Er is alleen door mij het woord pedofiel gebruikt. Niet door jou.quote:Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor alle duidelijkheid; iedereen kan zien dat ik het woord ''pedofiel'' niet gebruikt heb. Zeggen dat Mohammed zich schuldig maakte aan roof, is helemaal niet anders dan benadrukken dat Luther er verachtelijke ideeen op na hield of dat bepaalde opvattingen van Aristoteles en Plato onwenselijk zijn in de huidige maatschappij. Wat ''belediging van een volk'' daarmee van doen heeft, is mij werkelijk een raadsel.
Rechtse retoriekquote:Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Er is alleen door mij het woord pedofiel gebruikt. Niet door jou.
Sommige mensen menen te moeten strijden tegen het in hun ogen rechtse denken
van anderen. een goede reden om afgebrand te worden is zeggen dat je bv pro-
USA bent. Je bent voor sommige mensen dan al een fascist.
Dat soort mensen, die geweld,chaos en recht in eigen handen nemen propageren,
zijn zelf de nieuwe fascisten alleen hebben ze dat niet door.
Mensen zoals jij die de moord op T.v.G. "normaal en terecht" vinden zijnquote:
Wat de conclusie veroorzaakt heeft dat ik ''een bling bling mobiel'' bezit, is mij al evenzeer een raadsel, al was het maar omdat de stereotype bezitter van zulke apparatuur zich niet gauw naar de raadspensionaris van Holland zal vernoemen en, met permissie, zich niet zo snel de finesses van mijn schrijfstijl eigen zal maken. Maar het past allemaal naadloos in het stramien; een IQ-loze materialist die je van alles kunt toewensen - tot vernietiging aan toe! - als hij zich niet schikt naar volkomen ongestaafde beweringen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ''belediging van een volk'' daarmee van doen heeft, is mij werkelijk een raadsel.
quote:Dat soort mensen, die geweld,chaos en recht in eigen handen nemen propageren,
zijn zelf de nieuwe fascisten alleen hebben ze dat niet door
Baaj, waar heb jij het toch de hele tijd over?quote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
nee je moet passief zijn , onderdrukt worden , en vooral jezelf af laten slachten en dan naar de authoriteiten stappen en het schriftelijk oplossen
iets wat jou schoolse barrieres je niet laten begrijpen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Baaj, waar heb jij het toch de hele tijd over?
Ik vind dit toch echt een vertekening van de werkelijkheid. Leert ''school'' je dit?quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
misdaad is in de boekjes alles wat tegen de wet ingaat.
zo is iemand vermoorden zonder enige reden , gewoon voor de fun , een misdaad
terecht
zo is mensen onderdrukken en hun leegplukken misdaad
terecht
zo is sterven van de honger en een sneetje brood jatten misdaad
terecht?
school vlakt het t liefst allemaal af , zie je iemand een potje pindakaas in zn jas steken moet je hem inelkaar trappen want hij is een misdadiger , of het nu was omdat hij bijna flauvalt van de honger of niet doet er niet toe
Ach ja, ''geen kant op kunnen'''....het is waar dat een groot deel van de oorspronkelijke Islamitische legers uit recruten bestond, maar zaten die mensen dan zo in de rats dat ze per se naar Frankrijk op moesten trekken?quote:als in oude tijden mensen geen kant op konden en wel machtige groepen moesten vormen en karavanen aan vielen het in die tijden ook overal ter wereld gebeurde , en er geen wetten waren die mensen ervan weerhielden in die state. (dat systeem)
kun je het niet crimineel noemen.
Als je oneindig door kunt gaan, zou je dan iets meer kunnen zeggen?quote:etc etc.
je kunt hier oneindig over doorgaan wat het verschil tussen schoolse indoctrinatie is die iedereen als een link in de hersennen automatisch aanneemt upon aproach van de vraag
en de praktijk.
Nee, dat is het niet. Luther is een bruut, Caesar pleegde genocide, enz. Genocide is dan een anachronisme, maar het komt wel in de buurt. Ten tijde van Caesar werden zijn maatregelen ook al door enige Romeinen verafschuwd.quote:mohammed kan geen pedofiel genoemt worden
en geen rover ook
het is gewoon schelden.
Nee, Jezus niet, nee.quote:ik zie moslims trouwens nog nergens jezus voor rotte vis uitmaken.
Vanwaar toch deze weerzin jegens de abstracte grootheid ''school?'' Maar ik neem aan dat je bedoelt dat ik niet in het echte leven sta?quote:Op zondag 4 december 2005 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iets wat jou schoolse barrieres je niet laten begrijpen.
Discussieren deed je toch al nauwelijks, dus ik ervaar het niet als een schok. Ik laat jou ook met alle liefde in je sadistisch universum.quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je wat , ik ga niet meer met jou in discussie , praten met mensen die helemaal dronken van hun realiteitje zijn is niet mee te discuseren.
Het is echt repeterend, he? School, school, school, school....ik zit al vijf jaar niet meer op school.quote:dus zoek het maar uit , ga lekker in nws lopen praten over hoe school het jou geleerd heeft ofzo.
Een paar dagen verder en we weten nog steeds niet waarom het verhaal van die Belgische zelfmoordterroriste niet klopt. Ik weet dat het credo hier toch wel is de waarheid te kennen en te verspreiden, dus je wilt vast wel beargumenteren wat er niet klopt aan dat verhaal?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef junkie19 het volgende:
Paar dagen verder.. weer talloze mensen gedood in een oorlog gebasseerd op leugens waar een groot gedeelte van de wereld in geloofd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |