abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32810317
Voor alle duidelijkheid; iedereen kan zien dat ik het woord ''pedofiel'' niet gebruikt heb. Zeggen dat Mohammed zich schuldig maakte aan roof, is helemaal niet anders dan benadrukken dat Luther er verachtelijke ideeen op na hield of dat bepaalde opvattingen van Aristoteles en Plato onwenselijk zijn in de huidige maatschappij. Wat ''belediging van een volk'' daarmee van doen heeft, is mij werkelijk een raadsel.
pi_32810822
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor alle duidelijkheid; iedereen kan zien dat ik het woord ''pedofiel'' niet gebruikt heb. Zeggen dat Mohammed zich schuldig maakte aan roof, is helemaal niet anders dan benadrukken dat Luther er verachtelijke ideeen op na hield of dat bepaalde opvattingen van Aristoteles en Plato onwenselijk zijn in de huidige maatschappij. Wat ''belediging van een volk'' daarmee van doen heeft, is mij werkelijk een raadsel.
Er is alleen door mij het woord pedofiel gebruikt. Niet door jou.

Sommige mensen menen te moeten strijden tegen het in hun ogen rechtse denken
van anderen. een goede reden om afgebrand te worden is zeggen dat je bv pro-
USA bent. Je bent voor sommige mensen dan al een fascist.

Dat soort mensen, die geweld,chaos en recht in eigen handen nemen propageren,
zijn zelf de nieuwe fascisten alleen hebben ze dat niet door.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zondag 4 december 2005 @ 19:28:44 #253
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32815099
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Er is alleen door mij het woord pedofiel gebruikt. Niet door jou.

Sommige mensen menen te moeten strijden tegen het in hun ogen rechtse denken
van anderen. een goede reden om afgebrand te worden is zeggen dat je bv pro-
USA bent. Je bent voor sommige mensen dan al een fascist.

zijn zelf de nieuwe fascisten alleen hebben ze dat niet door.
Rechtse retoriek
Era Vulgaris
pi_32815222
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:28 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Rechtse retoriek
Mensen zoals jij die de moord op T.v.G. "normaal en terecht" vinden zijn
imo rechts.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_32815670
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ''belediging van een volk'' daarmee van doen heeft, is mij werkelijk een raadsel.
Wat de conclusie veroorzaakt heeft dat ik ''een bling bling mobiel'' bezit, is mij al evenzeer een raadsel, al was het maar omdat de stereotype bezitter van zulke apparatuur zich niet gauw naar de raadspensionaris van Holland zal vernoemen en, met permissie, zich niet zo snel de finesses van mijn schrijfstijl eigen zal maken. Maar het past allemaal naadloos in het stramien; een IQ-loze materialist die je van alles kunt toewensen - tot vernietiging aan toe! - als hij zich niet schikt naar volkomen ongestaafde beweringen.

Ik denk dat Clairvaux groot gelijk heeft;
quote:
zijn zelf de nieuwe fascisten alleen hebben ze dat niet door
  zondag 4 december 2005 @ 19:57:42 #256
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32816074
nee je moet passief zijn , onderdrukt worden , en vooral jezelf af laten slachten en dan naar de authoriteiten stappen en het schriftelijk oplossen

dan maar fascist , fijn toch

sodemieter op man.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32816298
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
nee je moet passief zijn , onderdrukt worden , en vooral jezelf af laten slachten en dan naar de authoriteiten stappen en het schriftelijk oplossen
Baaj, waar heb jij het toch de hele tijd over?
  zondag 4 december 2005 @ 20:05:23 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32816332
misdaad is in de boekjes alles wat tegen de wet ingaat.

zo is iemand vermoorden zonder enige reden , gewoon voor de fun , een misdaad
terecht
zo is mensen onderdrukken en hun leegplukken misdaad
terecht
zo is sterven van de honger en een sneetje brood jatten misdaad
terecht?

school vlakt het t liefst allemaal af , zie je iemand een potje pindakaas in zn jas steken moet je hem inelkaar trappen want hij is een misdadiger , of het nu was omdat hij bijna flauvalt van de honger of niet doet er niet toe

als in oude tijden mensen geen kant op konden en wel machtige groepen moesten vormen en karavanen aan vielen het in die tijden ook overal ter wereld gebeurde , en er geen wetten waren die mensen ervan weerhielden in die state. (dat systeem)
kun je het niet crimineel noemen.

als 1 mens iemand dood is het moord
als 1 mijoen mensen 100 mensen doden is het een statistiek.

etc etc.
je kunt hier oneindig over doorgaan wat het verschil tussen schoolse indoctrinatie is die iedereen als een link in de hersennen automatisch aanneemt upon aproach van de vraag
en de praktijk.

mohammed kan geen pedofiel genoemt worden
en geen rover ook
het is gewoon schelden.

ik zie moslims trouwens nog nergens jezus voor rotte vis uitmaken.
  zondag 4 december 2005 @ 20:06:03 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32816352
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Baaj, waar heb jij het toch de hele tijd over?
iets wat jou schoolse barrieres je niet laten begrijpen.
pi_32816568
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
misdaad is in de boekjes alles wat tegen de wet ingaat.

zo is iemand vermoorden zonder enige reden , gewoon voor de fun , een misdaad
terecht
zo is mensen onderdrukken en hun leegplukken misdaad
terecht
zo is sterven van de honger en een sneetje brood jatten misdaad
terecht?

school vlakt het t liefst allemaal af , zie je iemand een potje pindakaas in zn jas steken moet je hem inelkaar trappen want hij is een misdadiger , of het nu was omdat hij bijna flauvalt van de honger of niet doet er niet toe
Ik vind dit toch echt een vertekening van de werkelijkheid. Leert ''school'' je dit?
quote:
als in oude tijden mensen geen kant op konden en wel machtige groepen moesten vormen en karavanen aan vielen het in die tijden ook overal ter wereld gebeurde , en er geen wetten waren die mensen ervan weerhielden in die state. (dat systeem)
kun je het niet crimineel noemen.
Ach ja, ''geen kant op kunnen'''....het is waar dat een groot deel van de oorspronkelijke Islamitische legers uit recruten bestond, maar zaten die mensen dan zo in de rats dat ze per se naar Frankrijk op moesten trekken?
quote:
etc etc.
je kunt hier oneindig over doorgaan wat het verschil tussen schoolse indoctrinatie is die iedereen als een link in de hersennen automatisch aanneemt upon aproach van de vraag
en de praktijk.
Als je oneindig door kunt gaan, zou je dan iets meer kunnen zeggen?
quote:
mohammed kan geen pedofiel genoemt worden
en geen rover ook
het is gewoon schelden.
Nee, dat is het niet. Luther is een bruut, Caesar pleegde genocide, enz. Genocide is dan een anachronisme, maar het komt wel in de buurt. Ten tijde van Caesar werden zijn maatregelen ook al door enige Romeinen verafschuwd.
quote:
ik zie moslims trouwens nog nergens jezus voor rotte vis uitmaken.
Nee, Jezus niet, nee.
pi_32816644
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

iets wat jou schoolse barrieres je niet laten begrijpen.
Vanwaar toch deze weerzin jegens de abstracte grootheid ''school?'' Maar ik neem aan dat je bedoelt dat ik niet in het echte leven sta?
  zondag 4 december 2005 @ 20:37:08 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32817359
weet je wat , ik ga niet meer met jou in discussie , praten met mensen die helemaal dronken van hun realiteitje zijn is niet mee te discuseren.

dus zoek het maar uit , ga lekker in nws lopen praten over hoe school het jou geleerd heeft ofzo.
pi_32817566
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je wat , ik ga niet meer met jou in discussie , praten met mensen die helemaal dronken van hun realiteitje zijn is niet mee te discuseren.
Discussieren deed je toch al nauwelijks, dus ik ervaar het niet als een schok. Ik laat jou ook met alle liefde in je sadistisch universum.
quote:
dus zoek het maar uit , ga lekker in nws lopen praten over hoe school het jou geleerd heeft ofzo.
Het is echt repeterend, he? School, school, school, school....ik zit al vijf jaar niet meer op school.
  zondag 4 december 2005 @ 20:46:01 #264
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32817643
Sta er boven.

Sadam opruimen lostte een hoop problemen op voor Amerika. Daarom is het ook gebeurd.
Reken er maar op dat Amerika een gore constructie heeft verzonnen om de controle in handen te houden. Bah
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32855501
Als ze jouw kinderen op tv voorspiegelen hoe hoeren zich gedragen, (tmf, mtv, noem maarop) dan gaan je kinderen hoeren worden! Straf u kinderen daar niet voor, maar leid ze naar een eerlijk huwelijk tussen man en vrouw als ze samen willen zijn. zodanig dat ze hun kinderen de nodige wijsheid kunnen bijbrengen met hulp van geleerde mensen allemaal voor voedsel..
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
pi_32860085
Als de Amerikanen niet naar buiten durven komen, blijkt van hun grote trots !! Ergens hebben ze gelijk, maar dit is ook maar ergens, als de Amerikanen ons niet hadden bevrijd, waren we nu allemaal Zie heil aan het roepen, en zou'den vele mensen echt VRESELIJK afgeslacht worden, Met dank aan de Amerikanen van hun grote moed en dapperheid! Als je Gelooft, En God geeft jouw de waarheid, Geef de andere mensen ook dat verhaal !!

MAAR: wat ik raar vind aan Amerika, grootste bespieder en wapenmaker, zij hebben ook de boodschap van vrede willen overdragen, ik gun jullie tenharte deze vrede, en ik hoop dat jullie Amerikanen allemaal naar een Gezonde mooie toekomst mee overgaan, en RESPECT ALL COLORS
Dat is hier van ultiem belang !! Met nogmaals veel dank voor die kleine daperen mannen te komen bevrijden !!
Heb je bewijzen dat mijn verhaal onecht is, bewijs het, ik heb een lichaam, en een naam, maar dat zijn mijn sterkste wapens. Als iemand mij zou doden, die zou 77 maal gestraft worden. dat is nog 77 maal zo zwaar als het kruis die De Lieve Heer Jezus Christus heeft gedragen.
onmogelijke taak voor de mens!, mens is ook niet bedoeld om altijd af te straffen, we hebben geprobeerd elkaar te leiden, het ging te ver, dus verleiden, toen naar de mis, en dan zijn we beginnen misleiden... De mensen moeten altijd met het eerste rekening houden 'Leiden"
Nooit meer lijden maar op een degelijke en waardige manier elkander Leiden.

Met Hulde aan de Amerikanen laten we ook hun danken voor al hun zeer moedige diensten!!

Amerika beken u kleur! u bent groot en zeer dapper, maar Jullie wilden alleen de macht krijgen over vele mensen. vele hebben jullie kunnen misleiden, maar er zijn er ook die op het rechte pad zitten
De Enige reden waarom Amerikanen niet naar buiten komen, is vanwege hun groteskheid
Ze Vragen waardering en respekt voor christenen en hun schuldgevoel, laten we het schuldgevoel begraven, en mee naar een waardig systeem zoeken dat ons leid naar vrede !!

De Kleur wit geeft ons hoop, melk is gezond !
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
pi_32860400
TRaNQuiLiTY77 (wat een naam om te typen... )
vergeet niet om op tijd adem te halen en pas op dat je niet te ver gaat in je stellingen en ze op zijn minsts als jóuw gedachtengang hier neerzet.

Graag de "kreten" ook achterwege laten.

* Mirage duwt TRaNQuiLiTY77 naar zijn mailbox.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32860579
Als de Amerikanen zich zouden willen scheiden van de islam nemen ze foute beslissing!! neem hier lering uit!! De Reden waarom De Here God ons ook de Koran oplegde, was om voor vele een doorkruising te maken naar alle kleuren !! De Moslims moeten de naam van de profeet Jezus Christus ook herinneren Maar zij onderwerpen aan Allah, en dat is een heel mooie weg naar het ultieme genot !! Dat mens op aarde nooit zal kunnen evenaren op deze aarde.
Deze planeet noemt G.A.I.A Ga ia - ga ezel ga leze!
Je zult niet Doden mens mag vechten, maar niet elkander doden !!
Slaven deden niets anders onder elkaar.. Sorry !!
toen de Oud-goden zijn weggegaan, waren de Farao's de overblijvende regerende mensen die naarmate tijdverstreek mensen uitbuite wat hun tot slavernij deed doen.
Evolution of Life is something you don't understand untill you figured it out your'self..
pi_32860867
dit is mijn gedachtengang, maar soms ishet alsof ik medium ben trillingen, strakke spieren er is een positieve invloed over de natuur aan het gaan, en ja de Laatste Boedha is heel goed bezig..Astraal reizen zou kunnen beginnen met u leeg te maken, en inbeelden wat mooie naturen zijn. vele vragen zich af wat het is, de geen die er geld voor vragen zijn charlatans.. wie geld vraagt voor zulk een gift, is vergiftigd. (de Boedha krijgt geld, maar is ook wel vergiftigd, Boedha's hebben iets heel mooi uit de natuur gevonden!! Graag dat ze dit willen meedelen, en we mogen zeker hun schouwspellen waarderen en meedoen !! Veel oefening is noodzakelijk om zulke meditatie technieken te gebruiken.
De bode was ook zo bezig, zegde niets, of heel weinig woorden, maar Van heel jongs af aan naar de sterren geleid, zo naar de Vader.
Als we zelf mensen wouden bouwen, moesten we ons inbeelden hoe onze kinderen eruit zouden moeten zien. zodanig dat we ze hier en daar bij konden schaven.
De Boedha zou de Zender zijn, en ik ben de ontvanger. En probeer de boodschap meetedelen.

Jezus zei ooit, De grootste mensen zijn de geen die het minst lang onder jullie zijn, Boedha's volgelingen zijn inderdaad grote mensen! Hou hier ook rekening mee!!
pi_32861087
correctie, vechten mag alleen met duidelijke gegronde redenen, en 1 tegen 1 maar elkander niet doden!
Maar goden prefereren Liefde, lichaamkunsten uitoefenen mag!
pi_32861156
De Amerikanen zouden zeggen: Wij zijn de Atlantïers.. klopt
pi_32895340
Paar dagen verder.. weer talloze mensen gedood in een oorlog gebasseerd op leugens waar een groot gedeelte van de wereld in geloofd..
  woensdag 7 december 2005 @ 17:54:02 #273
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32896752
en al zou men er niet in geloven , word er nog niks aan gedaan
1 woord :

SCHAPEN
pi_32898083
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef junkie19 het volgende:
Paar dagen verder.. weer talloze mensen gedood in een oorlog gebasseerd op leugens waar een groot gedeelte van de wereld in geloofd..
Een paar dagen verder en we weten nog steeds niet waarom het verhaal van die Belgische zelfmoordterroriste niet klopt. Ik weet dat het credo hier toch wel is de waarheid te kennen en te verspreiden, dus je wilt vast wel beargumenteren wat er niet klopt aan dat verhaal?
pi_32917631
8/12 VS-leger betaalt Iraakse kranten voor 'positieve artikels'

Het Amerikaanse leger betaalt nog steeds Iraakse kranten voor het publiceren van artikelen die positief zijn over de resultaten van de de interventie van de VS in Irak, maar doet tegelijk onderzoek naar deze praktijken, zo heeft een woordvoerder van het Pentagon woensdag toegegeven.

Onderzoek
De bevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten in Irak, generaal George Casey, heeft een officier aangesteld om dit programma te onderzoeken, aldus woordvoerder Bryan Whitman aan journalisten. Het onderzoek betreft de principes en procedures die bij het programma worden gehanteerd, en tevens "of de mensen hun taak goed hebben vervuld".

Luitenant-kolonel Barry Johnson, een legerwoordvoerder in Bagdad, zei in een elektronische boodschap dat een eventuele stopzetting van het programma "afhangt van de resultaten van het onderzoek", maar dat de coalitiestrijdkrachten momenteel "niet hebben beslist het programma stop te zetten".

Tot 200 dollar per maand
De Los Angeles Times onthulde eind november dat het Amerikaanse leger in het geheim Iraakse kranten betaalde voor de publicatie van door Amerikaanse militairen opgestelde artikels die via een Amerikaans publicrelationsbureau naar de kranten gingen.

Het VS-leger zou tegelijk aan Iraakse journalisten tot 200 dollar per maand betaald hebben voor stukken die gunstig waren voor de coalitie.

Het Pentagon heeft het bestaan van het programma bevestigd en verdedigd, stellende dat het erom ging de desinformatie van rebellen tegen te gaan door artikels met exacte feiten te leveren.

Critici van het programma vinden dat het de geloofwaardigheid van de Verenigde Staten ondermijnt en ook haaks staat op de Amerikaanse inspanningen om de ontwikkeling van onafhankelijke media in Irak te bevorderen.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_147620.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')