quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef the900 het volgende:
Ik hoop dat het er zo een is:
[afbeelding]
waar te koop?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef the900 het volgende:
Ik hoop dat het er zo een is:
[afbeelding]
zie, toch bolletjes... op de foto worden ze verwijderdquote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef FanNa het volgende:
Het eerste plaatje dat ik kreeg na 'surprise' googlen:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij reageert over een week pas, als hij al aan # 6 van dit topic zijn.
en dan zegtie: NIKS hahahahahahhaahhahaha
moeder: ja hier je cadeauquote:
vertel eerst de grootte, hoe zwaar, zacht of hard enzoquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moeder: ja hier je cadeau
renz0r: ok!! doeg!! als je me zoekt zit ik te fok!ken
Eh! Gothic!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar te koop?
zie het niet meer zitten
En ik zo van, FLIKKER TOCH EENS OP MET DIE STOMME KUTGRAP!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef remlof het volgende:
je kan em ook niet uitpakken en er gewoon op stampen...
je vader zo van "mijn cadeau, wat doe je?"
jij zo van "hey ik heb em toch gekregen!"
nee, dan is het geen beertenderquote:Op woensdag 30 november 2005 18:30 schreef renz0r het volgende:
Vierkante blauwe doos van 20cm bij 10 cm
schilderijlijstquote:Op woensdag 30 november 2005 18:30 schreef renz0r het volgende:
Vierkante blauwe doos van 20cm bij 10 cm
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef remlof het volgende:
of misschien heeft ie wel bolletjes voor je geslikt!
Zoals jij het verteld is het heulmaal nie leukquote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef TheFrankey het volgende:
maar hoe weten we nou zeker dat je het echt gekregen hebt? Ik kan bijv. ook wel zeggen dat ik net een porsche heb gehad...
Het was denk ik geen leuk kadoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef remlof het volgende:
misschien heeft ie al een KLB topic geopend
ik moet GVD ook leren :/ maar wil eerst het kado ff wetenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Stop met leren!!!
Ik moet leren!
Dat wordt toch niet meer wat![]()
Wat staat er op je avater?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef pindapeller het volgende:
[..]
ik moet GVD ook leren :/ maar wil eerst het kado ff wetendus schiet op
![]()
Nu pas?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef renz0r het volgende:
Oke nu ga ik de doos open maken....
iets met file not found zie ikquote:
uhm in het heel klein iets van deze foto kan niet worden weergegeven ofzoietsquote:
hopelijk is ze pa wel aardigquote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was denk ik geen leuk kado
Kut moeders :(
Dat was lang geleden en mn ma had der excuus aangebodenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hopelijk is ze pa wel aardig![]()
ik zeg tochquote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij reageert over een week pas, als wij al aan # 6 van dit topic zijn.
en dan zegtie: NIKS hahahahahahhaahhahaha
niet tot we weten wat dat verdomde cadeau isquote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef pindapeller het volgende:
SLOTJE!!!
er is GEEN cadeau!!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet tot we weten wat dat verdomde cadeau is
Goed ideequote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef pindapeller het volgende:
ach fuck pauperik ga leren .....SLOTJE!!!
Open er een klaagbaak-topic over. Huilebalk.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Drumpie het volgende:
Mongool dat ie is, ik ga me strafwerk ff afmaken voor die klote wiskundeleraar
een kooi in een kooi ?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef _van_puffelen het volgende:
Het cadeau is, een week in een kooi met 18 geile homosexuele oerangoetangs in een kooi.
Kijken of hij naar 1 week nog een cadeau van zijn ouders wilt
Oke, merk?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef imported_sphinx het volgende:
ok, horloge.. en nu?
SilverBullit, gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef SilverBullet het volgende:
Tissot!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
touch
dode mussen zijn soms best wereldschokkendquote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
Wauw, wereldschokkend.
Wat ben ík blij dat ik dit topic nu pas zie en niet vanaf 18:00 uur heb zitten F5'en om uiteindelijk blij gemaakt te worden met een dode mus, zoals de anderen in dit topic.
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef renz0r het volgende:
Er komt nog een climax mensen....
Het is er een met een zwitserse koekoek erin?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef renz0r het volgende:
Er komt nog een climax mensen....
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
Wauw, wereldschokkend.
Wat ben ík blij dat ik dit topic nu pas zie en niet vanaf 18:00 uur heb zitten F5'en om uiteindelijk blij gemaakt te worden met een dode mus, zoals de anderen in dit topic.
Misschien wordt het voor hem nog een anti-climax als hij hem omdoet en het horloge begint te smelten omdat het van zwitserse chocolade gemaakt is. Hebben wij toch nog wat te lachen.quote:
Je krijgt er een kompas bij om te navigeren, of zit dat al in het horloge of zo? In dat geval een tent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:35 schreef renz0r het volgende:
Dat dacht ik ook! MAAR dat is het niet... Kom op mensen het is echt heel simpel... Denk is simpel na
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:48 schreef Aparteling het volgende:
HOER! lees ik het hele fucking topic, weet ik nog niks.. met je stomme klok.
stomme pietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Het is er een met een zwitserse koekoek erin?
Ik stiekem zelf ook wel, ik zag hem al zitten, helemaal in spanning om te kijken hoe de grote wijzer helemaal bovenaan komt en dat er pardoes een koekoek in z'n oog springtquote:
Ze lopen allebij fout want het is nu elf voor zeven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef renz0r het volgende:
Kom op mensen, raadt nou...valt me tegen! Dat het een horloge is, is geraden...Foto is bewijs...Maar niet...Kijk nou is goed naar die twee horloges...
je vader heeft zich vergist, want ze zijn hetzelfde?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef renz0r het volgende:
Mensen het is heel simpel.....Kijk nou is goed naar de foto en kijk naar de 2 horloges, let niet op de kleur ofzo maar gewoon...denk na!
Jah dat zei ik ookalquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:09 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
je vader heeft zich vergist, want ze zijn hetzelfde?
geen nieuws is goed nieuws..quote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Jah dat zei ik ookalmaar kreeg geen reactie ¬_¬
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |