De bitterballen staan al vast op de kaart hier Shmoop.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef shmoopy het volgende:
Ik neem aan dat in Hools nu ook warme maaltijden geserveerd worden, Bluezz?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]ja erg he,maarjah ik heb tenminste geen lang haar wat net lijkt of het nooit is gewassen.
![]()
Hé een verloren zoon![]()
Ik wacht nog steeds op jouw beroemde appeltaart in Hools.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef shmoopy het volgende:
Ik neem aan dat in Hools nu ook warme maaltijden geserveerd worden, Bluezz?![]()
Knopjes stukquote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef vegeta het volgende:
haha sorry mensen lang niet op fok geweest .weet niet precies hoe het werk meer.
warme appeltaartquote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw beroemde appeltaart in Hools.![]()
Eronder schrijven gaat beterquote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef vegeta het volgende:
ja ik heb geen internet cafe zoals jij in me huis.![]()
Je was er niet zaterdag - prutser van mequote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef vegeta het volgende:
Oke iedereen sponsen in de aanslag.
ik tel tot 3 en dan gooien we met ze allen op SCH
Komt u maar Tosti's.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Nu kan bluezz die tosti's wel klaarmaken, neem ik aan.
geweldige film manquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Net deze film gekeken Rear Window
Hij was redelijk niet wat ik van verwacht had.
haha ik kan wel naar de thuis plaat gooien hoor makelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was er niet zaterdag - prutser van me
Bovendien gooi je niet eens een bal fatsoenlijk naar de thuisplaat![]()
hmm zal der over na denken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Vegeta je moet onze SCHat niet zo plagen joh![]()
hahahahahahaha,quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
vegeta, pas maar op voor de verSCHrikkelijke mattenklopper![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |