quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Grafjostiquote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef xwrrw het volgende:
Hei hei stelletje hoeren.
Que?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:09 schreef DeLeider het volgende:
Ik kan nou niet zeggen dat k hard gelachen heb om die PP filmpjes, alleen die van SC:S was wel ok, maar die is al zooooo oud
Liefdesverklaringen zijn tofquote:Op woensdag 30 november 2005 15:09 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ontwikkel ebola onder je scrotum.
Ja die pc-nerd begon over purepwnage ofzo... liek omg wtf leet!quote:
Ey ik ga met um trouwen en de hele huwelijks nacht bier drinken en sigaretten roken!quote:
Ach, smaken verschillen, ik vind het wel grappig om te bekijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:09 schreef DeLeider het volgende:
Ik kan nou niet zeggen dat k hard gelachen heb om die PP filmpjes, alleen die van SC:S was wel ok, maar die is al zooooo oud
Goed idee, jammer dat ik blafkanker aan het ontwikkelen ben.....quote:
Rookse dan maar.quote:
Gelukkig wel, anders zou de hele vrouwelijke wereld bevolking mij willen nuecken, en dat is toch wel een beetje veelvan het goedequote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen, ik vind het wel grappig om te bekijken.
Of allemaal niet, dat zou je ook niet leuk vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou de hele vrouwelijke wereld bevolking mij willen nuecken, en dat is toch wel een beetje veelvan het goede
Ik ben godverdomme een week in Nederland en ga vrijdag weer weg. Net lang genoeg om last van m'n keel te krijgen, potverdikkie!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Goed idee, jammer dat ik blafkanker aan het ontwikkelen ben.....
Neen, maar als elke vrouw hetzelfde dacht zouden ze allemaal mijn perfectie erkennen!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of allemaal niet, dat zou je ook niet leuk vinden natuurlijk.
Tis niet te geloven gewoon, kutweer, ik ga later echt op cuba wonen ofzo.... Dikke sigaren roken en lekker bier drinkenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme een week in Nederland en ga vrijdag weer weg. Net lang genoeg om last van m'n keel te krijgen, potverdikkie!
Hmm, ik zou dan naar Panama gaan denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tis niet te geloven gewoon, kutweer, ik ga later echt op cuba wonen ofzo.... Dikke sigaren roken en lekker bier drinken
Dat mag ook, als het maar warm is....quote:Op woensdag 30 november 2005 15:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik zou dan naar Panama gaan denk ik
Ik kan daar wat connecties aanspreken, da's wel makkelijk in het beginquote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat mag ook, als het maar warm is....
Ga je mond spoelen man. Het is hartstikke rood!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
vandaag is het toch wel lekker weer..
Joh pleurt toch op man, als je 1 stap buiten zet vriezen je ballen eraf en staat het ijs op m'n piercings....quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
vandaag is het toch wel lekker weer..
Ik ben nog niet buiten geweest, zo eventjes boodschappen doen dan merk ik het wel. Maar eerst douchen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Joh pleurt toch op man, als je 1 stap buiten zet vriezen je ballen eraf en staat het ijs op m'n piercings....
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest, zo eventjes boodschappen doen dan merk ik het wel. Maar eerst douchen.
Het ziet er toch uit als lekker weer.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]dan moet je ook niet van die gekke dingen zeggen....
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ziet er toch uit als lekker weer..
En Kelly van Big Brother ziet er uit als een vrouwquote:Op woensdag 30 november 2005 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ziet er toch uit als lekker weer..
harde tepelsquote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Joh pleurt toch op man, als je 1 stap buiten zet vriezen je ballen eraf en staat het ijs op m'n piercings....
Zeg, gaan we het hier nu over tiesto hebben?quote:
mannen in rokjesquote:
welneeequote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat er ietsch andersch stond
Leet Haxxorquote:Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, PP liek pwns liek prety hard liek rite.
ohnoesquote:
Met overbehaarde benen en meer haar dan piemolquote:Op woensdag 30 november 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
mannen in rokjes![]()
alhoewel, een lekkere ruige Scotsman![]()
Help yourselfquote:Op woensdag 30 november 2005 15:33 schreef Talietje het volgende:
en waarom staat mijn post niet in de OP he
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met overbehaarde benen en meer haar dan piemol
ja wel hequote:Op woensdag 30 november 2005 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jammer hoor, want hij was wel scherp
Dan moet je in de OP ff op "jevind de OP bier" klikken, daar kan je hem edittenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:33 schreef Talietje het volgende:
en waarom staat mijn post niet in de OP he
Eentje maar?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met jou kan ik wel een biertje drinken![]()
C erbijquote:Op woensdag 30 november 2005 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eentje maar?
Bij voorkeur een gezellig terras waar flink wat dames voorbij koketteren
Whehehe, dat zou zowaar gezellig kunnen zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 15:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
C erbijen we komen de dag wel door
[insert grap omtrent bier in je friet]quote:
huiliequote:
oehquote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
I like you, you should be worried now
Ik las kroketten.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eentje maar?
Bij voorkeur een gezellig terras waar flink wat dames voorbij koketteren
quote:
Jullie zijn het voorbeeld van de verloedering der Nederlandsche Taalquote:
als je kunt tellen.... neequote:
kleine kokette katinka is zoo 1955quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef rompompom het volgende:
Jullie zijn het voorbeeld van de verloedering der Nederlandsche Taal
*zingt Kleine Kokette Katinka
Weet je hoe oud ik benquote:Op woensdag 30 november 2005 16:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
kleine kokette katinka is zoo 1955
geb. datum: 1900-06-25quote:
5 min 2 = -3 min 2 = -5.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit is pas de 2e sinds het jubileum topique
Tschuss liebchen und viel spassquote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef DeLeider het volgende:
Ik ben werken, bis später freunden und feinden
De hel die Night of the proms heet is na 10 shows na vanavond eindelijk afgelopen voor mijquote:Op woensdag 30 november 2005 16:33 schreef Talietje het volgende:
[..]
Tschuss liebchen und viel spass
Waar heb je het over? We zijn voorbij 250, dat aftellen is nu gewoon klaar.quote:
Werkzequote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef DeLeider het volgende:
Ik ben werken, bis später freunden und feinden
Zie die streepjes eens in de tt.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar heb je het over? We zijn voorbij 250, dat aftellen is nu gewoon klaar.
je bent gewoon een lamer geef het maar toequote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie die streepjes eens in de tt..
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef Janetje het volgende:
Sterf
Tja.. das vervelend...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding] Werkt trouwens niet.![]()
Tenzij je een goede klant van je heel de avond met d'r tieten tegen je aan wilt laten rijden![]()
Ja, er staat 252 met twee streepjes ertussen. Echt ik snap geen fcuk van waar je het over hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie die streepjes eens in de tt..
Nah, dattequote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef Snakey het volgende:
Huh, watte?
Ik zag het.quote:
Dat alles voor één en dezelfde prijs.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zag het.
Handig.. zo'n ingebouwd modje..
Ach ja.. de prijs die we daar voor moeten betalen.. is toch al... hoog.. genoeg..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat alles voor één en dezelfde prijs.
The torture never stops.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. de prijs die we daar voor moeten betalen.. is toch al... hoog.. genoeg..
Zelfs in het leven hierna, de hel dus, zullen we gemarteld worden door modjes, in lederen broekjesquote:
Er is me nooit verteld dat ze dat in een lederen broekje deed.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef rompompom het volgende:
* herinnert zich de ondertitel van MUUS: foltermod
Dat zei Teeuwen..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is me nooit verteld dat ze dat in een lederen broekje deed.![]()
Volgens mij is ze kinky, ze neukte kasta toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is me nooit verteld dat ze dat in een lederen broekje deed.![]()
Oh?quote:
Zonder foto's geloof ik er niks van.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:24 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Volgens mij is ze kinky, ze neukte kasta toch?
Oi, nog pissig?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:24 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Volgens mij is ze kinky, ze neukte kasta toch?
Naja, d'r was één foto van hen samen geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zonder foto's geloof ik er niks van.
Ik dacht even dat ik onzichtbaar wasquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef the900 het volgende:
Z is Zebbie trouwens. Ik ben ZX
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:36 schreef the900 het volgende:
*checkt kalender of het niet stiekem 1984 is*
Een streepje als in het teken voor aftrekken, 2 min 5 min 2 = -5. Grappen uitleggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, er staat 252 met twee streepjes ertussen. Echt ik snap geen fcuk van waar je het over hebt.
Neuh, want ik ben er al..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:36 schreef the900 het volgende:
*checkt kalender of het niet stiekem 1984 is*
Nog 1 keer en ik ga je posts deleten.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Hihi, ik zei aftrekken, en nu weer. [afbeelding].
Wat? Moet ie nog een keer aftrekken zeggen?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog 1 keer en ik ga je posts deleten.![]()
hihiquote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Hihi, ik zei aftrekken, en nu weer. [afbeelding].
Mijn gezag, wat doe je?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat? Moet ie nog een keer aftrekken zeggen?
Ey pc-fr34k, zeg eens aftrekken, jaja.. aftrekken zeggen, aftrekken.. .ja.. zeg dan, aftrekken.. zeg dan.. kom op.. zeg dan.. aftrekken..
On-der-mij-nenquote:
Optellenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey pc-fr34k, zeg eens aftrekken, jaja.. aftrekken zeggen, aftrekken.. .ja.. zeg dan, aftrekken.. zeg dan.. kom op.. zeg dan.. aftrekken..
Wat ben jij nou voor een vent?quote:
Ik trek liever af.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post je tieten dan eerst.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een vent?
Aftrekken is da shit!
Pfrt.. bang voor Snakey.. kom op.. kijk nou toch naar die mod..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik trek liever af..
En nee, ik gebruikte het infinitief dit keer niet!.
Komende drie weken heb ik daar nog genoeg tijd voorquote:Op woensdag 30 november 2005 17:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een vent?
Aftrekken is da shit!
Wat heeft dat met rekenen te maken?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik trek liever af..
En nee, ik gebruikte het infinitief dit keer niet!.
Wat is er met die smileys aan de hand?quote:
En met kwootun gaat het niet goedquote:Op woensdag 30 november 2005 17:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe, dat ziet er echt niet uit![]()
Veel.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rekenen te maken?
Je bedoeld 10,10? Wel de verhoudingen aanhouden he.quote:
NVMquote:Op woensdag 30 november 2005 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is er met die smileys aan de hand?
Nietquote:
Zeg!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pfrt.. bang voor Snakey.. kom op.. kijk nou toch naar die mod..
Ik ben van mening dat als je iets in subtekst typt dat de smileys dan ook in sub moeten.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is er met die smileys aan de hand?
Waar is die uitgestraalde authoriteit?quote:
Verdronken in het bier. Ik dacht, blauw is blauw.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar is die uitgestraalde authoriteit?
Waar is die.. je ne sais quoi...
Dat stoere in het modschap?
Sorry maarre...
Je zei bier.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verdronken in het bier. Ik dacht, blauw is blauw.![]()
Ahah.. Naja.. Men kan het je niet kwalijk nemen.. dit is tenslotte ONZ, Heimathafen van het bier..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verdronken in het bier. Ik dacht, blauw is blauw.![]()
oh noeesquote:Op woensdag 30 november 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Bier!!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef Snakey het volgende:
Hier bier roepen is hetzelfde als de duivel in de hel aanroepen!!
Dus de bierbrouwer is god?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef Snakey het volgende:
Hier bier roepen is hetzelfde als de duivel in de hel aanroepen!!
quote:
Haha! Twee mods én een admin! En maar zeggen dat dit geen incrowd isquote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef JDude het volgende:
Hoi!
Pas nou op, zometeen tieft ze 'm weer dichtquote:Op woensdag 30 november 2005 18:01 schreef rompompom het volgende:
Haha! Twee mods én een admin! En maar zeggen dat dit geen incrowd is
Maar... maar.. maar..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas nou op, zometeen tieft ze 'm weer dicht
Twee mods die 'm weer opengooienquote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef JDude het volgende:
[..]
dat durft he joa niequote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef JDude het volgende:
[..]
prrrrrrreciesquote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo is het! Een ware revolutie zal worden ontketend!
Net zoals de vorige keer zeker..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo is het! Een ware revolutie zal worden ontketend!
Friettent! Chinees! Pizza! Shoarma!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
Ik ga koken.![]()
Mijn beurt weer, tweede keer dit jaar
Toen was ik er nietquote:Op woensdag 30 november 2005 18:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keer zeker..
Probeer niemand de vergiftigen he.. 14.gif.. (hehe.. ik zei gif)quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
Ik ga koken.![]()
Dan moet je nu drinken. Wat maakt niet zoveel uit. Urine lijkt me geen goed idee, geef je nog als tip mee.quote:
Appel-Framboos fruitdrank van de AH wordt reeds aangesproken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef rompompom het volgende:
Dan moet je nu drinken. Wat maakt niet zoveel uit. Urine lijkt me geen goed idee, geef je nog als tip mee.
En? Wat zei het terug?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Appel-Framboos fruitdrank van de AH wordt reeds aangesproken.
Ik heb net gekookt en ga nu eten.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
Ik ga koken.![]()
Net broodjes met ei gehad..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef xwrrw het volgende:
Net soep en broodjes gehad, ik wist niet dat je er zo vol van kon raken.
quote:
koken was dat.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:22 schreef Janetje het volgende:
Iedereen is gaan koken?
Was 't maar zo'n feestquote:
Mooi woord voor scrabble..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
smileygrootteaanpasfunctietoestand.
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Settle down, chaps [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
Ik ben geen homo'squote:
Ja, maar ik ben luiquote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
geel is mooier
ja ik weet het... maar ik dacht inene... fuck kokenquote:
Ook niet eentje?quote:
Neuh, ben onbetamelijk hetero..quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja ik weet het... maar ik dacht inene... fuck kokenik wil slechtheid
Naughty!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, ben onbetamelijk hetero..
fok_dark is alleen tof omdat het oldbie is.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef rompompom het volgende:
Ja, maar ik ben lui
Die PI's zijn wel het enige wat er mooier is aan de andere lay-outs t.o.v. fok_dark!
Ik vind foksilver foeilelijk, werkelijkwaarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
fok_dark is alleen tof omdat het oldbie is.
Voor de rest vind ik silver 100 keer beter.
Dat heb ik juist met al die "ouwe" layouts.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Renesite het volgende:
Silver vind ik on overzichtelijk
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met al die "ouwe" layouts.
Mijn kloon fok!t wel in ouwe layout trouwens.
Jij toch niet?quote:
Een kloonloos leven is een duidelijk leven..quote:
Ik ben een individu, en nog een donders toffe ook nog.quote:
Bel de brandweer!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
Ik heb me opgesloten in mn schoen.. ik kan er niet meer uit![]()
Neuh..quote:
Ik heb er genoeg om de ontbrekende van jou te compenserenquote:
Voetamputatie en dan bij de schoenensmid brengen..quote:
Vertelquote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg om de ontbrekende van jou te compenseren
Ik ken een goeie lasserquote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh..
Iemand hier die iets van kapotte ritsjes weet?
ik heb horecaondernemer als opleiding gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop van je moeder te leren
"Vertel?"quote:Op woensdag 30 november 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ik heb al een (gedeelde) kloon![]()
Auwquote:
Grof geweld.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef Janetje het volgende:
Iemand hier die iets van kapotte ritsjes weet?
Ik niet.quote:
Hoe mooi filosofisch.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef Janetje het volgende:
Ik heb me opgesloten in mn schoen.. ik kan er niet meer uit![]()
Ik heb nog een leuke bedacht:quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest
Neuh, wilde ff kloten met die smileygrootteaanpasfunctietoestand.
quote:
hij heeft me al gevondenquote:
Wat voor een?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij d'r zoeentje was.
Hoeveel?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
What'd you think, please...
Dus toch n00b![]()
quote:
Hij scheld mij ook uitquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij scheld mij ook uit![]()
oog om oog, tand om tand![]()
Het is bijna kerstquote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Oh help.. volgens mij had die gast van gister gelijk.. met dat kleuterschoolgehalte..
Oh, we gaan op de bijbelse toer?
Jingle bells, jingle bells...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is bijna kerst![]()
Wil je met mij op een arreslee over Irak gaan om daar kindjes te verblijden met een kerstcadeautje![]()
Rodeneus rudolfquote:Op woensdag 30 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jingle bells, jingle bells...
Als dat geen metafoor is, tuuuuuuurlijk..
Je ziet er niet uit als een kerstman, ben je een elfje dan?
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rodeneus rudolf![]()
Kijk, de rode neus heb ik al![]()
Je kan mijn rug opquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Rudolfus!!!!
Rudolf the rednosed raindeer.. lala la la la la...
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Janetje het volgende:
[..]Sorry maar ik berijd geen rendieren..
Renedieren dan wel?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry maar ik berijd geen rendieren..
Jij dacht vast dat je in FB zat..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Janou, euhhh, ga dan maar weer weg
![]()
O ja, shit, dit is niet mijn SC![]()
Ik ga wel weer![]()
And the whole world turns blind and teethless.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij scheld mij ook uit![]()
oog om oog, tand om tand![]()
fryandbeergirlfuckesraindeer.avi Zu het goed kunnen doen op een p2p netwerk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
fryandbeergirlfuckesraindeer.avi Zu het goed kunnen doen op een p2p netwerk..
Ghandiquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
And the whole world turns blind and teethless.
Alles om de hitsquote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
fryandbeergirlfuckesraindeer.avi Zu het goed kunnen doen op een p2p netwerk..
ligt er aan welk weekendquote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, we zijn helemaal gestopt met het plannen van de meet.. Hoe gaan we het nou doen en waar? Wie kon er ookalweer niet in het weekend ant dat lijkt mij toch eigenlijk wel het handigst.
.
Mijn meetplanfipo is na deel 250 weer gestorven... geen idee dus.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, we zijn helemaal gestopt met het plannen van de meet.. Hoe gaan we het nou doen en waar? Wie kon er ookalweer niet in het weekend ant dat lijkt mij toch eigenlijk wel het handigst.
.
Een goede denker.quote:
MaleFryAndBeerGroupdoesRenesiteRaindeer.zipquote:
Ik heb er wel eens van gehoord ja.quote:
Oh petre.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
MaleFryAndBeerGroupdoesRenesiteRaindeer..
HOMO is effe verderop hoor!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
MaleFryAndBeerGroupdoesRenesiteRaindeer..
Naast [@@@]quote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef rompompom het volgende:
HOMO is effe verderop hoor!
Er zijn grenzenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
MaleFryAndBeerGroupdoesRenesiteRaindeer.zip
A coward is incapable of exhibiting love; it is the prerogative of the brave.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord ja.
Nee, maar ik ken eigk niet zo heel veel van m.
Deze toevallig wel.
Ervaring mee?quote:
Eh.. je zei 'alles' he...quote:
Ach.. misschien komt dat nog..quote:
Ik dacht dat jij dan zeiquote:
Dat gebeurt dan ook weer nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dan zei
Hier, my tits!
janetjetitties.zip/rar/torrent ofzo![]()
Op de meet haar dronken voeren en zelf voor een Janetje.rar zorgen.quote:
Nou, dan moet je je eens als herboren voelen..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Nope, je moet er mee geboren worden.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Op de meet haar vastbinden en zelf voor een Janetje.rar zorgen..
Ik kom dus niet...quote:
Mij vervelen?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat denk jij dat we de afgelopen 251 delen hebben geprobeerd
Ok, ik word wel een heaumeau dan.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je je eens als herboren voelen..
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt..
Ook goed, en dan iig de foto's in de OP, vlak na die quote van haar.quote:
Nah.. doe dat nou ook maar niet..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ok, ik word wel een heaumeau dan.
Jij bent ook snel over te halen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook goed, en dan iig de foto's in de OP, vlak na die quote van haar.!
.. mag ik vast dood..quote:
Dat kan nog helemaal niet!quote:Vermoorde onschuld is zoooo 2006
Wie 'pfrt', stemt toequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pfrt..
[..]
.. mag ik vast dood..
[..]
Dat kan nog helemaal niet!
quote:
Als ze wel boeind zijn kan de quote als sarcastisch gezien worden, zo niet dan klopt de quote beter. Nu kunnen mensen er geen beeld bij zetten.quote:
De quote is sowieso geweldig..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze wel boeind zijn kan de quote als sarcastisch gezien worden, zo niet dan klopt de quote beter. Nu kunnen mensen er geen beeld bij zetten..
Jammer dat jij nog terugkomt..quote:
Ja, maar de foto's meer, of juist niet wat de quote beter maakt.quote:
Daar doen we hier niet aanquote:
[insert tubgirl, goatse, lemonparty]quote:
Op een gegeven moment ben ik het echt zat he..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar de foto's niks meer, of juist niet wat de quote beter maakt..
Die laatste ken ik nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[insert tubgirl, goatse, lemonparty]
Wat JD zegt..quote:
Weet ik, waarschuw je me voordat dat punt er is?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik het echt zat he..
Waar ik jou op de rails leg, vastbind en kijk hoe de trein je bloederig lijk tientallen meters mee zal sleuren..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik zal je achtervolgen tot aan de spoorwegovergang
http://www.lemonparty.orgquote:
Pure poëzie.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar ik jou op de rails leg, vastbind en kijk hoe de trein je bloederig lijk tientallen meters mee zal sleuren..![]()
Dat punt zijn we dicht genaderd.. nu namelijk..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, waarschuw je me voordat dat punt er is?.
Ik heersch.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785225/6/50#32708628]woensdag 30 november 2005
Wat JD zegt..
Auquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar ik jou op de rails leg, vastbind en kijk hoe de trein je bloederig lijk tientallen meters mee zal sleuren..![]()
Ja, ik kon er natuurlijk niet echt naar linken, je weet maar nooit he. Maar de tekst klopt wel als link. Maarja, als je ernaar wilt googlen, je doet maar. Ik waarschuw alvast voor een traumatische ervaring en al je bier en frituur gaat er ook weer uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
google is veiliger, much more.
Zo ver wou ik ook weer niet gaan hoor..quote:
gelukkig staan in Google thumbnailsquote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik kon er natuurlijk niet echt naar linken, je weet maar nooit he. Maar de tekst klopt wel als link. Maarja, als je ernaar wilt googlen, je doet maar. Ik waarschuw alvast voor een traumatische ervaring en al je bier en frituur gaat er ook weer uit.
Geen slecht woord over ons BeFmodje hequote:
Hij is tevens modcollega.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen slecht woord over ons BeFmodje he![]()
Dat doen wij wel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |