quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Afentoe gaat het er gewoon om dat je je zaakje gewoon wilt legen... En ja ik vind haar ook geil als ze geen zin heeft, dus op dat moment boeit t niet.
heheh moet t ook niet lijkt mij. Maar een keer rukken pijpen of neuken als je eig geen zin hebt is toch geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien vreemd, maar ik vind dat seks in een relatie voor geen van beide partners als 'werk' moet worden gezien.
Ja dat plezier is veel groterquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het plezier dan echt zoveel groter dan wanneer je het het even zelf doet?
Dat zie ik namelijk niet, kan ik me niet voorstellen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het alleen gaat om het kwijtraken van je kwakje, kun je dat zeker toch wel zelf, daar heb je haar toch niet voor nodig?
Dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef Copycat het volgende:
De wetenschap dat mijn vriend iets tegen zijn zin in doet omdat ik zo graag mijn zin wil hebben, zou mijn plezier trouwens al direct vergallen.
Dit is weer zo'n onbruikbaar theoretisch vrouwen principe.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien vreemd, maar ik vind dat seks in een relatie voor geen van beide partners als 'werk' moet worden gezien.
en daarom ben jij naar Taiwan geëmigreerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n onbruikbaar theoretisch vrouwen principe.
Vrouwen moeten eens leren om praktisch te denken.
Als het jou puur om een praktische oplossing zou gaan, ga je niet soebatten over een handjob, maar trek je je even terug (jaja, leuke woordspeling) en doe je het even zelf. Geen gezeik, geen gedoe, geen onderhandelingen, 2 minuten werk en klaar is SeLang.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n onbruikbaar theoretisch vrouwen principe.
Vrouwen moeten eens leren om praktisch te denken.
Jawel. Ik vind een meisje toch een beter alternatief dan mn eigen hand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het alleen gaat om het kwijtraken van je kwakje, kun je dat zeker toch wel zelf, daar heb je haar toch niet voor nodig?
als jij je vriendin daar op uitgekozen hebt dan zal het waarschijnlijk niet eens een probleem zijn in jouw relatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind een meisje toch een beter alternatief dan mn eigen hand.
Verder vind ik sex gewoon erg belangrijk (waarschijnlijk belangrijker dan de gemiddelde mens) in een relatie.
Je hebt gewoon niks voor me over als je me een groot plezier ontzegt dat voor jou maar 2 minuutjes werk isquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het jou puur om een praktische oplossing zou gaan, ga je niet soebatten over een handjob, maar trek je je even terug (jaja, leuke woordspeling) en doe je het even zelf. Geen gezeik, geen gedoe, geen onderhandelingen, 2 minuten werk en klaar is SeLang.
Ik vind seks ook enorm belangrijk in een relatie. Zo bijzonder is je sekslust niet, hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Verder vind ik sex gewoon erg belangrijk (waarschijnlijk belangrijker dan de gemiddelde mens) in een relatie.
Inderdaad, creepy...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef Copycat het volgende:
Sommige mannen moeten eens leren met hun hersenen ipv met hun pikkie te denken...
Jullie denkwijzes doortrekkende zou verkrachting binnen het huwelijk ook geoorloofd zijn.
als je het nu over de juiste verhoudingen hebt inzake wat je vriendin voor je over heeft of deze uitzonderlijke situatie waarin ze geen zin heeft dan mag je het topic openenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niks voor me over als je me een groot plezier ontzegt dat voor jou maar 2 minuutjes werk is![]()
Ik zou hier bijna een topic over gaan openen in R&P
Bespaar je de moeite... we hebben dit topic al...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ik zou hier bijna een topic over gaan openen in R&P
Sex hoort sowieso geen probleem te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als jij je vriendin daar op uitgekozen hebt dan zal het waarschijnlijk niet eens een probleem zijn in jouw relatie
Het is meer dan 'maar 2 minuutjes werk'. Het is je schuldig voelen dat je überhaupt geen zin hebt, het is weten dat je eigenlijk niet doet wat je partner het liefst wil, het is het gevoel dat je je er makkelijk vanaf maakt... en je verplicht voelen om eigenlijk meer te doen, of in elk geval niet te laten merken dat je het niet leuk vindt, om de lol van je partner niet te verpesten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niks voor me over als je me een groot plezier ontzegt dat voor jou maar 2 minuutjes werk is![]()
In utopiaquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex hoort sowieso geen probleem te zijn
En heb je enig idee hoe vaak het wel een probleem is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex hoort sowieso geen probleem te zijn
Ik hoop niet dat je daarbij ook op mij doelt... Zo'n onzin ik denk dat t vrij veel begrip toon naar mn vriendinnetje, ik weet dat ik ook op dit gebied heel attent ben en als zij iets niet wilt dan doet ze t ook niet. Ik word chgo en boos, maar als ik te ver ga danzegt ze zoek t maar lekker uit ik ga pitten. Kan ik weinig tegenin brengen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef Copycat het volgende:
Sommige mannen moeten eens leren met hun hersenen ipv met hun pikkie te denken...
