lucky you..... ik hoop eigenlijk ook wel op vrouwelijke reacties anders blijft het topic maar aan 1 zijde belichtquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik geen zin heb, en we gaan toch intiem doen, heb ik vaka na een minuut of 5 wle zin. Enanders stop ik, tot haar grote teleurstelling.
Ze heeft zelf trouwens altijd zin
Misschien reageert ze hier nog welquote:Op woensdag 30 november 2005 18:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
lucky you..... ik hoop eigenlijk ook wel op vrouwelijke reacties anders blijft het topic maar aan 1 zijde belicht
Zou "Waarom blijf je me dan afwijzen?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
De dag dat ik geen zin meer heb is de dag dat ik in mijn kist lig...
Nee, wel grappig...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zou "Waarom blijf je me dan afwijzen?" voorspelbaar zijn?
Tenzij ik echt in een grafstemming* ben wil ik m best even helpen hoor...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
In de TT staat duidelijk vriend(in).
Hoe zit dat bij de vrouwen? Volgens mij zijn het best hypocriete dingen...
Mee eens.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
In de TT staat duidelijk vriend(in).
Is t gek dat ik dat juist opwindend vind? Beste sex met mn ex was als ze vet boos op me was en gewoon als een dooie onder me lag (of half wegduwend). Vond t altijd jammer als ze naar een paar minuten mee ging doen...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Dan wil ik nog weleens reageren met: als ik mag blijven liggen en je het maar snel doet! Nog nooit meegemaakt dat ie dan nog wilde...![]()
Wat? Vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Nekplooimeter het volgende:
lekker egoistisch, en het bevestigd het stereotype beeld van de vrouw in het algemeen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |