misschien kun je die sjaal van je verkopen, wie weet red cambuur het daar nog meequote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Ik heb gewed op "jullie" FC, die mogen wel winnen
En helaas, mijn eigen cluppie hangen wel heel donkere wolken boven, terwijl iedereen dacht dat er een overbruggingskrediet was tot het einde van het seizoen
Bij een concurrent van Independer. Wij zijn alleen pas vanaf komend weekend (waarschijnlijk) online.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh bedoel je het zo
waar werk jij dan ?![]()
Nocaquote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Even iets anders, wie van jullie kan klaverjassen?
Volgens mij Finch wel.
Gezellig mee dansen want Groningen maakte gelukkig gelijkquote:
Nee, je MSN't met Boez, wel blijven oplettenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef clauwheee het volgende:
Maar goed dat ik multitasken.
Msnen met Boez euh Finch, AZ kijken, FC luisteren...
MSN-slet ben je ook hequote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Nee, je MSN't met Boez, wel blijven opletten
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Nee, je MSN't met Bloez, wel blijven opletten
Dat kan natuurlijk niet!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:41 schreef pascalheister het volgende:
shit zijn de muntdropjes net op
Sorry, ik kon er niet van afblijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:41 schreef pascalheister het volgende:
shit zijn de muntdropjes net op
zoals Nevvie ze het hele seizoen ze er al aan de lopende band inschiet?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
en Nevvie er nog een paar inschoppen straks? I hope so!
Come on FC!
Ik vind het maar niks, alleen luisteren voor de radio, Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
Das dan ook meer de man van een tweede seizoenshelft hequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals Nevvie ze het hele seizoen ze er al aan de lopende band inschiet?
Mjah die opmerking is meer opquote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals Nevvie ze het hele seizoen ze er al aan de lopende band inschiet?
ikkequote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Even iets anders, wie van jullie kan klaverjassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |