AI = kunstmatige intelligentiequote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou?
.
.
.
.
.
.
.
Yale![]()
Ben je ook zo'n kloon van pracissor?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Precies, ik val op vrouwen die ik kan vernederen. Ben je al met Mc gaan praten?
Jaja, maar je hebt de verkapte belediging laten staan..quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Sigme! Heb je mijn verkapte liefdesverklaring aan je gezien?
Wie is dat dan nog meer?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n kloon van pracissor?
Koester ze, zou ik zeggen. Ik mis beide, hoewel ik ze kan missen als kiespijn denk ikquote:
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n kloon van pracissor?
Verknipt, als in Rood.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Tafkahs het volgende:
verkapt als in a bad haircut ?
Valse bescheidenheid is arrogantie.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Koester ze, zou ik zeggen. Ik mis beide, hoewel ik ze kan missen als kiespijn denk ik
quote:
quote:GUERILLA GIRL
Frank Piasecki Poulsen
De Deense regisseur Frank P. Poulsen weet met zijn cameraploeg toegang te krijgen tot een diep in de Colombiaanse jungle verstopte trainingskamp van de Revolutionary Armed Forces of Colombia (FARC). Ze volgen de 21-jarige studente Isabel die familie, vriend en studie zojuist voorgoed vaarwel heeft gezegd om in drie maanden tijd tot guerrillastrijdster te worden opgeleid. De camera mag overal bij zijn: bij het maken van een houten oefenwapen, bij de lessen over de verplichte anticonceptiemaatregelen en bij de slachting van een zwangere koe. Ook de correspondentie met het thuisfront wordt gebruikt om de zware overstap naar de gelederen van een guerillaleger te illustreren.
Denemarken, 2005
kleur, video, 1 uur 30 min.
Regie: Frank Piasecki Poulsen
Produktie: Zentropa Real - Karoline Leth
Co-production: DR TV, Rumko Enterprises
Photography: Johannes T. Jensen, Frank Piasecki Poulsen
Editing: Morten Højbjerg, Camilla Skousen
Music: Povl Kristian
Involved TV Channel: , VPRO
World Sales: Trust Film Sales
Screening copy: Zentropa Real
Ik ben reuze arrogant, dat lijkt me algemeen bekendquote:Op woensdag 30 november 2005 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is arrogantie.![]()
Waar? van Oudenalle heeft gewonnen he?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar een heuse gemeenteraadsverzkiezingsuitslagavond waar de internationale wordt aangeheven. Tabee, makkers!
Toch wel in het Oud-Frans?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar een heuse gemeenteraadsverzkiezingsuitslagavond waar de internationale wordt aangeheven.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar een heuse gemeenteraadsverzkiezingsuitslagavond waar de internationale wordt aangeheven. Tabee, makkers kameraden!
Ik was vandaag met moker en koevoet in de weer. Lekkerrrquote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik was *hier* trouwens vandaag
http://www.precisiebeurs.nl/
Tof,quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vandaag met moker en koevoet in de weer. Lekkerrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |