abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:12:01 #151
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32756083
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dit topic gaat ook niet alleen maar over jou.

Heeft niet altijd iets met karakter te maken trouwens. Gezien het feit dat mannen op andere gebieden juist weer een vrouw willen die dingen voor ze doet (huishouden, koken) krijg je toch relaties tussen dat soort mannen en vrouwen die, ook op seksgebied, niet goed nee durven te zeggen. Slechte zaak als de man dan zo'n houding heeft als jullie.
Ik vind het ook fijn als een vrouw goed kan koken en netjes is. Aan de andere kant zorg ik er ook voor dat mijn vriendin in een net huis komt als ze blijft slapen. Kook ik ook voor haar als ze een drukke dag heeft gehad. Mijn vriendin durft nee te zeggen en als ik zeur dan heeft ze wel van ok ik doe t wel ff om van t gezeur af te zijn. Maar als ik te ver ga of ze heeft echt geen zin dan kan ik het echt zelf uitgaan zoeken, en desnoods slaapt ze gewoon rustig in een andere kamer.

Ik denk dat je in een relatie sowieso aan elkaar gewaagd moet zijn. Ik ben dominant, mijn vriendin is dat ook.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32756099
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja okay... maar als blijkt dat hij er echt niet voor te porren is, dan houdt het voor dat moment toch op?
Zeker, bij mij gaat het niet evrder dan wat 'polsen'. Bovendien knap ik erg af op een man die eigenlijk niet wil maar het alleen voor mij doet. Dat is zooo niet erotiserend.
Vind het eng dat er mannen zijn die het niet uitmaakt of ze geil is of niet.
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 15:14:02 #153
5428 crew  miss_sly
pi_32756137
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou, als ik de hele dag geil was, zou ik denk ik ook vaker wat 'proberen' bij mijn vriend
Ik betwijfel of er mensen zijn die werkelijk de hele dag geil zijn. Het kan wel zo zijn dat ze op vrijwel ieder moment te porren zijn voor seks, maar constant geil zijn lijkt mij zwaar overdreven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:15:23 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32756181
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij je geen voorstelling maken van het mannelijk libido en de invloed daarvan op ons gedrag. Het is simpelweg onmogelijk om niet met je lul te denken, tenzij de hele zaak geamputeerd wordt.

We are driven by hormones...
alles hangt er nog, maar kwaad worden omdat je geen beurt krijgt is mij nog nooit overkomen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:16:12 #155
88139 JoeyT
pi_32756211
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zeker, bij mij gaat het niet evrder dan wat 'polsen'. Bovendien knap ik erg af op een man die eigenlijk niet wil maar het alleen voor mij doet. Dat is zooo niet erotiserend.
Ach volgens mij gaat dit topic weer veel verder dan t in werkelijkheid is...

Ik heb een prima sexrelatie en mijn vriendin ook
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:16:19 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32756215
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:

Dat heb ik dus ook. Als mijn partner seks met me zou hebben puur om van mijn gezeik af te zijn dan is het met mijn geilheid ook snel gedaan. Het leuke van seks is immers de wisselwerking, samen naar die orgasmes toe werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32756236
Laatst hebben wij het gedaan terwijl we allebei geen zin hadden. Het ging om het principe. Hij vroeg om seks, ik zei dat ik geen zin had (heb normaal altijd zin), dat vond hij belachelijk, dus toen deed ik het voor de lol toch, heel snel op de bank. Toen hij klaar was, zei hij dattie eik ook geen zin had, maar dat het een principekwestie was. Toen hebben we heel hard gelachen.
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 15:17:21 #158
5428 crew  miss_sly
pi_32756246
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Als mijn partner seks met me zou hebben puur om van mijn gezeik af te zijn dan is het met mijn geilheid ook snel gedaan. Het leuke van seks is immers de wisselwerking, samen naar die orgasmes toe werken.
Wat zij zegt!
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:17:40 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32756256
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

volgens mij ga jij in dit topic verder dan het in werkelijkheid is. dat bedoel je toch te zeggen?
pi_32756300
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is geen persoonlijke aanval naar jou toe...het is moeilijk om te omschrijven hoe je relatie met je partner precies is. Woorden kunnen verkeerd uitpakken en verkeerd worden geinterpreteerd.
Ik dacht meer in het algemeen, er zijn bijv. toch veel culturen en religies waarin het de plicht is van de vrouw om de man terwille te zijn op sexueel gebied, waarbij haar 'zin' irrelevant is.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:21:23 #161
88139 JoeyT
pi_32756362
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laatst hebben wij het gedaan terwijl we allebei geen zin hadden. Het ging om het principe. Hij vroeg om seks, ik zei dat ik geen zin had (heb normaal altijd zin), dat vond hij belachelijk, dus toen deed ik het voor de lol toch, heel snel op de bank. Toen hij klaar was, zei hij dattie eik ook geen zin had, maar dat het een principekwestie was. Toen hebben we heel hard gelachen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:21:51 #162
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32756376
quote:
Volgens mij zou de gemiddelde man van tegenwoordig dat stadium in zoverre ontgroeid moeten zijn, dat hij zijn impulsen toch voldoende kan controleren dat hij zich gewoon als een fatsoenlijk en beschaafd mens blijft gedragen, ondanks zijn libido
Voor de meesten is dat ook geen probleem. Ik geef alleen maar even aan dat het voor een man iets moeilijker is en zodoende misschien toch sneller naar buiten komt in de vorm van drammen.
quote:
Beetje trieste afschildering van het mannelijk geslacht. Je zou er bijna lesbisch van worden. Dit soort argument wordt trouwens ook wel eens gebruikt om verkrachting/aanranding goed te praten. *ril*
Triest? Ja. Maar ik vrees dat 't toch wel waar is. En verkachting is nimmer goed te praten, en wat ik zojuist beweerde is geen excuus maar indd wel een oorzaak van verkrachting.

Dat zijn dus mannen die die hormonen niet onder controle hebben.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:23:10 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32756416
quote:

Jij hebt toch ook een seksrelatie?
Dat vind ik van een andere orde dan een liefdesrelatie. Omdat het in een seksrelatie inderdaad in principe om de seks draait.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:25:59 #164
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32756510
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik vind dat doorzeuren echt niet kan, een paar keer vragen oke, maar als diegene echt niet wil dan houdt het gewoon op hoor
Jij was toch diegene die het met >200 kerels had gedaan?
Dan kunnen die 2 minuutjes er ook nog wel bij
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:31:41 #165
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32756665
quote:
alles hangt er nog, maar kwaad worden omdat je geen beurt krijgt is mij nog nooit overkomen.
Nee, mij ook niet en dat gaat ook nooit gebeuren. Ik probeer altijd niet teveel op mijn teentjes getrapt te zijn en laat het initiatief tot de volgende keer over aan mijn vriendin.

Ik wilde alleen maar impliciet aangeven hoe het mannelijk libido zich over het algemeen verhoudt tot dat van de vrouw.

Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 15:34:46 #166
5428 crew  miss_sly
pi_32756748
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nee, mij ook niet en dat gaat ook nooit gebeuren. Ik probeer altijd niet teveel op mijn teentjes getrapt te zijn en laat het initiatief tot de volgende keer over aan mijn vriendin.

Ik wilde alleen maar impliciet aangeven hoe het mannelijk libido zich over het algemeen verhoudt tot dat van de vrouw.
Hoe stereotiep gedacht.
pi_32756751
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef SeLang het volgende:

[..]

Jij was toch diegene die het met >200 kerels had gedaan?
Dan kunnen die 2 minuutjes er ook nog wel bij
Je bent hopelijk aan het stoken nu?
Al heeft ze het met >1000 mannen gedaan; dat zal ze heus vrijwillig hebben gedaan. En daar gaat het om. Maar goed ieder zijn ding.
Ben jij je vriendin ook terwille als jij er totaal geen zin in hebt?
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:40:27 #168
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32756892
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ben jij je vriendin ook terwille als jij er totaal geen zin in hebt?
Tuurlijk.
Even vingeren is toch een kleine moeite.
Dat heb je gewoon voor elkaar over.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32756926
Ik heb er trouwens helemaal geen moeite mee om te gaan seksen als ik geen zin heb. Gaandeweg krijg ik toch wel zin. En het komt dus ook niet echt vaak voor dat ik ECHT geen zin heb.
pi_32757195
En toch blijft het me tegenvallen. Er blijven testosteron-kanonnen posten die, onder het mom "hoeveel werk is het nou", al hun empathie overboord gooien om aan hun trekken* te komen. De vrouw dient de man, de vrouw moet maar rekening houden met mij, en als ze niet wil zet ik haar psychisch of lichamelijk onder druk zodat ik mijn kwakkie kwijt ben. En ik hou geen rekening met haar gevoelens, er komt bij mij niet op dat zij misschien helemaal niet wil, ik wil mijn kwakkie kwijt, dus werken trut!!

Juist dit soort mannen zijn de meest enge vairianten: Door hun ouderwetse houding en haantjes gedrag vinden zij dat ze boven de voedselketen staan en, zeker binnen een relatie, zich alles mogen veroorloven. Dit soort mannen vinden dat ze hun recht op sex mogen claimen omdat zij het voor het zeggen hebben binnen de relatie. En juist dit soort mannen zijn vaak daders van verkrachting en sexueel misbruik binnen een relatie. En ik spuug op dit soort mannen.

Wanneer mijn vriendin niet wil, houdt het op. Nee is nee is nee is nee. Nee is dus geen ja, nee is dus geen misschien wel, nee is dus ook geen "ach probeer het maar, ik blijf als een zoutzak liggen", nee is en blijft nee.

Sex is plezier voor twee. Als je alleen zelf plezier wil hebben, kan je ook naar de hoeren gaan.

* = briljante woordspeling al zeg ik het zelf
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:04:41 #171
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32757550
quote:
Hoe stereotiep gedacht.
Het grappige van stereotyperingen is dat ze nagenoeg altijd een kern van waarheid bevatten. Om over hoeveelheden testostoron en andere biologische kenmerken maar even te zwijgen.

En wat mijn stereotyperende gedachtengang betreft: wil je hierbij het tegendeel beweren?

Overigens zijn dit:
quote:
testosteron-kanonnen
en dit:
quote:
en als ze niet wil zet ik haar psychisch of lichamelijk onder druk zodat ik mijn kwakkie kwijt ben. En ik hou geen rekening met haar gevoelens, er komt bij mij niet op dat zij misschien helemaal niet wil, ik wil mijn kwakkie kwijt, dus werken trut!!
niet per definitie dezelfde mannen!

vrijdag 2 december 2005 @ 16:06:33 #172
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32757603
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef SeLang het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Even vingeren is toch een kleine moeite.
Dat heb je gewoon voor elkaar over.
Nou sorry hoor, als mijn vriendje me in godsnaam maar even vingert omdat het moet vindt ike r echt geen kut aan. Seks is in mijn optiek en lichamelijk en geestelijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32758022
quote:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens sex ga hebben om het principe
pi_32758130
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:04 schreef AgLarrr het volgende:

Overigens zijn dit:
[..]

en dit:
[..]

niet per definitie dezelfde mannen!
Nou, die laatste categorie zullen wel meestal mannen met een erg hoge 'sexdrive' (of dus een erg hoog testosteron-gehalte) zijn. Andersom natuurlijk niet per se.
Maar goed, het lijkt soms alsof de stap van "seks is belangrijk voor mannen" naar "dus moeten vrouwen ons altijd onze zin geven want we hebben het nou eenmaal nodig" wel erg snel gezet wordt. Het eerste kan ik nog begrijpen, daar kunnen mannen ws niet zoveel aan doen, maar het tweede komt er gewoon op neer dat je jezelf het recht geeft om iemand geestelijk/lichamelijk te dwingen om seks met je te hebben, ook al is het dan alleen maar rukken.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:05:01 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32766702
We leren Mr.T. steeds beter kennen...

En om ontopic te reageren:
Soms heb ik geen zin en mijn lief wel. Ik help hem dan wel eens een handje. En dan wil ik ook best wel even met mijn tieten spelen voor hem. En nee, daar beleef ik dan niet zo veel lol aan, maar het staat me ook niet tegen. Echter, toen hij laatst 's nachts uit de kroeg kwam en geil was gingen we even snel neuken (ik lag al te slapen). Dat kán heel leuk uitpakken, maar afgelopen keer voelde ik me toch echt gebruikt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32773261
quote:
Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:56:01 #177
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32773270
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?
Alsof dat al niet bekend was
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:59:41 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32773303
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Moonah het volgende:
We leren Mr.T. steeds beter kennen...

En om ontopic te reageren:
Soms heb ik geen zin en mijn lief wel. Ik help hem dan wel eens een handje. En dan wil ik ook best wel even met mijn tieten spelen voor hem. En nee, daar beleef ik dan niet zo veel lol aan, maar het staat me ook niet tegen. Echter, toen hij laatst 's nachts uit de kroeg kwam en geil was gingen we even snel neuken (ik lag al te slapen). Dat kán heel leuk uitpakken, maar afgelopen keer voelde ik me toch echt gebruikt.
en als ie was gaan likken en daardoor probeerde aan te voelen hoe je stemming was? ik denk dat je als man dan toch echt wel duidelijk weet of ze zin heeft of niet...
pi_32774673
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
Alsof dat al niet bekend was
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:15:14 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32777346
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en als ie was gaan likken
Mwoah, daar was hij toen te lam voor...
Hij kwam uit de kroeg remember...

Ik heb er dus niet zo'n problemen mee om hem af en toe ter wille te zijn als ik zelf niet zo nodig hoef. Soms pakt dat goed uit en word ik ook geil.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:57:22 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32778281
Maar ik neem aan dat jouw vriend geen 'druk' op je legt om hem ter wille te zijn als je een keer ook geen trek hebt in een hand- of blowjob?
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:57:40 #182
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32778292
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 08:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalk Ik voel me nog niet echt geintimideerd.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:58:44 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32778323
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
Maar ik neem aan dat jouw vriend geen 'druk' op je legt om hem ter wille te zijn als je een keer ook geen trek hebt in een hand- of blowjob?
Jawel, hij knijpt mijn neus dicht zodat mijn mond wel open moet.
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:00:17 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32778357

Zodra hij je neus weer loslaat, gaan je kaakreflexen werken!
pi_32778359
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Nickthedick het volgende:
Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalk Ik voel me nog niet echt geintimideerd.
Ik heb je nog niet online gezien, ben zelf nu even niet online omdat ik andere dingen moet doen. En het is offttopic ook nog eens.
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:40:40 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32779110
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:

Zodra hij je neus weer loslaat, gaan je kaakreflexen werken!
U bedoelt "Hap"?

Maar meer ontopic:
Ik was zo eens aan het nadenken. Ik ben dus best wel een pleaser. En mijn lief niet. Dus als ík zin heb en híj een keer niet, dan doet hij er ook niets mee. Met als gevolg dat ik dus echt ga mokken.
Beetje kinderachtig ja.
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:43:54 #187
91306 GF
Kingwood
pi_32779173
Ik ging ook een keer lopen zeiken toen zij geen zin had. Liep bijna op ruzie uit Besefte op tijd dat ik eigenlijk nogal triest bezig was.
Unspoken words were understood
pi_32784689
Ik doe geen dingen tegen mijn zin, om te beginnen.

Maar er zijn wel dagen dat ik geen zin heb in gefriemel aan mijn lijf (die paar dagen van de maand, bijvoorbeeld). Dan wil ik helemaal niet klaar hoeven te komen of hoeven te genieten, dan wil ik gekoesterd en geknuffeld worden. Vreemd genoeg wil ik dan juist wél iets bij hem doen, wil ik hem ook echt plezieren. Dus pijpen of aftrekken komt nog weleens voor op die momenten, ook al moet ik er echt niet aan denken seks te hebben.
pi_32785991
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

U bedoelt "Hap"?

Maar meer ontopic:
Ik was zo eens aan het nadenken. Ik ben dus best wel een pleaser. En mijn lief niet. Dus als ík zin heb en híj een keer niet, dan doet hij er ook niets mee. Met als gevolg dat ik dus echt ga mokken.
Beetje kinderachtig ja.
Koop een dildo.
pi_32806968
Als ze geen zin heeft krijgt ze klappen, klaar!

OT : Het komt eig. nooit voor dat zij wel zin heeft en ik niet, ben tenslotten een man. Maar als ik echt KO, total los, of gewoon helemaal dood ben, dan steek ik wel die ene vinger uit om het zware werk te verrichten.

Zij heeft trouwens ook alitjd zin, wel rlx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')