Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef renz0r het volgende:
Er komt nog een climax mensen....
Het is er een met een zwitserse koekoek erin?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef renz0r het volgende:
Er komt nog een climax mensen....
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
Wauw, wereldschokkend.
Wat ben ík blij dat ik dit topic nu pas zie en niet vanaf 18:00 uur heb zitten F5'en om uiteindelijk blij gemaakt te worden met een dode mus, zoals de anderen in dit topic.
Misschien wordt het voor hem nog een anti-climax als hij hem omdoet en het horloge begint te smelten omdat het van zwitserse chocolade gemaakt is. Hebben wij toch nog wat te lachen.quote:
Je krijgt er een kompas bij om te navigeren, of zit dat al in het horloge of zo? In dat geval een tent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:35 schreef renz0r het volgende:
Dat dacht ik ook! MAAR dat is het niet... Kom op mensen het is echt heel simpel... Denk is simpel na
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:48 schreef Aparteling het volgende:
HOER! lees ik het hele fucking topic, weet ik nog niks.. met je stomme klok.
stomme pietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Het is er een met een zwitserse koekoek erin?
Ik stiekem zelf ook wel, ik zag hem al zitten, helemaal in spanning om te kijken hoe de grote wijzer helemaal bovenaan komt en dat er pardoes een koekoek in z'n oog springtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |