keer vragen oke, maar als diegene echt niet wil dan houdt het gewoon op hoor
Nee, mij ook niet en dat gaat ook nooit gebeuren. Ik probeer altijd niet teveel op mijn teentjes getrapt te zijn en laat het initiatief tot de volgende keer over aan mijn vriendin.quote:alles hangt er nog, maar kwaad worden omdat je geen beurt krijgt is mij nog nooit overkomen.
Hoe stereotiep gedacht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet en dat gaat ook nooit gebeuren. Ik probeer altijd niet teveel op mijn teentjes getrapt te zijn en laat het initiatief tot de volgende keer over aan mijn vriendin.
Ik wilde alleen maar impliciet aangeven hoe het mannelijk libido zich over het algemeen verhoudt tot dat van de vrouw.
Je bent hopelijk aan het stoken nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die het met >200 kerels had gedaan?
Dan kunnen die 2 minuutjes er ook nog wel bij
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben jij je vriendin ook terwille als jij er totaal geen zin in hebt?
Het grappige van stereotyperingen is dat ze nagenoeg altijd een kern van waarheid bevatten. Om over hoeveelheden testostoron en andere biologische kenmerken maar even te zwijgen.quote:Hoe stereotiep gedacht.
en dit:quote:testosteron-kanonnen
niet per definitie dezelfde mannen!quote:en als ze niet wil zet ik haar psychisch of lichamelijk onder druk zodat ik mijn kwakkie kwijt ben. En ik hou geen rekening met haar gevoelens, er komt bij mij niet op dat zij misschien helemaal niet wil, ik wil mijn kwakkie kwijt, dus werken trut!!
Nou sorry hoor, als mijn vriendje me in godsnaam maar even vingert omdat het moet vindt ike r echt geen kut aan. Seks is in mijn optiek en lichamelijk en geestelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Even vingeren is toch een kleine moeite.
Dat heb je gewoon voor elkaar over.
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens sex ga hebben om het principequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, die laatste categorie zullen wel meestal mannen met een erg hoge 'sexdrive' (of dus een erg hoog testosteron-gehalte) zijn. Andersom natuurlijk niet per se.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef AgLarrr het volgende:
Overigens zijn dit:
[..]
en dit:
[..]
niet per definitie dezelfde mannen!
Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alsof dat al niet bekend wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?
en als ie was gaan likken en daardoor probeerde aan te voelen hoe je stemming was? ik denk dat je als man dan toch echt wel duidelijk weet of ze zin heeft of niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Moonah het volgende:
We leren Mr.T. steeds beter kennen...![]()
En om ontopic te reageren:
Soms heb ik geen zin en mijn lief wel. Ik help hem dan wel eens een handje. En dan wil ik ook best wel even met mijn tieten spelen voor hem. En nee, daar beleef ik dan niet zo veel lol aan, maar het staat me ook niet tegen. Echter, toen hij laatst 's nachts uit de kroeg kwam en geil was gingen we even snel neuken (ik lag al te slapen). Dat kán heel leuk uitpakken, maar afgelopen keer voelde ik me toch echt gebruikt.
Mwoah, daar was hij toen te lam voor...quote:
Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalkquote:
Jawel, hij knijpt mijn neus dicht zodat mijn mond wel open moet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
Maar ik neem aan dat jouw vriend geen 'druk' op je legt om hem ter wille te zijn als je een keer ook geen trek hebt in een hand- of blowjob?
Ik heb je nog niet online gezien, ben zelf nu even niet online omdat ik andere dingen moet doen. En het is offttopic ook nog eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Nickthedick het volgende:
Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalkIk voel me nog niet echt geintimideerd.
![]()
U bedoelt "Hap"?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
Zodra hij je neus weer loslaat, gaan je kaakreflexen werken!
Koop een dildo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
U bedoelt "Hap"?![]()
Maar meer ontopic:
Ik was zo eens aan het nadenken. Ik ben dus best wel een pleaser. En mijn lief niet. Dus als ík zin heb en híj een keer niet, dan doet hij er ook niets mee. Met als gevolg dat ik dus echt ga mokken.
Beetje kinderachtig ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |