Die gast begint echt irritant te worden inderdaad...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef DarkShine het volgende:
_moder8or_
Lijkt wel alsof die het geil vind!
hoezo beginnen te wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast begint echt irritant te worden inderdaad...![]()
Idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
Peter Jackson's King Kong Deel II
preview ziet er goed uit van de nieuwe King Kong film van Peter Jackson
Hé, dat is de concurrent, ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:
De ziektekostenhulp
Ook erg makkelijk voor hulp
Liefquote:Op woensdag 30 november 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Esmee (nichtje van 2) een uurtje geleden aan de deur: Ga je even mee shoppen?
(We wonen tegenover een speelgoedwinkel)
radar een concurrentquote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé, dat is de concurrent, ja!![]()
Ik mag geen reclame maken denk ik
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Esmee (nichtje van 2) een uurtje geleden aan de deur: Ga je even mee shoppen?
(We wonen tegenover een speelgoedwinkel)
Ik heb gewed op "jullie" FC, die mogen wel winnenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
en Nevvie er nog een paar inschoppen straks? I hope so!
Come on FC!
Ik vind het maar niks, alleen luisteren voor de radio, Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
Mooi zo, want hij begon mijn irritatiegrens ook al een beetje te bereiken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op msn tegen hem er even m'n zegje over gedaan.
Ja ze zei net ook al: as emee lief is krijg ik heeeel veel kadootjes, hè Clauwia?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]Mijn nichtje is 3, die zingt elke avond voor Piet.
In HOOLS ben je niet alleenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
Come on FC!
Ik vind het maar niks, alleen luisteren voor de radio, Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
Ik jok gezellig met Noca meequote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ze zei net ook al: as emee lief is krijg ik heeeel veel kadootjes, hè Clauwia?
Het is zo'n lievie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |