Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laatst hebben wij het gedaan terwijl we allebei geen zin hadden. Het ging om het principe.Hij vroeg om seks, ik zei dat ik geen zin had (heb normaal altijd zin), dat vond hij belachelijk, dus toen deed ik het voor de lol toch, heel snel op de bank. Toen hij klaar was, zei hij dattie eik ook geen zin had, maar dat het een principekwestie was. Toen hebben we heel hard gelachen.
Alsof dat al niet bekend wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij wilde aantonen dat jij geen principe hebt?
en als ie was gaan likken en daardoor probeerde aan te voelen hoe je stemming was? ik denk dat je als man dan toch echt wel duidelijk weet of ze zin heeft of niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Moonah het volgende:
We leren Mr.T. steeds beter kennen...![]()
En om ontopic te reageren:
Soms heb ik geen zin en mijn lief wel. Ik help hem dan wel eens een handje. En dan wil ik ook best wel even met mijn tieten spelen voor hem. En nee, daar beleef ik dan niet zo veel lol aan, maar het staat me ook niet tegen. Echter, toen hij laatst 's nachts uit de kroeg kwam en geil was gingen we even snel neuken (ik lag al te slapen). Dat kán heel leuk uitpakken, maar afgelopen keer voelde ik me toch echt gebruikt.
Mwoah, daar was hij toen te lam voor...quote:
Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalkquote:
Jawel, hij knijpt mijn neus dicht zodat mijn mond wel open moet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
Maar ik neem aan dat jouw vriend geen 'druk' op je legt om hem ter wille te zijn als je een keer ook geen trek hebt in een hand- of blowjob?
Ik heb je nog niet online gezien, ben zelf nu even niet online omdat ik andere dingen moet doen. En het is offttopic ook nog eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:57 schreef Nickthedick het volgende:
Waar blijf je trouwens met je MSN-gestalkIk voel me nog niet echt geintimideerd.
![]()
U bedoelt "Hap"?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
Zodra hij je neus weer loslaat, gaan je kaakreflexen werken!
Koop een dildo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
U bedoelt "Hap"?![]()
Maar meer ontopic:
Ik was zo eens aan het nadenken. Ik ben dus best wel een pleaser. En mijn lief niet. Dus als ík zin heb en híj een keer niet, dan doet hij er ook niets mee. Met als gevolg dat ik dus echt ga mokken.
Beetje kinderachtig ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |