lucky you..... ik hoop eigenlijk ook wel op vrouwelijke reacties anders blijft het topic maar aan 1 zijde belichtquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik geen zin heb, en we gaan toch intiem doen, heb ik vaka na een minuut of 5 wle zin. Enanders stop ik, tot haar grote teleurstelling.
Ze heeft zelf trouwens altijd zin
Misschien reageert ze hier nog welquote:Op woensdag 30 november 2005 18:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
lucky you..... ik hoop eigenlijk ook wel op vrouwelijke reacties anders blijft het topic maar aan 1 zijde belicht
Zou "Waarom blijf je me dan afwijzen?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
De dag dat ik geen zin meer heb is de dag dat ik in mijn kist lig...
Nee, wel grappig...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zou "Waarom blijf je me dan afwijzen?" voorspelbaar zijn?
Tenzij ik echt in een grafstemming* ben wil ik m best even helpen hoor...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
In de TT staat duidelijk vriend(in).
Hoe zit dat bij de vrouwen? Volgens mij zijn het best hypocriete dingen...
Mee eens.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
In de TT staat duidelijk vriend(in).
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Dan wil ik nog weleens reageren met: als ik mag blijven liggen en je het maar snel doet! Nog nooit meegemaakt dat ie dan nog wilde...![]()
Wat? Vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
lekker egoistisch, en het bevestigd het stereotype beeld van de vrouw in het algemeen.quote:
ook als je ff geen zin hebt?quote:Op donderdag 1 december 2005 04:05 schreef Steijn het volgende:
Ik zou haar verwennen, niets leuker dan een meisje/vriendin helemaal geil en genietend te zien.
Als ik met 40 graden koorts, buikpijnen en een stevige koppijn op bed zou liggen zou een jus d'orange inderdaad meer welkom zijn. Maar als ik moe ben ofzo maakt het niks uit, dan bevredig ik haar.quote:
ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.quote:Op donderdag 1 december 2005 04:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik met 40 graden koorts, buikpijnen en een stevige koppijn op bed zou liggen zou een jus d'orange inderdaad meer welkom zijn. Maar als ik moe ben ofzo maakt het niks uit, dan bevredig ik haar.Want ze is zo lief, dus dat verdient ze.
![]()
Als ik echt verliefd ben doe ik alles.quote:Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.
Besta jij wel echt?quote:Op donderdag 1 december 2005 04:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik echt verliefd ben doe ik alles.![]()
Haar wil is mijn wens.
Da's heel gek... maar ja... omdat jij het bent is het eigenlijk heel normaal...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...
Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Ligt er aan hoe erg ik geen zin zou hebben. Als ik echt geen zin heb, houdt het wel op.
Ik zou van hem ook niet verwachten mij te bevredigen om het bevredigen; dat kan ik ook zelf.
Psies. Het is ook weer niet zo dat je automatisch recht hebt op een paar handen, een mond of pik/kutje als je een relatie hebt en je hebt zin. je kunt ook je eigen handen nog steeds laten wapperen, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.
Zo is het. Ze kan me d'r voor wakkermaken, anytime.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:37 schreef Scorpie het volgende:
ik heb dr altijd zin an.
Nee hoor. En als je een beetje geluk hebt wordt hij/zij er nog hitsig van ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef dvdk het volgende:
Is het niet een beetje vreemd om naast je vriend(in) te gaan liggen masturberen?
Raar....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...
Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |