Het was denk ik geen leuk kadoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef remlof het volgende:
misschien heeft ie al een KLB topic geopend
ik moet GVD ook leren :/ maar wil eerst het kado ff wetenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Stop met leren!!!
Ik moet leren!
Dat wordt toch niet meer wat![]()
Wat staat er op je avater?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef pindapeller het volgende:
[..]
ik moet GVD ook leren :/ maar wil eerst het kado ff wetendus schiet op
![]()
Nu pas?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef renz0r het volgende:
Oke nu ga ik de doos open maken....
iets met file not found zie ikquote:
uhm in het heel klein iets van deze foto kan niet worden weergegeven ofzoietsquote:
hopelijk is ze pa wel aardigquote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was denk ik geen leuk kado
Kut moeders :(
Dat was lang geleden en mn ma had der excuus aangebodenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hopelijk is ze pa wel aardig![]()
ik zeg tochquote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij reageert over een week pas, als wij al aan # 6 van dit topic zijn.
en dan zegtie: NIKS hahahahahahhaahhahaha
niet tot we weten wat dat verdomde cadeau isquote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef pindapeller het volgende:
SLOTJE!!!
er is GEEN cadeau!!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet tot we weten wat dat verdomde cadeau is
Goed ideequote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef pindapeller het volgende:
ach fuck pauperik ga leren .....SLOTJE!!!
Open er een klaagbaak-topic over. Huilebalk.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Drumpie het volgende:
Mongool dat ie is, ik ga me strafwerk ff afmaken voor die klote wiskundeleraar
een kooi in een kooi ?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef _van_puffelen het volgende:
Het cadeau is, een week in een kooi met 18 geile homosexuele oerangoetangs in een kooi.
Kijken of hij naar 1 week nog een cadeau van zijn ouders wilt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |