abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 04:13:21 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32718075
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als ik met 40 graden koorts, buikpijnen en een stevige koppijn op bed zou liggen zou een jus d'orange inderdaad meer welkom zijn. Maar als ik moe ben ofzo maakt het niks uit, dan bevredig ik haar. Want ze is zo lief, dus dat verdient ze.
ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32718078
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.
Als ik echt verliefd ben doe ik alles. Haar wil is mijn wens.
pi_32718717
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:14 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als ik echt verliefd ben doe ik alles. Haar wil is mijn wens.
Besta jij wel echt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mokster op 01-12-2005 08:38:55 ]
pi_32718774
ik heb dr altijd zin an.
pi_32718818
Ligt er aan hoe erg ik geen zin zou hebben. Als ik echt geen zin heb, houdt het wel op.
Ik zou van hem ook niet verwachten mij te bevredigen om het bevredigen; dat kan ik ook zelf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32719602
zin maken. duh .
pi_32719728
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...

Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
Da's heel gek... maar ja... omdat jij het bent is het eigenlijk heel normaal...
  donderdag 1 december 2005 @ 09:48:18 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32719752
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Ligt er aan hoe erg ik geen zin zou hebben. Als ik echt geen zin heb, houdt het wel op.
Ik zou van hem ook niet verwachten mij te bevredigen om het bevredigen; dat kan ik ook zelf.
precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.
pi_32719877
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.
Psies. Het is ook weer niet zo dat je automatisch recht hebt op een paar handen, een mond of pik/kutje als je een relatie hebt en je hebt zin. je kunt ook je eigen handen nog steeds laten wapperen, hoor.
pi_32721008
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:37 schreef Scorpie het volgende:
ik heb dr altijd zin an.
Zo is het. Ze kan me d'r voor wakkermaken, anytime.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_32721433
Als ik echt geen zin heb, dan ben ik ook moeilijk in de stemming te brengen. Maar dat komt niet zo heel erg vaak voor. En als mijn vriend echt geen zin heeft, dan gebeurt er ook niets.

We zouden beiden niet elkaar gaan plezieren als we er echt geen zin in hebben. Dan masturbeer ik liever zelf...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  donderdag 1 december 2005 @ 11:40:49 #42
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32722063
Is het niet een beetje vreemd om naast je vriend(in) te gaan liggen masturberen?
pi_32722094
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef dvdk het volgende:
Is het niet een beetje vreemd om naast je vriend(in) te gaan liggen masturberen?
Nee hoor. En als je een beetje geluk hebt wordt hij/zij er nog hitsig van ook!
  donderdag 1 december 2005 @ 12:09:08 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32722725
Nou, dat is twee keer voorgekomen (geen zin, wel doen) en dat kwam ook alleen maar omdat ik op dat moment al lag te slapen en zij de kroeg nog was in geweest en 's nachts beschonken thuis kwam. Mijn ex was in beschonken toestand bijzonder gewillig en maakte me dan vervolgens wakker of ik 'r niet even een beurt wilde geven. Nouwjah, vooruit dan maar.

Verder kan ik me niet heugen dat ik ooit een keer "geen zin" gehad zou hebben...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_32726448
Als mijn vriend echt geen zin heeft dan hoeft ie het van mij niet te doen, hij hoeft van mij niks tegen zijn zin in te doen en als hij niet wil dan komt het een andere keer wel en dan help ik mezelf wel een handje
pi_32748991
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:

Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...

Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
Raar....
pi_32750151
Ben beetje te vaak geil om geen zin te hebben in mijn vriendin
En sowieso bij haar word ik het (als ik het nog niet ben) vanzelf wel
pi_32750322
Er is echt geen zin hebben en wel zin kunnen maken...

Maar ik heb de afspraak met mijn man dat ik niet mag weigeren, hij mag in princiepe altijd zijn recht komen halen, nu zal hij niet snel iets doen als ik echt perse niet wil, maar bij wat tegenwerkingen van het is te laat ik ben moe is het weleens gebeurt.
Maar het feit dat hij me aan die afspraak houdt is dan weer een ontzettende opgeiler voor mij, maar ja, daar ben ik dan ook sub voor

Maar normaal kan hij me gewoon wel overhalen, zeg ik ben te moe, echt hoor, zegt hij, ga maar lekker liggen liefje dan streel ik je rug even, 5 minuten later liggen we te neuken

Andersom werkt dit dus niet he, als hij geen zin heeft kan ik op mijn kop gaan staan, maar er gebeurt niets...
Heel soms krijg ik het voor mekaar hem over te halen, maar als hij echt niet wil kan ik doen wat ik wil, kan zijn pik op exploderen staan, maar het gaat niet gebeuren, dan krijg ik een verwijzing naar de seksspeeltjes, alsjeblieft doompje, vermaak je maar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32750717
Even een ander vraagje:

Als je zelf zin hebt maar je vriend(in) niet, blijf je dan aandringen of laat je het erbij zitten? En wat als het andersom is, als je zelf totaal geen zin hebt en de ander blijft aandringen, wat vind je daar dan van? Heeft iemand er dan toch 'recht' op omdat je nou eenmaal een relatie hebt of vind je dat doorzeuren echt niet kan?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_32750800
Doorzeuren mag eigenlijk niet, maar als me seks ontzegt wordt kan ik er niets aan doen even wat te mokken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 12:42:50 #51
5428 crew  miss_sly
pi_32752211
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een ander vraagje:

Als je zelf zin hebt maar je vriend(in) niet, blijf je dan aandringen of laat je het erbij zitten? En wat als het andersom is, als je zelf totaal geen zin hebt en de ander blijft aandringen, wat vind je daar dan van? Heeft iemand er dan toch 'recht' op omdat je nou eenmaal een relatie hebt of vind je dat doorzeuren echt niet kan?
Je hebt geen recht op seks omda tje toevallig een relatie hebt, imho.
Als je zin hebt, kun je proberen of de ander ook zin heeft of kan krijgen door wat gezoen en gestreel en weet ik wat. Als de ander dan aangeeft toch niet in de mood te komen, houdt het gewoon op. Niet zeuren, toch proberen je zin te krijgen of mokken; gewoon jammer maar helaas, volgende keer beter.
pi_32752455
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt geen recht op seks omdat je toevallig een relatie hebt, imho.
Als je zin hebt, kun je proberen of de ander ook zin heeft of kan krijgen door wat gezoen en gestreel en weet ik wat. Als de ander dan aangeeft toch niet in de mood te komen, houdt het gewoon op. Niet zeuren, toch proberen je zin te krijgen of mokken; gewoon jammer maar helaas, volgende keer beter.
My thoughts exactly
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:56:15 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752514
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

My thoughts exactly
ik denk dat de meerderheid er zo wel over denkt. maar ik zie veel postertjes die in het kader van "ik moet zeggen dat ik altijd zin heb, anders ben ik een fucking loser" het ontkennen op fok!
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:57:13 #54
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32752538
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef erodome het volgende:
Doorzeuren mag eigenlijk niet, maar als me seks ontzegt wordt kan ik er niets aan doen even wat te mokken
Ja dat doe ik ook. Krijg dan ook meestal mn zin

Boeiuh dat t niet mag...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32752574
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat de meerderheid er zo wel over denkt. maar ik zie veel postertjes die in het kader van "ik moet zeggen dat ik altijd zin heb, anders ben ik een fucking loser" het ontkennen op fok!
die moeten daar maar naar PUB gaan hè
♥ K, N, R en F ♥
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 12:59:18 #56
5428 crew  miss_sly
pi_32752586
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Als je niet altijd zin hebt, ben je sowieso geen echte man
En als vrouw ben je paas echt interessant als je ook altijd zin hebt
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:59:22 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752588
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

die moeten daar maar naar PUB gaan hè
daar heb ik geen zeggenschap over. en bovendien vind ik de krampachtigheid wel vermakelijk.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:59:38 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752597
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je niet altijd zin hebt, ben je sowieso geen echte man
En als vrouw ben je paas echt interessant als je ook altijd zin hebt
precies.
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 13:00:21 #59
5428 crew  miss_sly
pi_32752614
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook. Krijg dan ook meestal mn zin

Boeiuh dat t niet mag...
Wat irritant vind ik dat als er gemokt wordt omdat de ander geen zin heeft. Je bent toch geen klein kind dat kosten wat kost zijn zin moet krijgen?

Bovendien zou ik niet willen dat mijn partner het dan maar doet om mij mijn zin te geven.
pi_32752783
Tja kan er echt niets aan doen, heb me verheugd op seks, dan krijg ik het niet, voel ik me even naar over en mok ik wat over...

Niet dat hij zich daar wat aan van moet trekken hoor, dat zeg ik er dan ook wel weer bij, maar als ik de kans krijg om mijn zin te krijgen dan pak ik hem

De mensen die zeggen nooit een keertje geen zin te hebben geloof ik niet, je kan niet je hele leven bij iemand zijn en echt elke dag van je leven zin in seks hebben, ik ben een aardige maniak op het gebied van seks, maar ook ik sla weleens een dagje over omdat ik geen zin heb, er bestaat ook nog zoiets als het leven en soms zit dat gewoon even in de weg voor seks, no prob, morgen is er weer een dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')