Jullie denkwijzes doortrekkende zou verkrachting binnen het huwelijk ook geoorloofd zijn.
Maar ondertussen voelt zij zich misschien wel schuldig dat ze gaat slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarbij ook op mij doelt... Zo'n onzin ik denk dat t vrij veel begrip toon naar mn vriendinnetje, ik weet dat ik ook op dit gebied heel attent ben en als zij iets niet wilt dan doet ze t ook niet. Ik word chgo en boos, maar als ik te ver ga danzegt ze zoek t maar lekker uit ik ga pitten. Kan ik weinig tegenin brengen...
Hoe kun je nu zeggen dat je op dit gebied attent bent als je chagrijnig en boos reageert als ze geen zin heeft? en eigenlijk verwacht dat ze het toch maar doet om jou te plezieren? Feitelijk is dat seksueel misbruik, nog net geen verkrachting binnen je relatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarbij ook op mij doelt... Zo'n onzin ik denk dat t vrij veel begrip toon naar mn vriendinnetje, ik weet dat ik ook op dit gebied heel attent ben en als zij iets niet wilt dan doet ze t ook niet. Ik word chgo en boos, maar als ik te ver ga danzegt ze zoek t maar lekker uit ik ga pitten. Kan ik weinig tegenin brengen...
Het interesseert me niet hoe vaak t wel een probleem is. Mijn vriendin en ik hebben ook dingen overwonnen dmv wederzijds begrip. Maar je valt op iemand omdat je de eigenschappen van de ander aantrekkelijk vindt. En daar hoort sex ook bij. Een meisje dat altijd hoofdpijn heeft is niets voor mij en ik niets voor haar. Bij mij is sex dan misschien geen recht, maar wel een vanzelfsprekendheid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En heb je enig idee hoe vaak het wel een probleem is?
Bovendien is het geen vanzelfsprekendheid en geen recht in een relatie.
En ja, ik vind seks ook erg belangrijk (je bent echtn iet bijzonder denk ik met het feit dat je seks belangrijk vindt) en erg fijn, maar alleen als we beiden zin hebben.
Blijkbaar is attent hetzelfde als haar niet fysiek dwingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe kun je nu zeggen dat je op dit gebied attent bent als je chagrijnig en boos reageert als ze geen zin heeft? en eigenlijk verwacht dat ze het toch maar doet om jou te plezieren? Feitelijk is dat seksueel misbruik, nog net geen verkrachting binnen je relatie.
Dat dus...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe kun je nu zeggen dat je op dit gebied attent bent als je chagrijnig en boos reageert als ze geen zin heeft? en eigenlijk verwacht dat ze het toch maar doet om jou te plezieren? Feitelijk is dat seksueel misbruik, nog net geen verkrachting binnen je relatie.
Hahaha ja ik denk t ook. Ik mishandel haar psychologisch. Nogmaals misschien komt dit bij ons eens in de 2 maanden voor, van beide kanten. Andersom doet zij t zelfde dus nu ben ik ook misbruikt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hehe, nou geloof me ik heb een relatie met een pittige tante dus die voelt zich echt niet schuldig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar ondertussen voelt zij zich misschien wel schuldig dat ze gaat slapen.
dat verschilt per relatie hoor. als ik met ma tokkie een relatie zou hebben dan denk ik dat het andersom zou zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel opvallend is, dat het veel 'erger' lijkt als een man openlijk mokt omdat de vrouw hem afwijst als hij sex wil, dan andersom.
De man is meteen een mishandelende bruut.
Dat wordt over een vrouw die aandringt op sex terwijl mannetje niet wil,niet vaak gezegd, hooguit dingen als: 'dan pakt ze d'r vibo even' o.i.d.
Het is idd kinderachtig... Maar meer ook niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
Je legt wel druk op haar door zo kinderachtig te reageren.
Two wrongs maken daarbij ook geen right...
ik vind het allebei even fout. Ik vind dat ik ook mijn vriend niet mag dwingen om mij te bevredigen als hij geen zin heeft, dat is net zo erg als andersom.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel opvallend is, dat het veel 'erger' lijkt als een man openlijk mokt omdat de vrouw hem afwijst als hij sex wil, dan andersom.
Dat wordt over een vrouw die aandringt op sex terwijl mannetje niet wil,niet vaak gezegd, hooguit dingen als: 'dan pakt ze d'r vibo even' o.i.d.
Of zogenaamd lollige reacties van andere mannen in de trant van 'had ik maar zo'n vriendin' of 'ik wil wel ff langskomen wanneer je vriend geen zin heeft'.
Ik ga voor het gemak maar even uit van een relatie waar wederzijdse aantrekkingskracht is!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat verschilt per relatie hoor. als ik met ma tokkie een relatie zou hebben dan denk ik dat het andersom zou zijn
ik vind dat doorzeuren echt niet kan, een paar keer vragen oke, maar als diegene echt niet wil dan houdt het gewoon op hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een ander vraagje:
Als je zelf zin hebt maar je vriend(in) niet, blijf je dan aandringen of laat je het erbij zitten? En wat als het andersom is, als je zelf totaal geen zin hebt en de ander blijft aandringen, wat vind je daar dan van? Heeft iemand er dan toch 'recht' op omdat je nou eenmaal een relatie hebt of vind je dat doorzeuren echt niet kan?
mja, ik overdreef enigszins om het punt te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga voor het gemak maar even uit van een relatie waar wederzijdse aantrekkingskracht is!
Maar ik bedoel dus dat mannen die bedelen om sex als iets bedreigends en heel fouts wordt aangemerkt terwijl er zodra een vrouw dit doet, lacherig op wordt gereageerd.
Misschien heeft dat ermee te maken dat vrouwen veel vatbaarder zijn voor een soort van geestelijke manipulatie: de meeste vrouwen zijn meer geneigd om het hun partner naar de zin te willen maken, zichzelf weg te cijferen en dingen te doen die ze eigenlijk niet willen zonder dat daar lichamelijke druk voor nodig is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Of zogenaamd lollige reacties van andere mannen in de trant van 'had ik maar zo'n vriendin' of 'ik wil wel ff langskomen wanneer je vriend geen zin heeft'.
Ach joh, zo'n slap persoon zou sowieso niets voor mij zijn. Beetje karakter hebben kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien heeft dat ermee te maken dat vrouwen veel vatbaarder zijn voor een soort van geestelijke manipulatie: de meeste vrouwen zijn meer geneigd om het hun partner naar de zin te willen maken, zichzelf weg te cijferen en dingen te doen die ze eigenlijk niet willen zonder dat daar lichamelijke druk voor nodig is.
Mja, of met de vaak fysieke verschillen, zoals verschil in kracht en het feit dat dat een vrouw gemakkelijker te nemen is tegen haar zin dan een man.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien heeft dat ermee te maken dat vrouwen veel vatbaarder zijn voor een soort van geestelijke manipulatie: de meeste vrouwen zijn meer geneigd om het hun partner naar de zin te willen maken, zichzelf weg te cijferen en dingen te doen die ze eigenlijk niet willen zonder dat daar lichamelijke druk voor nodig is.
Dit topic gaat ook niet alleen maar over jou.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh, zo'n slap persoon zou sowieso niets voor mij zijn. Beetje karakter hebben kan geen kwaad.
Volgens mij kun jij je geen voorstelling maken van het mannelijk libido en de invloed daarvan op ons gedrag. Het is simpelweg onmogelijk om niet met je lul te denken, tenzij de hele zaak geamputeerd wordt.quote:Sommige mannen moeten eens leren met hun hersenen ipv met hun pikkie te denken...
Ik kan er (terugkijkend naar vorige relaties) helaas over meepraten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij zou de gemiddelde man van tegenwoordig dat stadium in zoverre ontgroeid moeten zijn, dat hij zijn impulsen toch voldoende kan controleren dat hij zich gewoon als een fatsoenlijk en beschaafd mens blijft gedragen, ondanks zijn libidoquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je geen voorstelling maken van het mannelijk libido en de invloed daarvan op ons gedrag. Het is simpelweg onmogelijk om niet met je lul te denken, tenzij de hele zaak geamputeerd wordt.
We are driven by hormones...
Nou, als ik de hele dag geil was, zou ik denk ik ook vaker wat 'proberen' bij mijn vriendquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zou de gemiddelde man van tegenwoordig dat stadium in zoverre ontgroeid moeten zijn, dat hij zijn impulsen toch voldoende kan controleren dat hij zich gewoon als een fatsoenlijk en beschaafd mens blijft gedragen, ondanks zijn libido
in de zin van agressief worden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, als ik de hele dag geil was, zou ik denk ik ook vaker wat 'proberen' bij mijn vriend![]()
![]()
Tja, helaas zijn er ook mannen die daar niet zo op reageren, maar gewoon hun wil doordrukken. Het hoeft niet altijd kwade wil te zijn, maar niet iedereen heeft het inzicht, of de mensenkennis, om te zien wanneer iemand echt niet wil, of dat iemand eigenlijk nee wil zeggen maar daar moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik kan er (terugkijkend naar vorige relaties) helaas over meepraten.
Van mijn huidige vriendje kan ik het prima hebben als ie een beetje bedelt.
Het is is zeker niet dwingend bedoeld, en als ik er echt geen zin in heb, merkt hij dat wel. En dan houdt ie ermee op. Ik merk heel duidelijk dat ie me geen schuldgevoel wil aanpraten.
Tja, moeilijk de nuance ervan uit te drukken in woorden...maar in deze relatie is het onschuldig en zonder 'druk'.
Ja okay... maar als blijkt dat hij er echt niet voor te porren is, dan houdt het voor dat moment toch op?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, als ik de hele dag geil was, zou ik denk ik ook vaker wat 'proberen' bij mijn vriend![]()
![]()
Beetje trieste afschildering van het mannelijk geslacht. Je zou er bijna lesbisch van worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je geen voorstelling maken van het mannelijk libido en de invloed daarvan op ons gedrag. Het is simpelweg onmogelijk om niet met je lul te denken, tenzij de hele zaak geamputeerd wordt.
We are driven by hormones...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |