ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.quote:Op donderdag 1 december 2005 04:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik met 40 graden koorts, buikpijnen en een stevige koppijn op bed zou liggen zou een jus d'orange inderdaad meer welkom zijn. Maar als ik moe ben ofzo maakt het niks uit, dan bevredig ik haar.Want ze is zo lief, dus dat verdient ze.
![]()
Als ik echt verliefd ben doe ik alles.quote:Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind mijn vriendin ook lief, maar ze moet toch zelf ff die geiligheid oplossen.
Besta jij wel echt?quote:Op donderdag 1 december 2005 04:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik echt verliefd ben doe ik alles.![]()
Haar wil is mijn wens.
Da's heel gek... maar ja... omdat jij het bent is het eigenlijk heel normaal...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...
Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Ligt er aan hoe erg ik geen zin zou hebben. Als ik echt geen zin heb, houdt het wel op.
Ik zou van hem ook niet verwachten mij te bevredigen om het bevredigen; dat kan ik ook zelf.
Psies. Het is ook weer niet zo dat je automatisch recht hebt op een paar handen, een mond of pik/kutje als je een relatie hebt en je hebt zin. je kunt ook je eigen handen nog steeds laten wapperen, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik ga ook niet met een (vaak verdraait stemmetje) lopen zeiken om me ff te laten klaarkomen. dan ruk ik mezelf, als zij geen zin heeft.
Zo is het. Ze kan me d'r voor wakkermaken, anytime.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:37 schreef Scorpie het volgende:
ik heb dr altijd zin an.
Nee hoor. En als je een beetje geluk hebt wordt hij/zij er nog hitsig van ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef dvdk het volgende:
Is het niet een beetje vreemd om naast je vriend(in) te gaan liggen masturberen?
Raar....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef JoeyT het volgende:
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...
Nee dit is geen verkapt ik verkracht vrouwen post
Je hebt geen recht op seks omda tje toevallig een relatie hebt, imho.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een ander vraagje:
Als je zelf zin hebt maar je vriend(in) niet, blijf je dan aandringen of laat je het erbij zitten? En wat als het andersom is, als je zelf totaal geen zin hebt en de ander blijft aandringen, wat vind je daar dan van? Heeft iemand er dan toch 'recht' op omdat je nou eenmaal een relatie hebt of vind je dat doorzeuren echt niet kan?
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt geen recht op seks omdat je toevallig een relatie hebt, imho.
Als je zin hebt, kun je proberen of de ander ook zin heeft of kan krijgen door wat gezoen en gestreel en weet ik wat. Als de ander dan aangeeft toch niet in de mood te komen, houdt het gewoon op. Niet zeuren, toch proberen je zin te krijgen of mokken; gewoon jammer maar helaas, volgende keer beter.
ik denk dat de meerderheid er zo wel over denkt. maar ik zie veel postertjes die in het kader van "ik moet zeggen dat ik altijd zin heb, anders ben ik een fucking loser" het ontkennen op fok!quote:
Ja dat doe ik ook. Krijg dan ook meestal mn zinquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef erodome het volgende:
Doorzeuren mag eigenlijk niet, maar als me seks ontzegt wordt kan ik er niets aan doen even wat te mokken
die moeten daar maar naar PUB gaan hèquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat de meerderheid er zo wel over denkt. maar ik zie veel postertjes die in het kader van "ik moet zeggen dat ik altijd zin heb, anders ben ik een fucking loser" het ontkennen op fok!
Als je niet altijd zin hebt, ben je sowieso geen echte manquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat de meerderheid er zo wel over denkt. maar ik zie veel postertjes die in het kader van "ik moet zeggen dat ik altijd zin heb, anders ben ik een fucking loser" het ontkennen op fok!
daar heb ik geen zeggenschap over. en bovendien vind ik de krampachtigheid wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
die moeten daar maar naar PUB gaan hè![]()
precies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je niet altijd zin hebt, ben je sowieso geen echte man![]()
En als vrouw ben je paas echt interessant als je ook altijd zin hebt![]()
Wat irritant vind ik dat als er gemokt wordt omdat de ander geen zin heeft. Je bent toch geen klein kind dat kosten wat kost zijn zin moet krijgen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook. Krijg dan ook meestal mn zin
Boeiuh dat t niet mag...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |