abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32704507
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het verbouwen in je tuin? daar al een aan gedacht?
wist je dat als je eten verbouwd , je daarmee het hele jaar door je hele wijk kun voeden?
zonder tussenkomst van dat debiele geld
Ik heb dus geen geld nodig om dingen te verbouwen in mijn tuin?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:09:13 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32704532
Luisteren naar elkaar inderdaad, maar luisteren is nooit de sterkste kant geweest van de mensheid. De mensen denken liever voor hunzelf en de mensen doen liever handelen wat het beste is voor hunzelf. De mensen en daarmee ook de mensen aan de top zijn vaak egoisten die doen wat het beste voor hun is. Zonder te kijken naar het collectieve belang.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:09:40 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704551
nee je hebt geen geld nodig dingen te verbouwen in je tuin
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32704577
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
Heb je dan niet verder nagedacht, dat mensen zoals Osama bin laden, en George .W. Bush God's naam misbruiken! Je mag de naam van de Here niet ijdel gebruiken!! en naarmate dat ik het zie doen ze het alleen voor de olie, en Bush zijn familie zijn wel toevallig of niet een zeer rijke oliefamilie !! Ze gebruiken de naam van God om hun daden te rechvaardigen, en dat is na 2000 jaar nog steeds niet begrepen door de meeste mensen
Wat ik van de afgelopen tweeduizend jaar begrepen heb, is dat er huichelaars en fanatici zijn.

pi_32704585
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
nee je hebt geen geld nodig dingen te verbouwen in je tuin
Hoe kom ik dan aan de benodigde spullen?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:11:14 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704604
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, vrede hangt ten diepste af van de kracht van de staten. Het is grimmig, maar het is niet anders.
man wat een bullshit...
jij wilt werkelijk geloven dat een handjevol oude mannetjes in nette pakjes en een glaasje cognac de mens kan onderdrukken/in bedwang houden , je bedoeld dat als er iets uischiet hun ipv de vrede bewaren meteen offensief beginnen , klinkt toch even anders he?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:12:46 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704656
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoe kom ik dan aan de benodigde spullen?
die zijn er toch in overvloed?
pi_32704668
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

man wat een bullshit...
Ach...
quote:
jij wilt werkelijk geloven dat een handjevol oude mannetjes in nette pakjes en een glaasje cognac de mens kan onderdrukken/in bedwang houden , je bedoeld dat als er iets uischiet hun ipv de vrede bewaren meteen offensief beginnen , klinkt toch even anders he?
Of ik het ''wil'' geloven? Deze karikatuur in ieder geval niet. Maar leg eens uit wat ik met de ''mood van de mensen'' moet aanvangen?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:13:26 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32704677
Bush beweerde dat God hem advies gaf om oorlog te voeren in Irak. Pas geleden hier nog gelezen. Hij moest oorlog voeren van God omdat dat het beste was voor de hele mensheid.

Dan kun je als mens beter je verstand gebruiken.

Toch hoop ik nog dat Bush ooit krijgt wat hij gegeven heeft, en dat is niet veel goeds. En dat geldt vanzelf voor de rest van die onruststokers. Een wereld zonder machthebbers, hmmm...ideaal.

Geen burgers maar mensen. Mensen van vlees en bloed. Dus ook geen Koningin en Balkenende en rest van die politieke bende. Ze maken toch alleen maar fouten, of ze voegen niets toe.

Of er moet een nieuwe macht komen, met een heel ander politiek systeem.

De mensen houden zich koest omdat de mensen al snel in een hoekje gaan zitten. De mensen laten zich al snel in een hoekje drukken als je het mij vraagt. Fluit een agent op zijn fluitje dan ga je vanzelf op de knieeën.

Een grote afgerichte bende is het.
pi_32704693
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

die zijn er toch in overvloed?
Alle benodigde materialen groeien aan de bomen?
  woensdag 30 november 2005 @ 19:15:08 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704741
je kunt wel 30 jaar doen met een pick , en schep
je kunt zaden e.d. van de planten zelf blijven halen
god jonge wat moeilijk he , nee jij zit liever op de bank met een zak pindas zeker
zo onverantwoord is de mens nu hoor , zielig.
pi_32704743
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Bush beweerde dat God hem advies gaf om oorlog te voeren in Irak. Pas geleden hier nog gelezen. Hij moest oorlog voeren van God omdat dat het beste was voor de hele mensheid.
Ach ja, uit niet geheel geloofwaardige bron...
pi_32704774
- -

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirage op 30-11-2005 19:30:39 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 19:16:37 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32704787
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach ja, uit niet geheel geloofwaardige bron...
Welk standpunt neem jij dan in, in het hele gebeuren?

Ik hoor je alleen maar kritiek geven namelijk, je doet alleen maar aan dooddoeners voor zover ik over jou gelezen heb.

Kom eens met een betoog
  woensdag 30 november 2005 @ 19:16:43 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704791
ik weet iig al één persoon dat het niet gaat redden wanneer de hel losbreekt
verrek het is johan de with , hij weet nieteens een voedseltuintje aan te leggen ...
hoe heet het?
oja

-:{-

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirage op 30-11-2005 19:31:05 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 19:18:08 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704842
-persoonlijke aanvallen worden niet gewaardeerd en doen afbreuk aan de zinniger dingen die jij met ons deelt in dit topic, dat is jammer -

[ Bericht 77% gewijzigd door Mirage op 30-11-2005 19:32:10 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 19:22:08 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32704967
Ik stel me voor. Alles wordt geformateerd. Alle bezittingen worden verdeeld. En alles wordt opnieuw ingedeeld.

Ook het land. Geen enkel land heeft recht op zijn land. Het land krijg je door een onafhankelijke partij die geen kwaad in de zin heeft. Een onafhankelijke partij vol mensen zonder agressie in hun genen. Ook het Wilhelmus van Nassau verdwijnt, volksliederen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Geen enkele belangen spelen meer op. Iedereen is gelijk. Zelfs Beatrix is hetzelfde als de zwerver op station A.

Gelijkheid dus

Geen verdeeldheid. Pure gelijkheid.

En vanaf die pure gelijkheid wordt een nieuwe wereld opgebouwd. Waar iedereen begint op punt nul. Waar iedereen dezelfde kansen heeft, en waar je misschien te maken krijgt dat mensen die wel verstand hebben over een eerlijke wereld aan de macht komen.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:25:51 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32705077
Dream on

Maar ergens moet een oplossing zijn. Verenigde Naties my ass. Kom maar met een beter alternatief. Gevestigde orde wordt afgeschaft.

Een degelijk advies orgaan treedt op, een advies orgaan dat buiten termen denkt van dit systeem. Omdat alles nieuw is, werkt dat advies-orgaan vanzelf beter.

Maar dan nog kan het wederom fout lopen.

Omdat mensen vanzelf fouten maken loopt het vanzelf weer fout. Toch is gelijkheid interessant denk ik.

En geen popi jopies die denken alles beter te weten.
pi_32705183
Wel als God zou bestaan dan kan misschien ook die duivel of satan bestaan die ons tot slechte dingen verleid wat de totale mensheid kan kapot maken of tenzij je tegen al het kwade wil vechten, en je kan het kwade alleen maar overwinnen door er geweldig goed tegen te kunnen zijn, en je moet ook wel je verstand op je juiste plaats hebben, misschien daarom dat zoveel mensen bidden, en mediteren, om hun verstand zuiver proberen te huoden van al die slechte invloeden in de hedendaagse maatschappij.
Als je al een persoonsbelasting moet betalen alleen al omdat je effe bestaat op een wereld die nog niet eens is van die koning of president!! Jaren na elkaar zitten zij elkander al te misleiden en dan blijkbaar meestal zonder dat ze het zelf beseffen.

En als er huichelaars zijn en fanatici dat weet ik, God heeft daar ons zelf voor gewaarschuwd !!! dat er valse profeten zullen komen en dergelijke !!

Als je nou daadwerkelijk sterft en daar moet nu is ineens een God staan voor je neus, en die zegt waarom geloof je me nou niet, ik heb je zelfs nog enkele briefen gestuurd !! Welke mens kan hier nou op de dag van vandaag de Bijbel verzinnen ?? ze snappen zelfs nog niet eens hoe de Pyramide's gebouwd zijn !! waarom zouden ze weten dat de bijbel verzonnen is.. Allemaal daden van de Satan om een vrij geloof proberen te creeëren, of proberen God kapot te maken, maar dat is nu ook 1maal zijn taak !! en spijitig genoeg is het al erg gesteld met vele mensen !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  woensdag 30 november 2005 @ 19:31:53 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32705264
Een van de slechte zaken is Hebzucht Staat volgens mij ook in de 10 geboden of de 7 hoofdzondes. Ook hebzucht naar macht

De verleiding van hebzucht kunnen weerstaan is moeilijk. Kijk naar Amerika. En Duitsland in het verleden. Als je te maken hebt met politieke belangen dan speelt hebzucht vanzelf mee. En als je hebzuchtig bent dan tellen mensenlevens niet meer mee, dan telt alleen je eigen doel en je eigen egoisme.

Dan krijg je ook geen nachtmerries omdat je leeft met hebzucht. Bush zal ook geen nachtmerries krijgen omdat het zijn levensinstelling is om zoveel mogelijk macht te vergaren. Bush zal alleen maar dromen om nog meer zeggenschap te krijgen.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:33:29 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32705321
kicking the door wont open it , make a new door.
pi_32705341
Discussies kan je ook voeren zonder persoonlijk te worden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 19:34:45 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32705363
trouwens de bijbel is niet verzonnen , maar geinterpeteerd , en dat is heel iets anders.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:35:22 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32705385
Je kunt deuren openen door jezelf open te stellen wellicht. Door te blijven denken over hoe het in elkaar zit allemaal. Hoe meer mensen zich open stellen, hoe meer open de deuren worden. Misschien leidt het een tot het ander, zolang mensen maar blijven denken en oplossingen blijven aankaarten. En wie weet wordt het ooit nog een massaal bewustzijn.
pi_32705476
Een tuin aanleggen ?
Dat kan heel goed zonder geld op de primitieve manier.
Het punt is dat je waarschijnlijk blijft steken in het hier en nu en de leefwijze wilt vasthouden die je nu hebt. ( een zeer verwende )

In de natuur groeien diverse zaken die je kan eten.
Plant de zaden zou ik zeggen.
Gereedschap... mischien niet zo gemakkelijk hanteerbaar als de moderne spullen, maar kijk eens om je heen op straat of in het bos.. er ligt genoeg wat je als gereedschap kan gebruiken.
Water... dat komt uit de lucht, uit het meer, uit de sloot...
Maak iets waarin je het op kan vangen voor de drogere dagen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')