Wel als God zou bestaan dan kan misschien ook die duivel of satan bestaan die ons tot slechte dingen verleid wat de totale mensheid kan kapot maken of tenzij je tegen al het kwade wil vechten, en je kan het kwade alleen maar overwinnen door er geweldig goed tegen te kunnen zijn, en je moet ook wel je verstand op je juiste plaats hebben, misschien daarom dat zoveel mensen bidden, en mediteren, om hun verstand zuiver proberen te huoden van al die slechte invloeden in de hedendaagse maatschappij.
Als je al een persoonsbelasting moet betalen alleen al omdat je effe bestaat op een wereld die nog niet eens is van die koning of president!! Jaren na elkaar zitten zij elkander al te misleiden en dan blijkbaar meestal zonder dat ze het zelf beseffen.
En als er huichelaars zijn en fanatici dat weet ik, God heeft daar ons zelf voor gewaarschuwd !!! dat er valse profeten zullen komen en dergelijke !!
Als je nou daadwerkelijk sterft en daar moet nu is ineens een God staan voor je neus, en die zegt waarom geloof je me nou niet, ik heb je zelfs nog enkele briefen gestuurd !! Welke mens kan hier nou op de dag van vandaag de Bijbel verzinnen ?? ze snappen zelfs nog niet eens hoe de Pyramide's gebouwd zijn !! waarom zouden ze weten dat de bijbel verzonnen is.. Allemaal daden van de Satan om een vrij geloof proberen te creeëren, of proberen God kapot te maken, maar dat is nu ook 1maal zijn taak !! en spijitig genoeg is het al erg gesteld met vele mensen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake